שלום חברים!
יש לי ימאהה dt50x שקניתי במצב כללי טוב מאוד, פתחתי את המנוע עליון בשביל להחליף את גומיות הראש (ירידת מפלס נוזל הקירור ולפעמים קושי בהנעה,חשד בחדירת מים לצילינדר) ראיתי שהבוכנה לא במצב כלכך טוב ואם שריטות קלות בצילינדר (הבוכנה הקיימת היא חליפית סינית באיכות ירודה), הוחלט להחליף בוכנה ולחרוט את הצילינדר, מכוון שאין בארץ בוכנות מקוריות (וגם לא אוברסייז) העדפתי לא להשים בוכנה סינית שעולה 100 ש״ח אלה לקנות בוכנה חליפית באיכות טובה יותר מבית אתנה, הקטע פה הוא שצריך לחרוט את הצילינדר ב3 מ״מ מ42 ל45 בשביל להכניס את הבוכנה הזאת, לפי מה שברזני אומר אפשרי הדבר אבל השאלה שלי אליכם האם שינוי כזה יצריך שינוי במערכת ההזנה? שינוי דיזות או כיוון קרב׳? לקחתי בחשבון את העניין שכנראה זאת חריטה אחרונה או אחת לפני. ועוד דבר האם למישהו יש מושג איפה אפשר למצוא ספר רכב? חרשתי את כל האינטרנט ולא מצאתי, מחפש בעיקר את מספר הדיזות,גובה המחט וכיוון בורג האוויר המקוריים.
תודה ואחלה ערב.