למי שלא יודע אז לפחות שלא יקנה דגם שלא היה קיים לפני כמו המוטו גוצי V85 TT הבמוו F900XR או טריומף טריידנט.
המוטו גוצי לפי דעתי כבר הגיע לבגרות אחרי שנתיים, הטריומף והבמוו הייתי מחכה עוד שנה
הייתי רוצה להסכים אותך - אבל הדברים לא אומרים את מה שהם מתיימרים להגיד.
ואני אסביר-
דגם חדש, הוא לא בהכרח חדש.
הנינגה שלי 2021 - הוא ללא ממש חדש, זה אופנוע ישן עם שיפורים קטנים ומיתוג חדש.
דגם ישן, הוא לא בהכרח ישן.
כל שנה יש שיפורים קטנים, ולפעמים אין ממש דימיון למקור, וכל עוד המותג מוכר, לא משנים את השם.
ככה שבאופן כללי-
דגם חדש או ישן, לא באמת מהווה אינדקציה למה קנית...
ככה שאם אתה לא באמת מכיר ועוקב - אתה לא יודע מה ישן או חדש.
אתה ספציפית - חי אופונעים, עוקב אחרי התפתחויות של דגמים,
אז אני מניח שתדע לנחש בצורה מושכלת לעשות את ההפרדה.
לכל מי שלא כמוך - הכלל הזה לא יעבוד.
למי שלא יודע אז לפחות שלא יקנה דגם שלא היה קיים לפני כמו המוטו גוצי V85 TT הבמוו F900XR או טריומף טריידנט.
המוטו גוצי לפי דעתי כבר הגיע לבגרות אחרי שנתיים, הטריומף והבמוו הייתי מחכה עוד שנה
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
43327 ק"מ
...לפעמים צריכים רכיבה עם רוכבים אחרים לקבל פרופורציות, אחד היתרונות שלי שאני "בוס" של עצמי, ויש לי אחלה בוס דרך אגב,
ולכן תכנון העבודה והמשימות הוא פתוח בפני אז כשמעתי שמישהו מהחברה בעבודה רוכב למרכז צירפנו שלישי ויצאנו ביחד, כמובן
שהוויז ניסה לקלקל ולבחור בדרך הכי יעילה וקצרה, אבל אנחנו התעלמנו ממנו בהפגנתיות.
כשאתה רוכב עם חברה קבועים הרכיבה מתקבעת על סגנון מסוים, אתה מכיר את נקודות החולשה של כל אחד ומתאים את עצמך
לפי המקטעים האלה, משתדל לא לברוח בקטעים הטכניים משתדל לשמור על קשר עין בשטחים עמוסים בתנועה, ולאט לאט מתגבשת
התנהגות רכיבה "קבוצתית" אתה מצפה לעקיפה סופר מהירה משמאל בקטעי הישרות הארוכים כי מישהו צריך לשחרר קיטור, ויודע
להפחית מהירות ולאסוף את אלה שמאחור, יודע איפה נק' העצירה וגבול היכולת שלהם, כמו שאת שלך.
בקבוצה חדשה אתה לומד בק"מ הראשונים את האחרים לומד לזהות טעויות שורשיות התנהגויות מהם יש להיזהר ולאט לאט אתה
מוצא את מקומך בניהם לומד להיות חלק מהממוצע בלי לוותר על מה שאתה אוהב אבל כל הזמן עם אצבע על הדופק.
ברכיבה האחרונה מצאתי את עצמי נאלץ יותר ויותר להמתין לאחרים מאבד אותם בקטעים הטכניים, רק בשביל למצוא אותם במראות שוב
לקראת סוף הישרות האחרונה, זה לא שהרכיבה שלהם השתנתה מלפני שנה, זה פשוט שהאימונים שלי עשו את שלהם וההתחברות שלי
לכלי השתפרה.
המחמאה הכי טובה שקבלתי שהערו לי שאור הבלם שלי כנראה שרוף...
הורסיס מעמיד אותי במבחן כל הזמן, הוא אמין כמו פטיש 5 קילו, הוא נוח ונותן לי מרווח חיים נהדר, הוא יודע לתקן טעויות בלי דרמה
והוא נותן הכל מהכל, פעם חתלתול חמוד ומתלטף ופעם נמר טורף...
ובניתים בת"א נחת הורסיס החדש...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כל פעם כשאתה נתקל בתמונה ישנה מהעבר היא משדרת לך משהו אחר כאן הדגש הוא על 1.12.21...
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
43675 ק"מ
איך אתה יודע שבחרת נכון את האופנוע שלך, שאלה שחשבתי עליה ברכיבה אתמול לבקר את הבת שלי בג' אולגה, רכיבה מנהלתית
מן הסתם ארוכה וללא דרמות מיוחדות אלה אם אתה והשותפים לרכיבה (הג'ינג'ית והאופנוע) לא הופכים אותה ליותר מעניינת.
אני קורא את החוויות של החברים שקנו את האופנועים החדשים גם אלה הקרובים שהייתי ממש חלק מהקנייה וגם הרחוקים יותר,
ומסתבר שתרום הקיץ היא עונת ההחלפות של האופנועים, ולכל אחד מהמחליפים יש את "מה הייתי רוצה יותר באופנוע" או "למה אני
מתגעגע" או "רק אוסיף את זה והוא יהיה מושלם".
בתחילה חשבתי שאני לא בסדר, אולי אני סוג של אדפטור, כזה שיודע להסתגל למצב קיים ולהפיק ממנו את המיטב, זה נכון אבל עדיין
אני לא מתפשר על הדברים החשובים, אולי אני עדיין בתת המודע עדיין בחוויה של "עליתי מגרוטאה וזה הרבה יותר טוב" אבל אני כבר
כמה שנים עם אותו הכלי ועדיין לא מצאתי סיבה להתלונן. ניסיתי משחק מחשבה שהציע א' אם היה לך את כל הכסף בעולם ללא מגבלה
על מה היית רוכב, התשובה הראשונה שקופצת לי לראש BMW 1250ADV ואז היא מתחלפת באותה מהירות במולטיסטרדה החדשה
ושתיהן נעלמות מהראש בשניות, המשתנה הקבוע שנישאר זה הורסיס החדש 2021 עם או בלי המערכת המתלים האלקטרונית.
התשובה האמתית א', היא הרבה יותר פשוטה, הייתי קונה כמה אופנועים שמדברים אלי ללב והייתי רוכב עליהם בהתאם לנסיבות ותאמינו
או לא הרויאל אנפילד הישן היה אחד מהם, הבימר G/S80 בגרסת הדקר, ה-CBRטייגר 900, וספה קלאסית, ואולי עוד כמה דו"פ מוצלחים.
אבל תמיד הייתי משאיר גם את הורסיס אולי אפילו את הקיים והייתי שובר איתו את מחסום ה-100.000 האישי שלי.
כביש 6 יכול להיות מאד משעמם וארוך ולכן צריך להעביר אותו מהר, זה גם עושה את הכל לפחות משעמם ויותר מאתגר ולמנוע הליטר על
על המשקל שהוסף עליו, אין שום רגשי נחיתות להפך הוא פורח בשיוט נינוח ללא דרמות ללא רעשי רוח או מלחמות בזרמים ונישאר עם
הרבה רזרבות כוח לעקיפות מזדמנות פשוט תענוג, הזמנים הוויז מתקצרים ככל שהק"מ מתרבים, תענוג. גם בסיום הרכיבה אחרי כשעה
וקצת התחושה היא וואללה הייתי יכול לרכוב עוד שעה לפחות בלי בעיה, וכשהג'ינג'ית מספרת לך שהיא נהנתה מהרכיבה זה המדד האמתי
לחיבור המוצלח במשולש זה.
השאלה הנוספת שאני מנסה לאתגר את עצמי מה הייתי רוצה לשפר באופנוע, ושוב אני מוצא עצמי מנסה להתאמץ למצוא תשובה, עוד כוח
זאת תשובה אוטומטית מתמיד רוצים עוד כוח, אבל...לא צריך או לא משהו ששווה להתאמץ עליו באופנוע הזה, כיסא נוחות? שקלתי את זה
תאכלס סתם גחמה להגיד הינה יש לי משהו אישי, אה...אגזוז כן את זה הייתי מחליף לצליל קצת יותר טוב במהירות העירונית כי כשלוחצים
אותו הצליל כבר אחר לגמרי, אז שמח וטוב לב רצתי לבדוק מחירים....פחחחח שיישארו על המדף במטרו בשביל קצת באס בניוטראל אף
אחד לא כזה מטומטם לקנות. בקיצור כלום.
אז מה בעצם נישאר לי לעשות?
אולי לשטוף אותו יותר, כאן אני מודה שאני נכשל שוב ושוב...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אשרי האדם ששמח שבית כיסאו קרוב לשולחנו.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אם לא תטייל איך תגיע ל-100,000?
כשאתה צעיר אופנוע מסמל חופש - גיל 16 רישיון נהיגה ראשון וסוף סוף אפשר להגיע לכל מקום בלי להיות תלוי באיש.
גיל 30 פלוס, אישה וילדים בבית ושוב אופנוע מסמל חופש. יוצאים לטייל עם חברים ונהנים מהחופש.
גיל 40, זמן לריגושים חדשים, אשתך מדהימה אבל לפעמים רוצים גם דברים אחרים. ושוב אופנוע נותן לך את החופש. כל כלי מביא איתו את הריגוש והכיף שלו. וכל עוד שאתה עסוק בשטות אחת אין לך זמן לחשוב על שטויות אחרות.
אופנוע זה משהו שלפני הכל נועד לכיף,
מה שמזכיר לי שפעם היית הראשון לאשר הצטרפות לטיולים. ובזמן האחרון, איך נאמר בעדינות, אנחנו רואים אותך בעיקר בפורום. אז עם כמה שהוורסיס נהדר והוא באמת נהדר (לך ורק לך) אולי הגיע הזמן להתחדש.
אגב אתה תמיד אומר שהארץ כבר קטנה וחרשת את כולה. וזה נכון, אבל אתמול רכבתי במסלול מוכר ואהוב עם אופנוע אחר והחויה היתה אחרת. כמו לגלות כביש חדש או מדינה חדשה. תנסה. לא תתאכזב.