עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 29 מ 29

אשכול: למה לכלים של 250 אין ABS?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    נסעתי כבר כ-200 אלף ק"מ, ואני עדיין כאן כדי לספר על זה
    המשפט הזה מוכיח משהו? אני נסעתי 100KKM ולא היתה לי תאונה עם פגיעת ראש. מסקנה=קסדה זה לא מאסט.
    בהקצנה מאד גדולה (או אולי לא כזאת גדולה) היית יכול להגיד את זה גם על קסדה. אין לי מושג אם ABS היה עוזר לך בתאונה או לא.
    בכל מקרה עם מחקרים שמצביעים על ירידה של 30% במקרי מוות של תאונות אופנועים בזכות ה ABS, אתה בהחלט יכול לקבל את זה שעבור כמה מאיתנו זה "מאסט".
    שים בצד יכולות נהיגה, תנאי דרך, מצב מכני, ABS עוזר להציל חיים.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    מסקנה=קסדה זה לא מאסט.
    זו מסקנה נכונה בהחלט. קסדה זה לא מאסט.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    דעתי אישי: כלים מ500 -אדיף,מעל 750- חובה.
    250?.... אופציה.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    דעתי אישי: כלים מ500 -אדיף,מעל 750- חובה.
    250?.... אופציה.
    ויש פה רציונאל כלשהו לחלוקה הזאת של אופציה/עדיף/חובה? ועוד לפי סמ"ק?
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    דעתי אישי: כלים מ500 -אדיף,מעל 750- חובה.
    250?.... אופציה.
    מה לעזעזל?
    כולם מגיעים ל-120. בלימת חירום רלוונטית לא משנה על כמה סמ״ק אתה נוסע.
    יש אנשים שנוסעים יותר מ-50 שנה בלי ABS וחיים בסדר גמור אבל אפשר להגיד את אותו הדבר על כריות אוויר וחגורות בטיחות.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    למה להתעצבן?
    מדברים,דנים.
    כל אחד יש לו דעה שלו.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    המשפט הזה מוכיח משהו? אני נסעתי 100KKM ולא היתה לי תאונה עם פגיעת ראש. מסקנה=קסדה זה לא מאסט.
    בהקצנה מאד גדולה (או אולי לא כזאת גדולה) היית יכול להגיד את זה גם על קסדה. אין לי מושג אם ABS היה עוזר לך בתאונה או לא.
    בכל מקרה עם מחקרים שמצביעים על ירידה של 30% במקרי מוות של תאונות אופנועים בזכות ה ABS, אתה בהחלט יכול לקבל את זה שעבור כמה מאיתנו זה "מאסט".
    שים בצד יכולות נהיגה, תנאי דרך, מצב מכני, ABS עוזר להציל חיים.
    1. קסדה זה מאסט כי החוק מחייב. יש מקומות בעולם שבהם זה לא ככה.
    ללא ספק, רכיבה ללא קסדה מעלה את הסיכון לפגיעה קשה או מוות פי כמה במקרה תאונה, ופוגמת בנוחות ברגע שאתה עובר את ה-60 קמ"ש.
    לכן, ההקצנה שלך היא לא "כזאת או לא כזאת גדולה" - היא הזויה. זה כמו להשוות ברקסים של רכב 2017 לברקסים של FORD MODEL T, בבלימה מ-120 קמ"ש (תצטרך לזרוק את הפורד מצוק).

    2. אתה מציע "לשים בצד" כל פרמטר חשוב - "יכולות נהיגה, תנאי דרך, מצב מכני" - ואז לדון בנחיצות ה-ABS. אז כן, בעולם אידיאלי שבו הבעיה היחידה שיש ברכיבה על אופנוע היא נעילת גלגל בבלימה, ה-ABS חשוב מאוד. רק שהעולם הזה לא קיים. ABS מאפשר לקצר קצת את מרחק הבלימה, ומונע נפילה עקב נעילת גלגל. זה נחמד, אבל זה לא מה שיעשה אופנוע "בטוח" או "מסוכן". זה לא יפצה על היעדר אסטרטגיית רכיבה, על לקיחת סיכונים מיותרים, ואפילו על היעדר טכניקת בלימה נכונה (גם עם ABS, המרחק מתקצר משמעותית אם הרוכב בולם נכון).
    יש כל-כך הרבה נקודות אחרות שכדאי להשקיע בהן כדי להעלות את בטיחות הרכיבה, שה"הדבקות" ל-ABS נראת לי מוגזמת.
    לגבי סטטיסטיקת ה-30% פחות מקרי מוות בזכות ה-ABS: תראה את הנתונים, ואני אמצא לך איפה הסטטיסטיקה עקומה. אני לא מאמין ש-30% מהאופנוענים שנהרגים, נהרגים כי הם בלמו, נעלו גלגל ונפלו. בלמו מ-220 לתוך רכב, ולא הצליחו לעצור - אולי כן, אבל ה-ABS לא יעזור להם.

    3. אני מקבל את זה שעבור חלקכם "להציל חיים" זה טיעון שבאמצעותו ניתן לקדש כל דבר שכופים.
    ABS. בקרת אחיזה (למה לעזאזל אסור לי להחליט, שאני רוצה לרכוש רכב חדש ללא בקרת אחיזה?!). מובילאיי (אחלה עסקה. תודה מר כץ, עזרת לסטארט-אפ ישראלי, על חשבוני כמובן). מערכת התראה על סטייה מהנתיב (יופי, לא צריך לבדוק מראות יותר. עכשיו במקום "לא ראיתי אותו" זה יהיה "המערכת לא צפצפה").
    מי שרוצה ABS, שישלם עליו. לא מזלזל בכם ולא מנסה לאסור עליכם. עם זאת, אני משתייך לאסקולה אחרת בנושאי נהיגה ורכיבה. וכשנציגי האסקולה שטוענת כי ה-ABS (בקרת אחיזה, מובילאיי, 30 כריות אויר) הינם חובה נכנסים לדיון ומציגים את עמדתם - אני מגיע להציג את עמדתי, כדי שמי שמתלבט - יראה שיש עוד דעות בנושא, ואפשר גם אחרת.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 28-08-2017 בשעה 12:26.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    3. אני מקבל את זה שעבור חלקכם "להציל חיים" זה טיעון שבאמצעותו ניתן לקדש כל דבר שכופים.
    ABS. בקרת אחיזה (למה לעזאזל אסור לי להחליט, שאני רוצה לרכוש רכב חדש ללא בקרת אחיזה?!). מובילאיי (אחלה עסקה. תודה מר כץ, עזרת לסטארט-אפ ישראלי, על חשבוני כמובן). מערכת התראה על סטייה מהנתיב (יופי, לא צריך לבדוק מראות יותר. עכשיו במקום "לא ראיתי אותו" זה יהיה "המערכת לא צפצפה").
    מי שרוצה ABS, שישלם עליו. לא מזלזל בכם ולא מנסה לאסור עליכם. עם זאת, אני משתייך לאסקולה אחרת בנושאי נהיגה ורכיבה. וכשנציגי האסקולה שטוענת כי ה-ABS (בקרת אחיזה, מובילאיי, 30 כריות אויר) הינם חובה נכנסים לדיון ומציגים את עמדתם - אני מגיע להציג את עמדתי, כדי שמי שמתלבט - יראה שיש עוד דעות בנושא, ואפשר גם אחרת.
    אני באסכולה שבעד חיסונים ובעד עזרים. כיוון שהחברה בכללותה לא יכולה לדעת מי נוהג\רוכב טוב אז היא צריכה להגן על עצמה וזה זול יותר להיעזר בעזרים מאשר לחנך לנהגיה\רכיבה נכונה.

    באולם מושלם היה את שניהם.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני שונא את כל האלקטרוניקה שדוחפים בכלי רכב... אממהמהמהמה
    %95 מהרוכבים לא יודעים לבלום בלימת חירום כמו שצריך. מה נעשה זה קשה. צריך לתרגל את זה. עכשיו תהיו כנים עם עצמכם כמה אחוז מרוכבי הקטנועים (שמהווים את הרוב המוחלט של הדו"ג) הלכו לדעתכם למגרש אי פעם בשביל להתאמן על בלימות?
    אז וואלה כן. לדעתי צריך להכניס abs חובה לכל דו"ג, לפחות על הקדמי.
    בקרת אחיזה ושאר מיני בישי כבר לא חובה.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מאיפה אתה מבין את זה?
    מעולם לא היה בבעלותי אופנוע עם ABS. נסעתי כבר כ-200 אלף ק"מ, ואני עדיין כאן כדי לספר על זה.
    אתה רוצה ABS - סבבה, אבל מאיפה ההגזמות הפראיות של ה-"מאסט"?!
    האם נעשה מחקר אמיתי לגבי נחיצות ה ABS?
    יצא לי לקרוא את הבלוג של תמיר קרני והוא טוען שה ABS מיותר לחלוטין, אבל הסבר ברור לא יצא לי לקרוא.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    האם נעשה מחקר אמיתי לגבי נחיצות ה ABS?
    יצא לי לקרוא את הבלוג של תמיר קרני והוא טוען שה ABS מיותר לחלוטין, אבל הסבר ברור לא יצא לי לקרוא.
    מה שהוא רשם שם זה גיבוב של שטויות ברמה שלא קראתי בחיים שלי. פשוט קשקוש.
    יש מספיק מבחנים ברשת של עם VS ABS בלי ABS. העניין הזה נבדק מעל ומעבר.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    כל המבחנים האלה הם חרטא, כי אתה יודע שאתה הולך לבצע אותם, אין דבר כזה באמת מבחן בלימת חירום.

    כשאתה תראה פתאום משום מקום משאית חותכת לך את החיים בצומת באור אדום בלילה, ויהיה גם קצת חול על הכביש על הדרך, או רטיבות, ואתה תקבל איזה שבץ לרגע ותרד חזק מדי על הברקסים, מספיק שבטעות תנעל גלגל ותתחיל להחליק, גם אם היה לך נתיב תמרון כלשהו, לתמרן כבר לא יהיה אפשר, ובמקרה הטוב שלא החלקת והצלחת להשתלט מחדש על הברקסים, המרחק שבזבזת בהחלקה מיותרת ונסיון לצאת מהנעילה יכול להיות ההבדל בין חיים למוות.

    ABS מציל חיים, וזה במיוחד חשוב לרוכבים מתחילים. מה לעשות שבשיעורי נהיגה לא מלמדים איך לבלום נכון, לא מלמדים איך לבלום בפנייה, לא מלמדים כלום בתכלס.
    ועל ההחלקות והטעויות האלה והתאונות המיותרות, אנשים שרק התחילו לרכב מתים, או נפצעים, או סתם מקבלים רגלים קרות ויורדים מהכלי. חבל !

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    האם נעשה מחקר אמיתי לגבי נחיצות ה ABS?
    יצא לי לקרוא את הבלוג של תמיר קרני והוא טוען שה ABS מיותר לחלוטין, אבל הסבר ברור לא יצא לי לקרוא.
    אוי ואבוי...
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    האנשים שרכבו על כלי בלי ABS ונהרגו לא נמצאים פה בפורום כדי לקדם את האינטרסים שלהם.

אשכולות דומים

  1. כמה מילים +שאלה לדלק מוטורס
    על ידי שעיר בגב"ב בפורום כללי
    תגובות: 79
    הודעה אחרונה: 16-10-2016, 17:31
  2. כמה מילים על פורום פול גז
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 14-10-2016, 14:39
  3. מילים חמות למוטורייב בתל אביב
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-12-2015, 20:06
  4. מילים כנות (2)
    על ידי roinizan בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 01:03
  5. מילים כנות על אתר 'ווילז'
    על ידי Smi1ey בפורום כללי
    תגובות: 109
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 12:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO