עמוד 28 מתוך 79 ראשוןראשון ... 1826272829303878 ... אחרוןאחרון
תוצאות 406 עד 420 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

  1. #406
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    18865 ק"מ

    ...את השואי קווסט הטובה שלי רכשתי בברצלונה אי שם בשנת 2014 בטיול האופנועים הראשון שלי להרים הפירנאים של ספרד עם ה-GS 1200
    הקסדה הזאת הייתה איתי מאז בעוד 3 טיולים רכובים ברחבי אירופה, ובשימוש יומי גם בארץ, היה ישבה עלי נהדר, תחושה של יחידה מוצקה ונוחה
    שישבת על הראש כמעטפת ביטחון משדרת איכות, אבל הזמן עושה את שלו והטכנולוגיה שאז הייתה נהדרת מתחילה לתת אותותיה, את הריפוד
    הפנימי באיזור הראש לא ניתן להסיר ולכבס ולמי ששיער ראשו נישאר בשנות השמונים העליזות זו בעיה, גם המשקף זכה במנת השריטות שלו במשך
    השנים והטיולים והרגשתי שנה בדיוק הזמן להחליף קסדה, האמת התקנאתי במשקל הקסדה של הג'ינג'ית שואי NXR מתפרקת לצורך ניקוי ומאפשרת
    שדה ראייה נהדר והחלטתי לרכוש דומה, בפעם האחרונה לפני כמה חודשים בפריז לא מצאתי את מה שחיפשתי אז החלטתי בניגוד למנהגי לקנות
    כאן למרות שהיה ברור לי שאני מפסיד בסביבות 800 ש"ח בקנייה בארץ, אז זהו התחדשתי לי בקסדה שבינתיים עושה עבודה נהדרת ונראה איך
    תעמוד במבחן הזמן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #407
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    אני עשיתי בדיוק את המעבר הזה מה- קוויסט ל- NXR. מדובר בשדרוג מורגש ועל אף ששתיהן באותה המידה (בהנחה שהראש השלים את תהליכי הגדילה) ה- shell של ה- NXR קטן וסליקי יותר. עדיין מרגיש לי לפעמים שהיא צפופה יותר אך כנראה שזה אפקט הקומפקטיות או שעודנה בתקופת ה- break-in
    תתחדש

  3. #408
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יש לי nxr ויש לי gt-air.
    ה-nxr, מרגישה כמו ההגדרה של שואי לקסדת תקציב. בעיקר בנושא הרעש.
    היתרונות שלה הם משקל קל (אף פעם לא הטריד אותי, גם כשרכבתי עם נפתחות כבדות במשך ימים שלמים), והכי חשוב- האורור. זאת השואי הכי מאווררת שרכבתי איתה אי פעם.

  4. #409
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    יש לי nxr ויש לי gt-air.
    ה-nxr, מרגישה כמו ההגדרה של שואי לקסדת תקציב. בעיקר בנושא הרעש.
    היתרונות שלה הם משקל קל (אף פעם לא הטריד אותי, גם כשרכבתי עם נפתחות כבדות במשך ימים שלמים), והכי חשוב- האורור. זאת השואי הכי מאווררת שרכבתי איתה אי פעם.
    NXR הקסדה הרועשת ביותר שהיתה לי (למרות שבאביזריון הבטיחו לי שזו הקסדה המושלמת לנייקד...)

  5. #410
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אחרי רכיבת שישי כ- 120 ק"מ רצוף, אני דווקא שמח עם הבחירה, אגב אוזניות מערכת הדיבור מפחיתות את רעשי הרוח
    וחם הצוואר מונע מערבולות מתחת לקסדה, בקיץ אני מניח שהיא תהיה יותר רועשת, אבל גם הרבה יותר נעימה מהקווסט.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #411
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    19054 ק"מ

    קר מעונן ויש סיכוי לגשם, יורד בדרך המהירה לכיוון בית שמש, הדרך המהירה עוברת דרך המנהרות, צור הדסה, עמק האלה,
    עם אופנוע זה תמיד מהיר, המכוניות והמשאיות לא פקטור שיש להתייחס אליו בחישוב המהירות, לחישוב הזהירות כן.

    הדילמה הזאת אם להתחיל עקיפה מטר שתיים לפני סיום הפס הלבן על מנת להשלים את העקיפה לפני הרכב ממול תמיד
    מדגדגת, אבל המנוע המדהים הזה יודע ומכיר את העבודה. שם המשחק היום 120 כ"ס מלאים כל הזמן, שזה אומר לשמר
    את מחט הסל"ד הרבה מעל 6000 וזה מחייב ריכוז ורכיבה בהילוכים מעט נמוכים, המנוע מאושר שם הדחף ובלימת המנוע
    מאפשרים לי לוותר כמעט לחלוטין על הבלמים ולהתרכז בבחירת הקו הנכון, ההיגוי ההפוך והאחיזה הרפויה של הכידון, לחיצה,
    עוד גז הרפיה ושוב לחיצה גז...תענוג.

    הכבישים הטובים ביותר מתמעטים, ומוחלפים ע"י כבשים רחבים מהונדסים, בטוחים יותר, משעממים יותר, אני מחפש את הכבישים
    "של פעם" שיפועים, זוויות מטורפות, את שלטי ה-"האט" הגדולים או "סיבובים מסוכנים" לשם המכונה הזאת שואפת, הצמיגים
    נהדרים, המנוע מעולה והאופנוע הזה זורם אינטואיטיבי, תן לו הילוכים גבוהים ויש לך מכונת טיולים נהדרת, חתלתול פרווה חמים ושעיר
    שתיהנה ללטף ולהתכרבל איתו, לא מאיים לא נושך אבל אתה והוא יודעים שהוא מגיע משושלת מפוארת של טורפים, ואז קופץ הג'ינג'י
    נותן לך צ'פאחה בעורף ובורח קדימה, בדרך כלל מספיק להוריד הילוך או שתיים לסחוט את ידית הגז לנעוץ מבט רחוק באופק, היללה
    שבוקעת מכיוון הזנב, הצמיגים שספק נושכים את הכביש ספק מפרפרים, תחושב הבטן שמאיימת להישאר מאחור יחד עם הסטייק שזללת
    ואתה נעקר מהמקום בכוחות שלא ידעת שיש לך, מהר מדי את מעלה הילוך מרגיש את הקדמי מתרומם טיפה וחוזר חזרה להמשך הטקס
    עד שההיגיון המבאס לוחששששש, תירגע, תוריד, אתה מגזים...ושוב הופכת חיית הטרף לחתלתול נחמד...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #412
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    19300 ק"מ

    בגלל המון סיבות (לא תירוצים נשבע) לא יוצא לי לרכוב כמו שאני אוהב, החיים מפריעים לרכיבות אבל בכל הזדמנות שאני
    מוצא אני ומשתדל להוציא ממנה את מקסימום ההנאה, ההנאה אצלי תלוית רגע, אני יכול לעצור בשולי כביש, להרים משקף
    ופשוט להריח את הירוק, להתבונן באד שעולה מהשדה, או להשקיף על עוף טורף מחפש באוויר ארוחה מזדמנת.

    האדום או הצהוב של הפריחה ימשכו תמיד את תשומת לבי, ואפילו העצים הרחוצים אחרי הגשם ירוקים רעננים נראים חגיגיים
    חילופי העונות זה דבר נהדר, אבל הכי הכי אני אוהב את הרגע החמקמק הזה שלפני האביב, עוד לא פריחה מלאה רק ירוק
    צעיר ורענן.

    יש לי קצב משלי וככל שאני מתבגר אי מוצא שהוא לא באמת מתאים לשאר העולם, פעם זה היה מלחיץ אותי, היום אני שולח
    אותו להזד....

    אריק אינשטיין שר לי בקסדה ואני מתגעגע אליו, לא שאי פעם הייתה לי אינטראקציה איתו מעבר לשמיעת שיריו, אבל התקופה,
    התמימות, השירים שלו מלאים בכל מה שחסר לי היום ומה שאני באמת אוהב, המשוררים של פעם ידעו לעשות קסמים עם המילים
    תוכן, עושר שפה, כוונה אמתית פשוט בול.

    איפשהו בין לבין קופץ השד הכביש פתוח התנועה דלילה והיד לוחצת חזק, היללה פורצת וכוח בלתי נלאה מושך אותי קדימה,
    הכל נמחק ואין חשיבות לכלום צריך גם לזכור את הכללים וגם לשכוח הכל, קו, מבט, היגוי, משקל, ההתרגשות בבטן וההתפוצצות במוח
    הכל הופך לעיסה אחת שפשוט נראית הגיונית ונכונה ואז בעצירה הראשונה כשהנמלים רצות עדיין מהידיים לחזה הראש עוד קצת
    מעורפל, והאדמה עוד לא התייצבה ממש, רק אז התמונה קצת מתבהרת....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #413
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ועכשיו תדמין בדיוק את אותו הדבר - כשאתה על בימר.

  9. #414
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    ועכשיו תדמין בדיוק את אותו הדבר - כשאתה על בימר.
    או צ'ארלי

    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #415
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    ועכשיו תדמין בדיוק את אותו הדבר - כשאתה על בימר.

    אתה מתכוון מדבר, אוהל מדורה, יעלים זריחה וג'ינג'ית על הכתף?




    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 16-03-2019 בשעה 08:36.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #416
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    טיול לג בעומר רמת הגולן 20013 174.jpg

    זה מה שאני הכי אוהב והבימר ייתן בכייף.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #417
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    טיול לג בעומר רמת הגולן 20013 174.jpg

    זה מה שאני הכי אוהב והבימר ייתן בכייף.
    את הסיפור הזה שמעתי אלף פעם, איך בירידה, עם בולבוסים בגודל אבטיח, בחושך, עם עששית נפט כפנס ...
    אחלה מקום. זכורות לי חוויות עצומות משם. והכל בזכות המכר המשותף...

    אבל בוא לא ספינים עכשיו.
    צ'ארלי אני מבין שאתה לעולם לא תקנה. ולא בגלל שאתה לא יכול.
    אבל אם אתה כל כך מהלל את האדוונצ'ר - למה אתה לא מושיב את העכוז היפיוף שך על כזה? הא ???
    אתה במקצועך יכול לקבל טיפים מבפנים על אקזמפלרים במכרזים, בחיני חינם!
    (מכר משותף אחר ניסה לשדך לי פעם קקה כזה. מזל שהוא לא עבר בשער של החצר. זה היה התירוץ)

  13. #418
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    את הסיפור הזה שמעתי אלף פעם, איך בירידה, עם בולבוסים בגודל אבטיח, בחושך, עם עששית נפט כפנס ...
    אחלה מקום. זכורות לי חוויות עצומות משם. והכל בזכות המכר המשותף...הוא משתבח בכל פעם ונהיה יותר מאתגר.

    אבל בוא לא ספינים עכשיו.
    צ'ארלי אני מבין שאתה לעולם לא תקנה. ולא בגלל שאתה לא יכול.
    אבל אם אתה כל כך מהלל את האדוונצ'ר - למה אתה לא מושיב את העכוז היפיוף שך על כזה? הא ???
    כי רק לפני שנה וחצי ו-19300 ק"מ לערך קניתי אופנוע חדש...וצריך עוד מעט מתנת שיחרור....
    אתה במקצועך יכול לקבל טיפים מבפנים על אקזמפלרים במכרזים, בחיני חינם!
    אסור לנגוע בכלים מהשירות-רק חדש עם אחריות...
    (מכר משותף אחר ניסה לשדך לי פעם קקה כזה. מזל שהוא לא עבר בשער של החצר. זה היה התירוץ)
    ועוד לא חתמתי על כלום
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #419
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #420
    סחתיין על הקילומטראז', הלוואי עליי. בשנה וחצי עשיתי 5,500 ק"מ (בית עבודה), דיכאון.

    ממליץ על האפריקה טווין ולא על הבימר ....

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 22:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 12:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO