שושני, אולי פספסת את ההערה לגבי אוהל מזרונים גזיה סיר. בכל מקרה, תבדוק נפח לפני.
אאל"ט מדדתי ע"י סידור כל הציוד במזוודה ותיק עם נפח ידוע. השארנו 2 זוגות נעליים נוספות שלא נכנסו לארגזים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אם לצטט את המפקד של רמבו: "הוא יכול לאכול דברים שיגרמו לעז הרים להקיא"....
לג'ינג'ית יש תמיד באחד התיקים טישויים ומגבונים לא יודע להסביר את זה.
פעם נאור הסביר איך מנגבים עם ריבוע אחד של נייר טואלט...אבל זה ייהפך לחרא של שרשור.
אז ככה, אנחנו באופן אישי מעדיפים לאכול במסעדה או צ'ופרים שלא מצריכים בישול, באיטליה זה היה פיצות/אוכל רחוב, כנ"ל בספרד
אנחנו יודעים לקנות בסופרמקט כל מיני מטעמים ולחם, למקרה שתוקף אותנו רעב או מחליטים לאכול חפיף ולנצל את הזמן לדברים אחרים.
לרוב המקומות בהם יש מקום לקמפינג צמודות להם גם מסעדות ונק' רכישת מזון.
האוהל והשק"ש יהיו באמת למקומות "שווים" ואז אוכלים ארוחת ערב סמוך למקום מגיעים פורסים אוהל ונכנסים לשנת לילה. מקסימום מדורה
או צליית בשר על מנגלים מקומיים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
במסגרת החיפושים והבדיקות נתקלתי בדבר הבא, בהתחלה חשבתי אוי ויי איך בכלל ניתן להשוות אבל אז....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מקווה שהיתה לידך כתף מנחמת כשהוא השווה את הxr לכדור בייסבול ואת הוורסיס לקליפת בננה...![]()
אז ככה את הורסיס הנוכחי שלי קניתי לאחר עבודה מכינה, הבנתי בכלי שאני רוצה ישיבת אדוונצ'ר, ידעתי שאני רוצה חדש מהחברה
וידעתי להפריד בין חלום הירידה לשטח, לבין הצרכים האמתיים שלי. אחרי מיפוי הצרכים, התחלתי לשבת ולהתבונן בסרטונים האלה,
סיננתי את סרטוני הפרסומת, למדתי מי נחשב לסרטון מקצועי של רוכבים, לבין סרטונים של כאלה שהם בוחני רכב בעיניי עצמם, הורדתי
סוחרים ולמדתי להקשיב דווקא למגרעות של האופנועים ופחות לדברים המהללים.
אח"כ רכבתי על כל אלה שעלו לגמר מבחינת הצרכים שלי ומתוכם נשארתי עם 3 שעלו לגמר שוב רכבתי על שלושתם ורק אז הגעתי
למסקנה שנכונה לגבי ולצרכים הספציפיים שלי, הכלי הוכיח את עצמו מעל ומעבר הרבה מעבר למה שקיוויתי (בינינו כמה רוכבים יכולים להגיד
את זה באמת עם יד על הלב?).
אז היום במבט קדימה הוא פייבוריט שלי מכמה בחינות:
1. מנוע - כל מילה נוספת מיותרת זה המנוע ה-4 בשורה שהגיע לשיא כבר שנים חף מבעיות ומספק כל סוג של פאן שתרצה.
2. נוחות - יותר נוח מהנוכחי שלי כאילו ... W.T.F...?
3. איכות - במודל ה-2021 החברה התעלתה על עצמה במפרט העשיר שים לב שגם הכל מגיע במידה ולא במוגזם.
4. תשואה - מחיר מול תמורה לא זול אבל לא יקר במידה מוגזמת יחסית למה שהוא מספק.
5. אמינות - ללא סיפורי רקע מסמרי שיער שנלחשים בחדרי חדרים ומושתקים מלמעלה.
6. החזקה קלה - למרות הכל ובמידה ויש לך טיפה ניסיון.
7. מעבר קל - כן בשבילי מאין חזרה לאותו בית רק יותר טוב.
אז בייסבול או בננה זה הפרשנות הספציפית של עורך הסרטון, תקשיב לדברים החשובים באמת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא נעים לדבר על זה, אבל יש גם את פקטור המחיר. בסרטו הוא מצטט את המחירים המקומיים (24,000 לוורסיס, 31,000 ל-XR), מה שמעמיד את יחס המחיר ל-1.3.
בארץ, מחיר הוורסיס (הכל מחירונים רשמיים, ללא הנחות, לקוחים מאתרי החברות) כ-105,000 ש"ח. ל-XR יש מספר גרסאות שמחירן נע 140,000 ל-184,000, כלומר, פי 1.3 עד 1.75 ממחיר הוורסיס (כמעט 2 וורסיס במחיר של XR אחד). לא ברור לי איזו גרסה נבחנה בסרטון, אבל ברור שזו אינה הזולה (יש מתלים סמי אקטיביים). האם ההפרש במחיר שווה את ההפרש ברכיבה? אני מניח שתלוי למי (יש גם את פקטור השופוני שמוכנים לשלם עבורו).
לא מכיר את אמינות ה-XR, אבל כמי שרוכב על וורסיס 1000 מ-2014 - לא זכורות לי תקלות כל שהן.
בעיני תוצאות ההשוואה הן חד-משמעיות.
איך אתה מתכנן טיול? שאל אותי חבר לפני כמה ימים. התחלתי כמובן לחקור אותו קצת על העדפות חלומות וכאלה
עברתי גם לצד הטכני של הדברים ואז הוא שאל שוב, אבל איך אתה מתכנן את הטיול?
חשבתי על על זה בדרך בין אי שם לאן פה, איך בעצם מתכננים טיול במיוחד אחד כזה שלא שגרתי וניתן למצוא עליו
מעט מאד חומר ברשת. מה בעצם הופך טיול מסתם רכיבה בדרכים לא מוכרות בארץ זרה לטיול מוצלח.
הרבה פעמים כשאתה מגיע למקום לא מוכר אתה אפילו לא מכיר את הדברים הבסיסים, כיוונים, מקומות אפילו איזה
אטרקציות יש והיכן הן ממוקמות-אז איך בעצם?
אצלי זה מתחיל מתמונה שנתקלתי בה ברשת, מסיפור ששמעתי, או משהו בלתי מוסבר שמנקר לי במוח, לא הצלחתי
להסביר לו את זה, אז החלטתי על דרך אחרת:
רואה את זה:
כשאני ראיתי את התמונה התחלתי לחקור איפה זה, באחד המקומות היה מצוין שם של סרט שהוסרט שם ראיתי את הסרט,
התאהבתי במקום והחלטתי שאני מבקר שם, עכשיו מתחיל תכנון הטיול בדרכים הגיוניות שמשלבות הרבה דברים, בסביבה
לומדים על האטרקציות מדברים עם בעלי עניין במקום ולאט לאט מתגבשת תוכנית. בטיול אופנועים המטרה היא לא המקום
אלה הדרך, וזה בעצם בעניין זה לא ניווט מטרה אלה הדרכים אל היעד. משם בעצם אני מתחיל כל השאר כבר קורה מעצמו.
חפשו-Gorges de Daluis
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!