תוצאות 1 עד 15 מ 52

אשכול: סרטון של ׳כמעט׳ מנסיעה לכנרת בשבוע שעבר

תצוגה בשכבות

  1. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    אם תעמיס על הקידמי, איך תתכנן מסלול בריחה? או במילים אחרות ההיגוי שלך ייפגע קשות אם תעשה זאת. ההיגוי יהיה כבד יותר אבל האופנוע יפנה כמו גדול
    אתה צריך להעביר משקל אחורה, לא להעמיס על הכידון והבחלט לבלום גם עם הבולם האחורי. מה ההגיון לבלום רק עם הקידמי כשבאותו זמן הגלל האחורי רוצה להמשיך קדימה ללא בלימה? האחורי, הקדמי וגם הגוף שלך, כולם רוצים להמשיך באותו כיוון....
    זה שאתה בולם חזק לא צריך להיות קשור לזה שאתה אמור לדעת לאן לברוח בשום צורה.
    לגבי ההיגוי, אתה רוצה לתת פקודת היגוי קצרה ולשנות כיוון כדי להתחמק, אתה לא מחפש להוריד ברך. לכן זה בסדר ואפילו מומלץ לנסות להוריד כמה שיותר מהירות כמה שיותר מהר, שזה אפשרי רק עם הקידמי, לתכנן מסלול בריחה, להרפות מהבלם במידת הצורך ולשנות כיוון.
    אגב, המשקל יעבור קדימה גם אם אתה לוחץ רק על האחורי. אם תבלום רק עם האחורי במקום להעמיס על גלגל שיכול לספק לך אחיזה בבלימה (הקידמי), אתה לקחת אחיזה מגלגל שמאבד אחיזה ככל שתבלום איתו (אחורי), מה שמבלבל אותך עוד יותר! ועכשיו במקום להתמקד בהתחמקות אתה מתמקד בלא להחליק כי האחורי זורק...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אולי זה תלוי באיזה כלי רוכבים, אבל בנסיון שלי, תמיד תמיד תמיד, עדיף להתחיל בבלימה חזקה על האחורי, לחשוב אם רוצים לשנות מסלול, אם כן לזרום לנתיב פנוי ומהר לבלום עם הקידמי גם. כשיש זמן אתה צודק לגמרי וזה מה שאני עושה. אבל אם פות"ש היה עושה את זה כאן הוא היה עכשיו בגבס...
    אם מתחילים ישר לבלום עם הקידמי, כל המשקל עף קדימה, תלמד להעביר משקל ולהתמודד עם בלימות חריפות, זה די הכרחי אין אפשרות בכלל לפנות, יש, פשוט דרוש מאמץ גדול יותר וכמובן שלא תוכל להגיע לזוויות חדה (השכבה) ואם שוברים חזק אז יש סיכוי גדול לאבד את הקידמי ולהחליק צריך לעשות הכל במינון הנכון, . והברקס האחורי מאוד חלש ולא משפיע.
    עדיף לתת בלימה חזקה על האחורי אתה סותר את עצמך. האחורי חלש אבל אתה מתחיל עם האחורי? במקרים כמו בסרטון כשאין זמן להחליט, מתחילים בבלימה חזקה (וזה רק עם הקידמי) וחלקיק שנייה אחרי להכניס חזק את הקידמי. זאת אגב הסיבה שלא אהבתי את המערכת של הונדה של הבלימה המשולבת, גם במיוחד בכניסה לפניות שרציתי לזרוק קצת תחת ולהשכיב, בכלל בכלל אני לא מעוניין בבלימה ולא הקלה ביותר על הקידמי. הבלם הקידמי הוא החבר שלך בשעת צרה, הוא החבר שלך ברכיבה ספורטיבית, וכשהוא עובד חזק האחורי מייתר לחלוטין את הבלם האחורי כי הגלגל שלו כמעט באוויר. ממליץ לך בחום לקחת קורסי רכיבה, שימוש נכון בקידמי זה בסיסי ואני אישית לא הייתי עולה על 2 גלגלים בלי שאני יודע להשתמש בו כמו שצריך.
    נערך לאחרונה על ידי Yuv_Coehn; 13-09-2017 בשעה 17:21.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2017, 19:52
  2. עוד סרטון של כמעט צולם היום
    על ידי יוסי בפורום כללי
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 00:32
  3. גלריה: הטיול השנתי של ב.מ.וו - לכנרת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 16:00
  4. פס סולר בדרך לכנרת - הזהרו לכם
    על ידי poiuyt בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 16:55
  5. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18-11-2015, 10:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO