שמע, אני יכול לחפור לך פה עד מחר, אני יכול להביא לך ציטוטים ממקורות אחרים כמו הציטוט הזה:
לקחתי מהאתר הזה http://www.sportrider.com/sportbike-...ing-rear-brake אחרי חיפוש קצר בגוגל.Applying the front brake and/or chopping the throttle, in contrast, will transfer an adverse amount of weight onto the front tire and test tire traction limits, which could ultimately result in a crash. In all cases, using the rear brake will flatten the bike out and make it steer a small amount slower, but the added stability quickly offsets what’s lost in regards to agility
אבל סביר להניח שזה גם לא יעזור. אז אני אומר תשפוט בעצמך ותעשה ניסוי באיזה כביש מבודד או מגרש ריק. תתחיל בלימה עם הקידמי ואז תוסיף את האחורי ותיראה אם אתה מרגיש את התחת של האופנוע עולה או יורד (אתה יכול להעזר במישהו שיסתכל מהצד ויגיד לך מה הוא רואה אם אתה לא מרגיש שינוי). אתה יכול גם לעשות את הניסוי הזה רק עם בלם אחורי.
או עוד ניסוי שאפשר לעשות. תעמיס את הבלם הקידמי לנקודה שהאופנוע כמעט עולה לסטופי ואז תוסיף את הבלם האחורי. לפי מה שאתה אומר בשלב הזה האופנוע אמור להתחיל לעלות לסטופי. (ספויילר: הוא לא יעלה).



ציטוט ההודעה בתגובה