כשהמנוע עוד היה מורכב אפשר היה לבצע "קומפרסיה הפוכה" זה היה חוסך הרבה השערות.
בבדיקה הנ"ל דוחסים אוויר לתא השרפה ובודקים מאיפה הוא יוצא,האזור ממנו יוצא - שם התקלה.
עכשיו אפשר לנסות לעלות תמונות אולי משהו יתגלה.
כשהמנוע עוד היה מורכב אפשר היה לבצע "קומפרסיה הפוכה" זה היה חוסך הרבה השערות.
בבדיקה הנ"ל דוחסים אוויר לתא השרפה ובודקים מאיפה הוא יוצא,האזור ממנו יוצא - שם התקלה.
עכשיו אפשר לנסות לעלות תמונות אולי משהו יתגלה.
רוצה לעדכן שפתחתי את המנוע שוב והבאתי חבר (מכונאי במוסך מורשה של אחד היבואנים) השסתומים נראים מעולה , הצילינדר נראה שרוט והרינגים במצב לא טוב בכלל.
הבוכנה נראית טוב ומה שאפשר ככה להסתכל על הקראנק נראה שהכל בסדר.
אחרי הרבה חיפושים תהיות וכאבי לב כשרואים את המחירים של החלקים המקוריים (מחו"ל) החלטתי להזמין קיט BIG BORE של ארנה שכולל כמעט כל מה שצריך.
ברשת ממליצים להחליף פלאג ל-CR8EIB , יש דרך לדעת בוודאות האם הפלאג הזה מתאים לקטנוע שלי ויכנס אליו? שלא יהיה עבה \ דק מידי?
אחרי שיגיע הקיט וארכיב הכל ואנסה לכוון את הקרבורטור כמו שצריך אעדכן שוב אם עבד ואיך עבד ומה עבד - אשתדל לצלם גם כדי שאם מישהו אחר יצטרך אז יהיה.
רוצה לומר תודה מעומק הלב לחברים כאן שעזרו - זה לא מובן מאיליו![]()