עמוד 29 מתוך 79 ראשוןראשון ... 19272829303139 ... אחרוןאחרון
תוצאות 421 עד 435 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

  1. #421
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כשאתה עושה עם האופנוע את מה שהוא אמור לעשות, אתה מקבל תמורה מלאה, תן לו נסיעה בזוג עם ציוד ומזוודות
    כביש פתוח מחוג הסל"ד על 5100 קצת לפני המקום שמשחרר את כל הסוסים החוצה, ויש לך מכונת טיולים מהירה,
    נוחה ומשלמת, הוסף על כך כביש פתוח יחסית ומסלול ארוך (י-ם אילת) ג'ינג'ית אחת, מוזיקה נבחרת בקסדה, ואף
    אחד ללא הזהיר אותנו מהמפרפרים. סיבוב קל של ידית הגז מעיף אותך קדימה במהירות פליליות לצורך עקיפה בטוחה.

    יש חברים של אופנועים, איתם הכל פשוט, הדרך אותה דרך הכביש אותו כביש, המהירות אותה מהירות, והעצירות אותם
    עצירות ויש חברים של מכוניות, אז כבר הכל יותר מסובך, הבנות ירדו כבר ביום רביעי בטיסה לאילת, הגברים התארגנו
    על רכבים הג'ינג'ית ואני יצאנו ביום ה' ברכיבה, עצירה ראשונה בלידו לתדלוק, ומשם לכל אורך כביש 90 דרומה, פשוט
    כייף אחד הכבישים האהובים עלי, גם מהנה לרכיבה גם נוף מושלם, וגם כלי מתאים, בקסדה שר לי קני רוג'רס על המהמר
    ושירי המערב הפרוע, שום דבר לא מכין אותי לפיצוץ ואז משום מקום, פאצצצץ החלק השמאלי של המשקף מתכסה בחומר
    צהבהב מגעיל שחוסם לי שדה ראיה אני משתדל להסתכל מצד ימין כשפרפר נוסף מחליט להתאבד לי על המשקף וחוסם
    את שדה הראייה שנותר, עוצר בצד ומנקה את המשקף, אלפי פרפרי חוצים את הכביש ואף דובי דורבמן לא מלמד אותם
    להיזהר. עצירה שנייה אחרי המלונות הפעם רק לצורך ניקוי התרוקנות ושתיית משקה אנרגיה, בחור מבוגר מאמריקה מבחין
    באקדח למותני ומתחיל לדבר איתי, הנ"ל חובב כלי נשק וטייס בעברו במלחמת ויאטנם היה מדריך טיסה וקברניט באמריקאן
    אייר ליין איש מעניין. ממשכים משם על ל-101 כושי, עוצרים כי הרעב מציק, ולפני שאנחנו בכלל מבנים אנחנו כבר עוקפים
    את טור המכוניות בכניסה לאילת, פשוט כייף, הזמן שם עובר במהירות מדאיגה, ואנחנו כבר על האופנוע חזרה שממתיק לנו
    במעט את החזרה לשיגרה, קצת לפני העליה לכיוון מצפה רמון שיירה ארוכה של כלי רכב לאורך כמה ק"מ, עוקף במסלול
    הנגדי עד לשוטר שמורה לנו לרכוב לכיוון מצפה רמון תאונה וכביש 90 סגור, בצומת מנוחה התחברנו שוב והמשכנו עד חצבה.
    קפה עודה וממשיכים ביחד עם השמש השוקעת, פנסי הערפל עושים עבודה מופלאה, עוד עצירה אחת בלידו לתדלוק ופיפי
    ואנחנו בבית, צילום אחד של הספידומטר על 20000 ק"מ וזהו אנחנו בבית כייף של אופנוע כייף של דרך וכיים של חברה!

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #422
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    22003 ק"מ

    הדברים שהחיים זורקים עליך מחייבים היערכות מלאה וככל שהמשפחה רחבה יותר ותומכת, המטלות מסתבכות.
    אלה שפעם דאגו לך, נתנו מעצמם הכל, לא חסכו ממך דבר, צריכים אותך עכשיו יותר מתמיד, וכל שאר הדברים מתגמדים.

    מישהו לחץ על הבלם, כיוון עבורך את הכידון, ואתה נסחף עם התנועה בשליטה חלקית מקווה לא ליפול.

    הטיולים בשתיים הפכו שסתום פריקת לחץ, מצבר הטענה, בנק כוח. מסמנים קצת נקודות אור והגנה על השפיות כשאפשר.

    קשה לתכנן ואז לספונטניות ולקצב חשיבות אדירה, לא לוחצים לא נלחצים יוצאים כשיוצאים כשהכיוון והמטרה לא באמת
    משנים. משלמי המחיר הם אלה שפעם רכבת איתם והיום בקושי רואים אותך, בשביל זה יש חברים.

    שונא את כביש 6, אבל לפעמים בכדי להגיע מנק' א' לנק' ב' פשוט אין ברירה, אז מוזיקה שנשפכת מהאזניות לקסדה, משפרת
    ולו במעט את הטעם במיוחד כשהמכשיר בוחר לי את השירים האהובים עלי בצורה אקראית מרשימה מסודרת.

    הורסיס משחק אותה ורסיס, תוספות הארגזים הצדיים שהתווספו לרכיבה בכדי להכיל את הקסדות והציוד כשאנחנו נצא לטייל
    משפיעות עליו רק לטובה, האופנוע מכוייל מראש לתוספת משקל וככה כשאנחנו רוכבים בשתיים הוא נותן הכל, הרכיבה חלקה
    ונעימה במהירות שיוט מרשימה, ספיגת מהמורות מדהימה, הכביש נבלע מתחת לצמיגים כאילו מישהו ציפה אותו בספוג,
    ובסיבובים המהירים האחורי כלכך דבוק לכביש, ששחיקת הצמיג בצדדיו מתקדמת עוד כמה מילימטר הצידה. ואז אתה מבין את
    הכוח, זה לא שאני לא רגיל לאופנועים חזקים, אבל הכוח כאן הוא פשוט מדהים 120 סוסים ממושמעים, שיודעים לעשות
    בדיוק את כל מה שאתה מצפה מהם, רכיבה של שעתיים פלוס ואתה יורד ממנו מפוצץ אדרנלין, מלא התפעלות והערצה כאילו
    רק עכשיו התחלת את הרכיבה, כלי מדהים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #423
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    22480 ק"מ

    כשהחיים מחלקים לך לימונים תעשה לימונדה, כל ילד מכיר את המשפט הזה אבל הרבה מאד לא מתנהגים על פיו, אנחנו כן.

    לאחרונה אנחנו מחלקים את החיים שלנו בין י-ם לחולון, הג'ינג'ית בנוסף לעומסי החיים גם נדרשת להקדיש יותר תשומת לב להורים
    שלה, מה שאומר שהרכב המשפחתי והנהגת הג'ינג'ית מבלים שעות בכביש, אז כשהיא מבקשת שאקח אותה לשם באופנוע אני
    לא חושב פעמיים.

    כבר שרכבתי על דגם המבחן לפני הקנייה הייתה לי הרגשה שקלעתי בול, אבל תמיד מקנן בי החשש שאולי בעצם טעיתי, אולי דווקא
    הדשא של השכן פלסטיק יותר, אולי לא עשיתי מספיק אולי...ואולי...בקיצור ככל שמצטברים הקילומטרים על מד המרחק, אני
    מתרווח בנחת על המושב הנוח להפליא, מחכך ידיים בהנאה על ידיות הכידון ונותן דרור לחיוך להימרח עד לאוזניים.

    יש לי תנועה מגונה שאני נהנה לעשות בתחילת כל רכיבה, אני מוצא את התנוחה הכי נוחה ליישבן ואז מפשק את הברכיים הכי
    רחוק ממיכל שאני מסוגל עד שאני מרגיש את השריר הפנימי נמתח בכאב קל, ומיד אח"כ מצמיד ברכיים למקום, מיד אחרי זה
    יש תחושה נהדרת של נוחות והקלה, המכנסיים והמגנים מתיישבים בול במקום, הקפלים מתיישרים ובעצם הכל פנוי עכשיו לרכיבה,
    אתה והכביש.

    והאופנוע הזה יודע לעשות הכל, בתוך העיר הוא חתלתול חביב נשלט וקל לתמרון, כך גם אם אתה בסוף הבטרייה של הכוח אין
    סיכוי שברגע של הסך הדעת או טעות טיפשית של עייפות תעשה משהו שאי אפשר לחזור ממנו, מתפנים לך כמה מטרים נקיים?
    תן חופש ליד והחתול הרגוע הופך לפומה שואגת, שיודעת לעשות את המלאכה מכל כיוון שתידרש.

    כן ההתאמה בינינו מושלמת, מילוי הרצונות והצרכים שלי מקבל את הסיפוק הנדרש, האופנוע פרטנר נלהב לכל סוג של הרפתקה
    שתבחר, רק צריך להישאר על הכביש, זה לא שאי אפשר לרדת לשבילים, אבל אין לו מה לחפש שם, הוא מתפזר.

    היכולת שלי ליהנות ממנו ולרדת מאוכפו בכל פעם עם ההרגשה ש...וואוו, הוא כל כך נכון עבורי וכלכך מרגש, שווה הכל.

    פשוט בול!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #424
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    21
    קודם כל תודה על סגנון מרשים בכתיבה .
    יש למכונה הזו חסרונות ? על זה לא מצאתי .

  5. #425
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי leonid tdi צפיה בהודעה
    קודם כל תודה על סגנון מרשים בכתיבה .
    יש למכונה הזו חסרונות ? על זה לא מצאתי .
    יש חסרונות, אחד מהדברים שהפתיעו אותי מהמעבר ממנוע 4V למנוע 4 בשורה זה שהוא לא עובד עגול ושקט כפי שציפיתי.
    מבדיקה בכמה וכמה אופנועים המצב שווה בכולם כך שלא מדובר בתקלה, גם בפורמים בחו"ל מצבעים על תחושות דומות.

    סלסלת הקלצ' מרעישה מהיום הראשון גם זאת בעיה "מובנת" ומוכרת בדגם הזה, לא מדובר במשהו שמפריע או יש לו משמעות
    ברכיבה או במכניקה, אבל עדיין מצופה ליותר.

    האופנוע כשיצא מהמפעל כוון כמו כל אופנוע לממוצע נתון, יש בחור בחו"ל הצליח לעשות טיוניייג (כיוונון) כולל כיווני מחשב החלפה של
    אגזוז ומיפוי הצתה והביא את המנוע לפעולה מושלמת על חשבון צריכת דלק קצת יותר גבוהה, והשיפור הספק ב-4 כ"ס נוספים.

    לא משהו שצריך לרוץ לרבנות עליו, אבל למה לא ככה במקור?

    המנוע עובד ברכיבה פתוחה על 70-80 מעלות, בחורף אפילו פחות, הבעיה שברגע שיורדים למהירות עירונית 50-60 טמפ'
    המנוע עולה לכיוון ה-100 כשב-90 נכנס לעבוד המאוורר, ואז יש רעש שאני פחות אוהב.

    בתדר מסוים של סל"ד יש ויברציות לכיסא שאני אישית אוהב, יש כאלה שהתלוננו.

    רוכבים שרגילים לאופנועים עם מומנט עוקר הרים (זיכרונות מהוי מקס) צריכים לקחת בחשבון זמן הסתגלות על להנאה מלאה.

    אגב טרם רכבתי, אבל אומרים שהורסיס החדש והאלקטרוני, שונה מהותית בחוויית הרכיבה, ייבדק ברגע שיהיה כלי זמין לרכיבה מבחן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #426
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    האופנוע כשיצא מהמפעל כוון כמו כל אופנוע לממוצע נתון, יש בחור בחו"ל הצליח לעשות טיוניייג (כיוונון) כולל כיווני מחשב החלפה של
    אגזוז ומיפוי הצתה והביא את המנוע לפעולה מושלמת על חשבון צריכת דלק קצת יותר גבוהה, והשיפור הספק ב-4 כ"ס נוספים.

    לא משהו שצריך לרוץ לרבנות עליו, אבל למה לא ככה במקור?
    כי במקור צריך לעמוד בתקני פליטת מזהמים ורעש.
    וכי צריכת דלק היא גם שיקול אצל יצרן.
    אני די בטוח שאיפשהו, אצל קוואסאקי המנוע הזה מוציא הרבה יותר מעוד 4 כ"ס.

  7. #427
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כי במקור צריך לעמוד בתקני פליטת מזהמים ורעש.
    וכי צריכת דלק היא גם שיקול אצל יצרן.
    אני די בטוח שאיפשהו, אצל קוואסאקי המנוע הזה מוציא הרבה יותר מעוד 4 כ"ס.
    יש כמה מפות הצתה עד לרמה של כיוון למרוצים, אני מתכוון לכיוון מנוע ללא שיפורים בכלל רק תיאום מנוע לרמה מושלמת,
    הבחור מהנדס כך שאת הכיוון עשה לרמה הטובה ביותר למנוע תוך דילוג על כמה תקנות יורו שמסרסות.
    ההגדרה שלו מראש הייתה לכוון למושלם ולא לשפר התוספת שהתקבלה הייתה בונוס.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #428
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    זה אותו המנוע של Z1000 עם 140 כ"ס

  9. #429
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    זה אותו המנוע של Z1000 עם 140 כ"ס
    כן רק מופחת בסוסים (120) עם מפת הצתה שונה ויחסי גיר שונים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #430
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    זה אותו המנוע של Z1000 עם 140 כ"ס

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #431
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #432
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #433
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    יש תמונות שאסור לקלקל במילים:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #434
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    גמני היית באלון

    IMG_20190607_152715.jpg

    המשך יבוא. במתחרה האויב.
    אבל לא בטוח

  15. #435
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    22850 ק"מ

    יש רגעים בחיים שפשוט בא לך להיגרר, לאבד שליטה לתת לאחרים להוביל לתכנן ואתה רק שם, פקק שעם צף על המים והרוח מנווטת, הג'ינג'ית
    הודיעה שלא תהיה בשישבת בבית, לי לא התחשק להתייבש סתם בבית הודעתי דיגיטלית שאני פנוי להרפתקה, א' נענה לאתר נתן כיוון, אני
    לא בדקתי בציציות, מאוחר בלילה הג'ינג'ית אמרה שהיא מצטרפת, יותר טוב.

    "לאן?"

    "אין לי מושג ילד הפלא תכנן, יש כביש אלון, יש נוף גלבוע וחזרה..."

    "סבבה"

    "אבל יוצאים ב-05:30"

    "אחלה, אחליט בבוקר על הדקה"

    0445 אני מרתיח מים, 0500 הג'ינג'ית שותה איתי את הקפה, ילד הפלא משמיע קול, גם לוקי מצטרף בכחול, אז צירפנו גם את קידוזו, שיהיה
    לו חבר, רוב מעגל הרוכבים שלי בוגרי פולגז...

    יציאה מקודמת קריר, 06:00 אנחנו בנק המפגש, ילד הפלא הקדים אנחנו אחרונים...(נאור הקדים ביום) תדלוק אוויר קפה ולדרך, כביש אלון חייב
    להיות אתר חובה לכל אופנוען לחייב רכיבה שם לפחות 4 פעמים בשנה.



    ממש בהתחלה הכביש תוקף אותך בסיבובים מהסרטים, פשוט תענוג, עצירה ראשונה במצפה סרטבא, לא יהיו הרבה עצירות כאלה...




    כביש אלון נגמר מהר מדי, ריק מאתגר ומרשים האוויר עדיין קריר, עצרים שו לעל כביש 90 הפלא צמא ויש מלון:




    לא היה טעים, ממשכים לנוף הגילבוע כבש מדהים נוף מרשים תענג, ופיתאום בום....עפולה.




    תחנת דלק, אין אנשים בעפולה ואין כלום פתוח, לוקי חוזר בדרך הקלה, יש תוכניות...גם קידוזו עוזב קצת אחרי, הפלא ממשיך במרץ נעורים,
    קצת שטחים קצת בית אריה ע"י מודיעין כבר אין לי אוויר. רוצה רק להגיע, זה המחיר שמשלמים כשלא בודקים מסלול.

    העייפות נותנת אותותיה רגע קל של חוסר תשומת לב והרמזור במודיעין מתחלף לצהוב מגביר מהירות לעבור, ספק אדום ספק עברתי ויש מצלמה
    נקווה לטוב...

    צהרים עוצרים בתחנה הישנה לאכול הביתה ולישון, שש שעות רכיבה מעט מדי עצירות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 17:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 22:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 12:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO