עמוד 19 מתוך 79 ראשוןראשון ... 917181920212969 ... אחרוןאחרון
תוצאות 271 עד 285 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

  1. #271
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מוסך של מטרו בחיים לא יתן לך להביא חלקים.
    מוסך קטן שאתה ביחסים טובים איתו, וגם סומך על המכונאי עלול להסכים.
    באמת שאני לא מבין את ההתעקשות על מוסך היבואן.
    לי היתה התנסות עם יבואן אחר במוסך המרכזי.
    הלכתי לשם אחרי המלצות על מנהל העבודה.
    אדם סופר מקצועי, בעל קבלות ונסיון מוכח.
    אלא מה?
    מי שעובד לך על האופנוע זה מכונאי צעיר, כחלק מסרט נע. לא תמיד (ליתר דיוק תמיד לא) מנהל העבודה משגיח עליו ועל מעשיו.
    כשאותו ילד צובר נסיון, ושווה משהו, הוא במילא עוזב למוסך קטן עם תנאים יותר נורמליים.

    אחריות?
    פחחח.
    במילא לא תראה מהם כלום אם לא תאיים בלהשחיר אותם ברשת, או תערב אנשים מהתחום/עוכרי דין.

  2. #272
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אני ( אני מניח שגם רן ) כבר לא ממש בעניין של תחזוקה עצמית מה גם שאני לא ממש מומחה וכיום כבר רוכב על כלי ברמת מורכבות שונה ממה שהיה לי בעבר.

    אני גם סיימתי טיפול שעלה לי 2000 שקל עבודה ( חייב לציין שאין לי כל טענה ואני שמח שהמוסך מרוויח בתמורה אני קיבלתי עבודה ברמה שלא תבייש כל אדם בעל ידע שמטפל בכלי שלו בעצמו).

    להבדיל מאצל רן אצלי היה טיפול גדול שכלל שסתומים אטמים התקנת מצלמה החלפת רגלית ימין החלפת נוזל קירור ( גם כך פירקו את הרדיאטור) החלפת שמן בקאקס טיפול במסביי היגוי.
    המוסך סיפק פילטר שמן שמן מנוע שמן בק אקס נוזל קירור ו4 פלאגים אירידיום כל זה 780 שקל.

    כמובן שהפירוק של האופנוע הוא פרוייקט לא פשוט בגלל הפלסטיקה מסביב והצורך בהטיית המנוע לצורך הטיפול.

    סך הכל אני מרוצה וכעת יהיה שקט לכמה שנים ( אני רוכב פחות מ7000 קילומטר בשנה).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #273
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מוסך של מטרו בחיים לא יתן לך להביא חלקים.
    מוסך קטן שאתה ביחסים טובים איתו, וגם סומך על המכונאי עלול להסכים.
    באמת שאני לא מבין את ההתעקשות על מוסך היבואן.
    לי היתה התנסות עם יבואן אחר במוסך המרכזי.
    הלכתי לשם אחרי המלצות על מנהל העבודה.
    אדם סופר מקצועי, בעל קבלות ונסיון מוכח.
    אלא מה?
    מי שעובד לך על האופנוע זה מכונאי צעיר, כחלק מסרט נע. לא תמיד (ליתר דיוק תמיד לא) מנהל העבודה משגיח עליו ועל מעשיו.
    כשאותו ילד צובר נסיון, ושווה משהו, הוא במילא עוזב למוסך קטן עם תנאים יותר נורמליים.

    אחריות?
    פחחח.
    במילא לא תראה מהם כלום אם לא תאיים בלהשחיר אותם ברשת, או תערב אנשים מהתחום/עוכרי דין.
    זה לא שאלה של רוצה. הוא מחויב לפי התקנות של משרד התחבורה לאפשר לך לבוא עם חלפים משלך. אבל אז אין אחריות על העבודה.
    במידה ולא מסכים , אתה יכול לפתוח תלונה באיגוד המוסכים / משרד התחבורה.

    Sent from...

  4. #274
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מוסך לא חייב לקבל כל לקוח.

  5. #275
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מוסך לא חייב לקבל כל לקוח. מלכתחילה הוא פנה למוסך היבואן כי הוא סבור שזה יעזור לו יותר במקרה של אחריות, שכאן כאמור...

  6. #276
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    כן מטרו לא מטרו זה כבר מחכה לטיפול הבא:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #277
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    12270 ק"מ

    יום שהתחיל לפני הזריחה, המשיך בזריחה עם חברים טובים, ועדיין נשארה כמעט כל השבת
    לבלות. ניתן לסרטון לדבר!
    https://youtu.be/B4U3xneXByM
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #278
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אכן היה נעים מרטיט מרנין ומרענן.

    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #279
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    החיים מתחילים היכן שנגמרות המטלות, הם הופכים למתוקים כשאתה עושה מה שאתה אוהב.
    התמצית הכי מזוקקת זה כשאתה עושה את זה עם מי שאתה אוהב.

    זה נותן לך כוחות, הכוח לקום בשעות משונות, לצאת לשטח, לעשות דברים שאחרים לא עושים
    זה נותן לך את הכוח גם להמשיך אח"כ את השבוע עם הרבה אוויר בריאות והכוח לסיים את השבוע
    עם ציפיות קדימה לדבר הבא.

    אז כשהכוכבים מסתדרים, הרוח שוהה בבית והכיוון חיובי זה מלהיב, מאתגר ומעורר ציפייה.

    אז קמנו בשבת ב-04:00 ושלחנו הודעה בקבוצה שאנחנו ערים (כן א' אין לי שום סיבה אחרת לקום
    בשבת כל כך מוקדם בבוקר) יצאנו שלשתינו הג'ינג'ית, נוריס ואני שקט של שבת בבוקר המבלים כבר
    הגיעו הביתה, העובדים טרם יצאו ממנו והכבישים רק שלנו.

    לקח לי עוד רגע להתעורר ולהדריך את הורסיס להתנהג כמו שאני רוצה, צג הדלק מצביע על כך שנותר
    בו עוד מעט מהנוזל החשוב, אבל בגלל שעבדנו בקצב כתום ג'ינג'י כבר לא יהיה זמן לתדלק בנחת
    בשכונה רק בנקודת המפגש בואכה דרך אלון היא ארץ המרדפים.

    הכביש ריק ומנוצל עד תום, המעברים מהצד הדרום מזרחי של י-ם לצפונה עובר בין הרבה היסטוריה,
    בחלקים השונים של העיר, והיציאה לכביש 1 לכיוון ים מלח ריקה רחבה ומשחררת עד למצלמת המהירות.

    מגיעים ראשונים, הפתעה הפתעה....א' לא ידע, י' עשה ביביסיטר ואל' הגיע עם TDM 900 ישן חדש...
    סבב ראשון של קפה תחנת דלק ותדלוק.

    יציאה זריזה למצפה לתפוס את השמש כמה דקות לפני ההופעה.

    אגב, ככה זה נראה. הקרדיט לצילום לג'ינג'ית:







    קפה שני (אשכנזי) ויוצאים צפונה לשומרון המפוספס


    בקיצור מזג אוויר פצצה הרבה לפני שהיה חם רוכבים מצוינים ובטטה שקיבלה על הראש כשעקפה מימין (אופנוע חדש או לא...)
    וג'ינג'ית מופלאה אחת



    בקיצור כל מי שיש לו חלקים של TDM 900 ומוכן לתרום למען מטרה טובה באמת נשמח לשמוע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #280
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    מצטרף
    יצאנו קבוצה של צלייגרים ואכן מצווה גדולה תהיה לשדרג ויזואלית לבחור את הtdm שנראה שיצא מסצינה של מקס הזועם.


    אכן יוזמה ברוכה


    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #281
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    12630 ק"מ

    זה מה שנרשם על טופס הטסט הראשון של הורסיס, וזה גם הזמן לסיכום של כמעט שנה ביחד (הקדמתי בכשלושה שבועות)
    ה-11/9 הוא יום ההולדת הרשמי שלו בארץ.

    כשזה זה כולם יודעים שזה זה, כל המעורבים מרגשים בטוחים, הכל זורם בטבעיות, אין מהמורות, פרצי זעם הכל מצביע על זה שכל
    חלק משובץ בדיוק במקום בו הוא צריך להיות. שלמות.

    האופנוע הזה מתאים לי כמו כפפה ליד, תפור עלי כאילו חייט מומחה ישב לילות כימים ועיצב אותו בשבילי, זה מתחיל מגובה
    המושב שמתאים בול לישבן שלי ומאפשר הורדת רגל בטוחה לרצפה ללא צורך למתוח שריר כזה או אחר. ממשיך בנעם הליכות
    ׁ(רכיבות אם תרצו) חלק, חזק, נחוש, זורם, העברת הילוכים קלה קליק והוא במקום, כוח זמין בכל רגע נתון, משקף מפזר רוח
    בדיוק בגובה הנכון, והתחושה של כלי חדש....וואוו.

    הוא נוח, יש לו נוכחות, צליל נעים, קליל בעיר, נעים בכפר, חזק בעליות, ואוחז בסיבוביים. הוא לימד אותי לרכוב נכון, חזק ומהר מאי פעם.

    כל סנטימטר מהקילומטרז' אני עשיתי, כל בדל גומי שחסר בצמיג באשמתי, ורק תחנות הדלק ידעו לספר כמה דלק שרפנו יחד.

    אפס תקלות, אפס ירידה לתחושה של "אופנוע משומש" כל רכיבה כאילו הראשונה.

    הספקנו לעשות 3 טיפולים:

    1. טיפול 1000- החלפת שמן ומסנן.
    2. טיפול 6000 - החלפת שמן ומסנן (יזום שלי)
    3. טיפול 12000 - החלפת שמן מסנן פלאגים.

    מה אני פחות אוהב. כפתור האיתות מרגיש לי לא שייך לאופנוע הרבה מתחת לרמה הכללית לסבר את האוזן ל-MT
    שרכבתי בחו"ל היה מנגנון טוב בהרבה.

    תחושת הבלמים ספוגית מהיום הראשון וחסר לי קצת תחושה שהידית עולה חזרה, סיכמתי כבר עם המכונאי שלי לנסות
    משהו שאמור לשפר.

    הבלם האחורי חלש קצת לטעמי, כבר נרכשו רפידות כביש מיצרן עילית.ו...זהו.

    משימה לא פשוטה לרצות אותי בדברים שאני אוהב ומעריך.

    הספקנו לרכוב עליו המון, למגוון טיולים, ואפילו ירידה קטנה לשבילים, בכל מזג אוויר ותנאי אור אין לי שום תלונה משמעותית.

    הכיסוי החדש שקניתי מברוש ביום בו הגיע האופנוע אלי, לא שרד שנה ברוח הירושלמית והוא מלא חורים וקרעים יש חדש.

    הבעיה היחידה שיש לי איתו שמאד קשה לי לחשוב על האופנוע הבא בגלל הרף הגבוה שהוא הציב.

    מומלץ בחום.


    ׁ
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #282
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    12936 ק"מ

    05:00 הכביש מזמזם מתחת לגלגל הקדמי, טסט עברנו חידוש ביטוח בסוף השנה האזרחית, מיכל שמן השרשרת מקשקש
    בארגז האחורי, אשמן את השרשרת כששתי הפרימדונות יאחרו כרגיל ואז בעצם סיימתי את החובות לאופנוע לזמן הקרוב.

    מנסה להעביר בראש את הכבישים המיוחדים שטרם רכבתי עליהם עדיין, המדינה הולכת ונגמרת ומתחיל להיות משעמם לחזור
    על אותם כבישים, היום בתכנון כביש 60 של השטחים חברון חלחול עד לבאר שבע נוף כפרי עם הארומה המיוחדת לו.

    רכיבה בבוקר עם זריחת השמש פשוט חוויה נהדרת במיוחד בחודשי הקיץ החמים.

    ממש עם סיום שימון השרשרת מפתיע א' ומגיע בזמן (אבל בלי דלק) קצת אחריו גם י' על המפלצת 1400 שלו, מבליע פיהוק.

    רוכב סולו היום הג'ינג'ית נשלחה למשימות משפחתיות הכרחיות אחרות.

    יוצאים לחפש תחנת דלק, משימה לא פשוטה בשבת בבוקר בשטחים, מצאנו אחת עם כיתוב בערבית. "תיסבאח עלא חייר יא זאלמה"
    אחרי קצת בעיות עם כרטיס האשראי, כי בכפרים מעדיפים מזומן וקצת מאותגרים טכנולוגית ועוד כ-6 ליטר דלק במיכל הגרמני, עד
    לתחנה מוכרת עם דלק "יותר טוב"...

    השמש מלטפת בכתום את צד שמאל, אנחנו רוכבים דרומה עם השלטים לבאר שבע, עוד נוף הררי כפרי שמעט ישראלים זוכים לבקר
    בו כי התחושה מתחלקת לשלנו ושלהם.

    מעדיף לרכוב אחרון, מתקרב ומתרחק מהרוכב לפני לפי החשק, משחק שוב בפעם המאה "איך אני לא מפעיל אור ברקס" (זה תיכף
    יעניש אותי חזק) ע"י בחירת קו נבון מהירות מתאימה וזווית הטיה מושלמת. פותח פער במתכוון ונותן לסוסים לדהור קדימה להדביק
    את זה שברח לי מקדימה.

    זה לא לוקח הרבה להבין שקצת טעיתי, מגיע לסיבוב מהר, מהר מדי הגוש בבטן מתכדרר הגרון מתייבש לחיצה חזקה על הבלם,
    הגלגל האחורי מגיב מיד וה-ABS נכנס לפעולה, לא מספיק, גם הקדמי נכנס לחגיגה ברקע אני רואה שהמערכת שאמורה להציל אותי
    מעצמי מודיעה לי בלוח, שהיא פה וצריך להירגע, עוזב קדמי, מטה שמאל חזק, עם הסיבוב יורד יותר נמוך מכרגיל עוזב אחורי ונגד כל
    האינסטינקט נותן גז ליציאה מהסיבוב.....אוווופפפף זה עבד, יחי הגמדים הקטנים.

    מרגיע את עצמי בצמד סיבובי אס במהירות רגילה, כל המערכות חוזרות לנורמל, משחרר אוויר, תזכורת. בפעם הבאה רצוי גם להוריד
    הילוך.

    השמש כבר מאלצת אותי להוציא את משקפים, עוצרים בקפה. מסתבר שלא רק עלי עברה רכיבה קשה.

    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 26-08-2018 בשעה 12:41.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #283
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    13755 ק"מ מחר יום הולדת

    את הטסט השנתי יהיה לי קשה לשכוח 9/11 מחר זה יום העליה לכביש של האופנוע יום ההולדת שנה של העולל
    האופנוע "הפסיד שנה" כי הרבה לפני יום ההולדת שלו עלה דגם (זהה) 2018.

    את רוב הקילומטרים עברתי ברכיבה פתוחה, טיולים ומעט מתוכם בעבודה שגרתית, ככה זה כשאתה גר בסמוך למקום
    העבודה ורוב עיסוקך הם בתחום העיר הקטנה.

    את חגיגות ההולדת החלטתי לפתוח ברכיבות זריחה שאהובה עלי במיוחד, הארץ הקטנטנה שלנו יכולה להציע מעט מאד
    כבישים חדשים יחסית לכמות הק"מ שהאופנוע צובר, וחרישת כבישים מוכרים מתחילה לשעמם בסופו של דבר.

    את המדבר אני אוהב, את השקט את המרחבים את הנוף הפתוח, הצבעים שמושפעים ישירות מזוויות השמש והריח
    המיוחד, הבעיה היחידה במדבר זה החום והאבק, הפתרון פשוט ועוטף בתוכו בונוס נוסף, רכיבה לפנות בוקר.

    מי שלא רכב בכביש 90 דרום בואכה ים המלח בתוך הכתום הכתום הזה מי שלא ראה את היעלים בצידי הכביש
    מטפסים חזרה למדבר ולהרים, לא מבין טעמה של רכיבה במדבר.

    האוויר צונן, הצבעים אדירים, והכביש פרטי.

    זה מתחיל בשעות החשכה, הכביש כמו משחק מחשב מבריק לך את הנתיב, העין רואה רק עד שולי הכביש היכן
    שהפנסים צובעים אותו בצהוב, משיך באופק מתבהר ושופך אור רך על המדבר והים ואז מתחיל הכתום:







    המדבר אף פעם לא משעמם, והסיבובים לערד לא היו יכולים להיות טובים יותר, האופנוע מבקש עוד ועוד ורק השכל הישר
    יודע למתן את תחושת החגיגה וההתפוצצויות הקטנות במוח. תענוג צרוף. הכוח הבלתי נגמר התגובה המידית ללחיצה על
    הכידון והאחיזה של הבריג'סטונים הנהדרים בכל זווית. מאוחר יותר כשנעצור יהיה כבר ניתן לראות את ההתקדמות בפס הבלאי
    לכיוון סוף הצמיג...

    כשאני עוצר אח"כ בבית שומע עדיין את פיצפוצי השמן במנוע, מעביר מבט על גופו המאובק ומלא הברחשים המרוחים
    של האופנוע, וחושב שבעצם אנחנו כבר שנה ביחד, אני יודע שזאת הייתה הצלחה ואחלה הכנה ליום ההולדת, ומזכיר לעצמי
    כי ישנה גם מחר רכיבה ואני עוד לא יודע לאן...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #284
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    רק לתקן
    הפיצפוצים זו המתכת שמתכווצת.


    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #285
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה צריך להתחיל לרדת לכבישים הצדדים יותר של המדבר. כל אזור מעלה עקרבים ואורון.
    יעשה לך המון טוב על הנשמה, גם אם הקצב איטי בהרבה.

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 18:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 23:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 21:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 13:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 09:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO