ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
כשאין שמן נהרס כל המנוע,לכן אני ממליץ לך להעמיק ולבדוק יותר טוב - קומפרסיה 0 כשהיו שמן ומים זה מקרה לא הגיוני,זה יכול אולי להירגם משבירת שסתום ומשחיקה בטבעות אבל אתה אומר שהכל נראה נקי ותקין.

בקשר לקיט,לא מדובר בערכה "plug n play",ז"א כן מדובר בערכה שפשוט מתקינים והיא מתחילה לעבוד אבל,תיבת האוויר והמאייד המקוריים מתוכננים בדיוק גבוהה למנוע המקורי ותהיה לך הרבה התעסקות בלכוון את התערובת כי כשהיא לא תהיה מכוונת המנוע לא ייסע טוב והבלאי שלו יואץ (תערובת ענייה מידי והמנוע העליון ימות),כמו כן גם אם תגיע לאיזון יהיו לך בורות בסל"ד כזה ואחר.
זה סיפור והרבה התעסקות ובנוסף מדובר בעומס יותר גבוהה לקראנק ולכל החברים.

בקשר למנוע העליון המקורי,אפשר להחליף הכל ולא להתעסק בחריטות ולא קונים שוב דבר מהיבואן.
כדאי להזמין מחו"ל או לחפש תורם בישראל - ג'ילרה 125 אותו מנוע כמו שאתה צריך.
ושוב בדוק היטב מה הבעיה לפני שאתה מתקדם,אולי פשוט לא הגיע דלק למנוע ואולי לא הייתה הצתה.
אם אכן הבעיה בדחיסה - רינגים ואטמים חדשים לא עולים הרבה מידי,הקיט של מלוסי עולה הרבה יותר.
הבנתי אותך , השסתומים נראים שחורים עם פיח או משהו כזה עליהם והבוכנה מלמעלה צהובה שרופה מעט אבל הבנתי שזה תקין , מנוע בעירה פנימית.
בתוך הצילינדר איפה שהבוכנה נעה הצילינדר נראה טוב לא חרוט או משהו כזה כנ"ל לגבי הבוכנה מהצדדים שלה.
הבנתי שאם שסתומים הולכים זה בדרך כלל כי הם התעקמו וזה משהו שאפשר לראות.
אתה חושב שהחלפה של אטמים ורינגים במידה וכל השאר אכן תקין תפתור את הבעיה?

אכן היה שמן ומים ולפי המכונאי לא היית קומפרסיה כלל ואם אטמים ורינגים יכולים לפתור את הבעיה זה יהיה לי מעולה.
בנוסף לכך - אני מחפש חלקים דרך האיביי , כל חלק בארץ עולה הון תועפות בצורה לא הגיונית לכן אם אתה מכיר אולי מישהו או איזה שהיא חברה שיכולה לתת אולי מחירים שפויים אשמח לשמוע