עמוד 58 מתוך 79 ראשוןראשון ... 848565758596068 ... אחרוןאחרון
תוצאות 856 עד 870 מ 1175

אשכול: פלסטיקים, שרשרת, ומחשב מנוע - KAWASAKI Versys 1000 TL - חיים משותפים.

  1. #856
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    יא שושני, החיים משתנים גם לכיוונים לא צפויים אז קודם קונים ומטיילים ואחר כך עושים חושבים.

    זהו שלא. כשהאופנוע שלך הוא הכלי שלך להתנהלות יום יומית ולא אופנוע פאן לסופ"ש יש לך על הרבה יותר מה לחשוב.
    אם אתה יכול לשכור בגרמניה GS לטיול של שבוע תבין אם זה מתאים או לא. קצת יקר לעומת השכרת דגמים אחרים אבל הכי זול כדי להבין לעומק את האופנוע.
    אחר כך תוכל לקנות בגרמניה ולהביא ולחסוך כמו גדול.
    בכל טיול שלי בחו"ל אני לא עושה חשבון לכסף אם אני רוצה משהו אני קונה אותו השכירות היא לא פקטור בבחירה השימושיות כן!
    ועוד משהו, ה GS הוא לא אופנוע אוברקיל עבורך ולא בהגדרה.
    מבחינת יכולת הניצול שלי ברור שלא, ברור לי שאני אדע להפיק ממנו הרבה, אבל... אם ניקח את הורסיס החדש מול הבימר האם ההפרש שווה?
    זה אופנוע גדול ומתון עם דאווין חזק. לא שחסר כוח או יכולת, רק שבעיצוב של GS אין קריאה ללחוץ כמו אצל האחים הכתומים והאדומים.
    מקדם הוואסח כפי שא' קורא לו מעולם לא היה שיקול עבורי, אבל לקחת כלי של 170K ולהעמיד בחניה משותפת קשור לעמוד?
    לרוב הרוכבים של GS אין קעקוע של כוס של בירה על הגב.
    רוב הרוכבים של הבימר קונים אותו משיקולים אחרים לגמרי, הם גם מחזיקים רכב נוסף ורוכבים איתו בטיוליי מועדון לצפון כשמתאפשר, זה לא באמת
    כלי לשימוש יום יומי.

    מסע של חדשיים וכ-11000 ק"מ או יותר זה יכול להיות פרטנר נהדר, יציאה לסיבוב בשבת לנס הרים זה כמו להכניס את שוונצנגר לג'ימבורי.

    במחיר שלו אפשר להגשים שלוש חלומות מלאים אז מה עדיף חלום אחד או כמה?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #857
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אתה קצת מגזים, אין הבדל בין לצאת עם הורסיס לטיול מסביב לשכונה או עם GS, הכל מארקטינג שהGS קיבל מהתוכנית של מגרגור והחבר המעצבן שלו.
    הGS הוא יותר מהכל אופנוע צפונבוני מאשר חוצה יבשות, לך תזרוק עליו קצת בוץ ותחנה מחוץ לבית הקפה האהוב עליך

  3. #858
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה קצת מגזים, אין הבדל בין לצאת עם הורסיס לטיול מסביב לשכונה או עם GS, הכל מארקטינג שהGS קיבל מהתוכנית של מגרגור והחבר המעצבן שלו.
    הGS הוא יותר מהכל אופנוע צפונבוני מאשר חוצה יבשות, לך תזרוק עליו קצת בוץ ותחנה מחוץ לבית הקפה האהוב עליך
    שוב אתה מפספס את הנקודה, לדעתי (ויכול להיות שאני טועה) רכיבה בשתיים עם משקל נוסף בארגזים עם הבימר יהיה מאתגר יותר
    מאשר עם ורסיס עמוס, ככה לפחות הגיש לי המעבר מהוי מקס לורסיס, הוא הרבה יותר נוח בתנועה עירונית במהירות אפס.

    קל יותר בכניסה ויציאה מחנייה וכמעט לא מאלץ אותך לחשוב על שיפועים בכניסה או ביציאה.

    וכן אני חייב רכיבת מבחן על הבימר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #859
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    רכבתי על הgtr1400 שהיה מפלץ לא קטן עם 320 קילו ללא מתנות נוספות.
    האמת שהסתדרתי איתו בשימוש יום יומי.
    אבל ברגע שעברתי לננסי או בהמשך הטרייסר אתה פתאום מבין כמה היה קשה הקטע העירוני.

    אז בהחלט אני מבין את קו המחשבה של שושנה הקשישה ובהחלט חושב שהוורסיס זה הרבה יותר אופנוע מאשר כל הבהמות האחרות שמתקרבות ברוחב שלהן לסמארט.

    אני עצמי מת על המשאיות אבל נכון לנקודת הזמן הנוכחית פשוט מברך על הטרייסר.

    אפילו שואל את עצמי אם אכן צריך להרכיב את ארגזי הצד.

    אבל אל תגלו לאסף.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #860
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתם עלולים להיות מופתעים מאיך שהבווארי מחלק את המשקל שלו. לא התנסיתי עם הורסיס כך שאין לי נקודת השוואה.

  6. #861
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אתם עלולים להיות מופתעים מאיך שהבווארי מחלק את המשקל שלו. לא התנסיתי עם הורסיס כך שאין לי נקודת השוואה.
    בדיוק, הGS רק נראה מסורבל במיוחד בגירסה עם מיכל הדלק המנופח שלו אבל אין הבדל בינו לבין שאר האדוונצ׳רים 19 אינץ׳ מקדימה.

  7. #862
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    משווה ומעלה.
    המומחים טוענים שמרכז הכובד הנמוך וחלוקת המשקל גורמים ל GS להרגיש ברכיבה יותר קל מהמתחרים הגדולים למרות שהוא בין הכבדים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #863
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    משווה ומעלה.
    המומחים טוענים שמרכז הכובד הנמוך וחלוקת המשקל גורמים ל GS להרגיש ברכיבה יותר קל מהמתחרים הגדולים למרות שהוא בין הכבדים.
    נכון, זה גם מאד מורגש במוטו גוצי V85, הרגשה כאילו האופנוע לא יכול ליפול גם אם אתה משכיב אותו בפניה של 20 קמ״ש בתוך העיר

  9. #864
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    בסרטון הנ"ל שמתייחס למודל ה- 2019 הבחור מדבר על האיזון של האופנוע ניתן להתרשם, בדגמים שאחרי 2019 הבלמים הוחלפו, ובוצעו
    שיפורים נוספים מה שהופך את האופנוע לטוב איכותי ומסקרן יותר:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #865
    לדעתי השושנים צריך, לא צריך, חייב לרכוש לו במוו, ולו רק כדי להוציא את השד הזה מהראש, אכן מדובר באופנוע שנבנתה לו תדמית סקסית, חבל על הזמן. אבל אצלי, אין כניסה לאירופאים, לא משנה מהיכן.

    השד שנמצא אצלי בראש, זה האפריקה. לצערי בדגמים החדשים הוא ממוחשב מדי. אז בינתיים אשאר עם הדוקטור .....

  11. #866
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה קצת מגזים, אין הבדל בין לצאת עם הורסיס לטיול מסביב לשכונה או עם GS, הכל מארקטינג שהGS קיבל מהתוכנית של מגרגור והחבר המעצבן שלו.
    הGS הוא יותר מהכל אופנוע צפונבוני מאשר חוצה יבשות, לך תזרוק עליו קצת בוץ ותחנה מחוץ לבית הקפה האהוב עליך
    יש הבדלים גדולים בין הדגמים ה-G/S הרגיל מזכיר בממדים אופנוע אדוונצ'ר גדול לעומת זאת האדוונצ'ר כבר אופרה אחרת.
    אם (וזה אם גדול מאד) אני קונה בימר הרי שאני קונה אופנוע לתכלית (הטיול הגדול בחו"ל) אז אין ספק במי מהם אני בוחר,
    אבל אז כשחוזרים אתה נישאר עם המפלצת ליום יום וטיולים בארץ (...ראשון גז...שני גז....הגעת לגבול) מצד שלישי אולי
    יהיו עוד טיולים ארוכים בחו"ל?

    בקיצור רק להבין במה מדובר שווה לצפות פה:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #867
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    כל כך הרבה סיבות למה לקנות אחד אבל הנה סרטון שמנסה להגיד למה לא...(הפוך על הפוך?)

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #868
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יש הבדלים גדולים בין הדגמים ה-G/S הרגיל מזכיר בממדים אופנוע אדוונצ'ר גדול לעומת זאת האדוונצ'ר כבר אופרה אחרת.
    אם (וזה אם גדול מאד) אני קונה בימר הרי שאני קונה אופנוע לתכלית (הטיול הגדול בחו"ל) אז אין ספק במי מהם אני בוחר,
    אבל אז כשחוזרים אתה נישאר עם המפלצת ליום יום וטיולים בארץ (...ראשון גז...שני גז....הגעת לגבול) מצד שלישי אולי
    יהיו עוד טיולים ארוכים בחו"ל?

    בקיצור רק להבין במה מדובר שווה לצפות פה:

    בו אני יחסוך לכולם זמן, ההבדל הוא מיכל הדלק הגדול יותר, בזה זה מסתכם.

  14. #869
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    מיכל גדול יעזור למי שעושה טיולי שטח ארוכים ומבודדים- וגם לא בהרבה.
    למי שרוכב כביש האקסטרא מיותר. בכל מקרה עוצרים לנוח לפני שהמיכל מגיע לחצי.
    שושני, אני מאמין שלא תתבאס בכלל.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #870
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מיכל גדול יעזור למי שעושה טיולי שטח ארוכים ומבודדים- וגם לא בהרבה.
    למי שרוכב כביש האקסטרא מיותר. בכל מקרה עוצרים לנוח לפני שהמיכל מגיע לחצי.
    שושני, אני מאמין שלא תתבאס בכלל.
    ומצד שני מי מטייל בשטח אפילו שבילים עם בהמה כמו הGS אדוונצ׳ר חוץ מאלו שבמשך סידרה שלמה עקבה אחריהם משאית שירות.

    הGS הרגיל מצוייד במיכל דלק מספק ביותר ומנוע חסכני מה שמביא אותו לטווחים מעל הממוצע בקטגוריה.
    מבחינת העמסה של ארגזים ומורכב אין הבדל, אז חוץ מהפוזה למה?

    אגב שושנים למה לא RT? מרווח נוח, מערכת שמע עם ניווט מלא מובנה במסך, מנוע עם אופי ולמרות שמזכיר קצת גולדווינג הוא שנות אור יותר דינמי ממנו ומרגיש כמו אופנוע הרבה יותר קטן וקל ממה שהוא באמת.

אשכולות דומים

  1. אורך חיים שרשרת/ גלג"ש
    על ידי Manta בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 18:12
  2. מהו אורך חיים של מנוע 600 ומעל 4 צילינדר ממוצע?
    על ידי EvyatarMusseri בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 23:20
  3. תוחלת חיים מנוע גוימקס 250
    על ידי Turhtk39 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 21:16
  4. מחפש מנוע של Kawasaki KLX 2001 דגם אירופאי הזרקה
    על ידי inSection בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 13:39
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 09:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO