רכבתי על האח שלו מבית שעיר בגב"ב.
זה טוקטוק אמיתי
אכן המדבקות לדעתי הן ה-"סמל" של הכלי, בנוסף ללגו של הבימר המדבקות הן אלה שמייחדות אותו משאר האחים שלו,
בנוסף למתלים גבוהים בולם אחורי מתכנן וגלגל21 מקדימה. מנוע הרוטקס האוסטרי בגלגול הזה רק עם מצץ אחד, 49.6
כ"ס. לא החיה הכי חזקה בשטח אבל גם לא פראיירית אם מבינים את תפקידה.
הנשר הגרמני/אוסטרי נחת בי-ם לקראת השיפוץ תמונה אחרונה לפני שנפתח עבורו שרשור חדש:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רכבתי על האח שלו מבית שעיר בגב"ב.
זה טוקטוק אמיתי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כאן יהיה ניתן לקרוא על מעלליו, טוקטוק...?....מסתבר שאולי זה סוד קסמו ולמה יש לו עדת מעריצים בכל העולם שמעדיפה אותו ככלי לטיולים
במקומות נידחים.
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...G-S-Dakar-2000
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שלשום קיבלתי בדואר תיזכורת ליום ההולדת של הורסיס, בחודש הבא טסט, היינו הוא אצלי מספטמבר 2017-מגניב.
אחרי הטסט (נגד עין הרע) נעשה סיכם עד כאן.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
47359 ק"מ
בעוד כ 700 ק"מ טיפול, הפעם אכנס למטרו כ"ס לצורך תיאום לועות (שגרתי) ובדיקה של הצורך בכיוון שסתומים, חיבור למחשב וטיפול TLC
לטובת המשך חיים משותפים, עמוק באופק אני כבר יודע שהפרידה תגיע, מיד כשינחתו כאן דגמי 2022 באמצע השנה הבאה יעבור הורסיס
לבעלים הבאים, אני אמשיך לטפח אותו עד לרגע האחרון לא רק בשבילי, אלה בעיקר בשבילו ולמען הבעלים הבאים, לכולם מגיע ליהנות.
הרכיבה איתו ממשיכה להדהים אותי כל פעם מחדש, אני מעריץ את היכולות שלו והחיבור ביננו כל כך מופלא שהבחירה בכלי הבא הייתה מעניינת
אבל פשוטה ביותר למרות הכל תמיד ידעתי את התשובה עמוק בלב.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נניח ומישהו היה מתקין מנוע חשמלי לורסיס בלי שארגיש ככה הייתי מחנה אותו בערב תחת הכיסוי ובבוקר קם לעבודה מניע את ה...
ושומע שקט, בלי וויברציות, בלי רעש האגזוז המתרחב ומפצפץ בלי ריח של תערובת דלק עשירה במידה להתנעה ראשונה, בלי שעון
הטורים המרקד 900-1000 סל"ד, הייתי עולה על המושב בלי ללחוץ על הקלאצ' בלי "להרים קצת טורים" ובלי לתת למנוע עוד כמה
דקות של חסד להתחמם לפני העליה הגדולה, ממה הייתי נהנה?
הייתי פותח כפתור (?) לתפוקה מלאה בלי יללת אגזוז בלי העברה מדויקת של נפילה בטורים והחלפת הילוך כאילו מה בעצם מייחד את
האופנוע שלי מאופנוע אחר? (או ממקרר)
4 הצינורות הם המוביל הארצי של המנוע שמפנה את הגזים ושאריות הפליטה ביעילות על מנת לפנות מקום לבאים אחריהם, אחד לכל צילינדר
המנוע הזה מפיק מכל צילינדר של 250 סמ"ק (4X) 120 כ"ס בריאים ולינאריים, הרבה יותר משאר החברים שלו לסמ"ק כולל אלה
שמתהדרים במנועי 1100 סמ"ק המנוע הזה מושך ומושך כמעט מכל מצב בלי גמגומים בלי שיהוקים ובלי להסס, והכי חשוב בלי חספוס
ודרמה. אף אחד בסביבה לא עושה את זה יותר טוב, וכשאתה (האופנוע) גם שוקל יחסית מעט קל לך לרוץ קדימה.
לא משנה כמה החברה מסביב ישוויצו בתצורות מנוע "אקזוטיות" בסדר בוכנות אחר, אף אחד לא באמת מספק את הסחורה כמו ה-4 בשורה,
רוכבים אחרים פשוט משלימים עם החסרונות ומכנים את זה אופי, בדיוק כמו בעלי האלפות בשנות השמונים שנתקעו בצד אבל היה להם המון
אופי...
זה בסדר אנחנו (וכולם) יודעים את האמת, אבל למה לשפשף להם את זה בפנים...
אנחנו לא שופטים, התקופה מורכבת ויש המון סבל בעולם, אז אני מניח שחלק התרגלו לסבול וזה לא חשוב להם, וחלק פשוט אוהבים את זה
בדיוק כמו במשחקי S&M-אקטיביים או פסיביים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
התחלת את הפוסט בלהסביר למה אופי זה דבר כל כך חשוב באופנוע ולמה חשמלי מבאס,
ואז צחקת על אותו אופי כשזה אצל אחרים ...
קצת מצחיק, כי אתה הולך להפוך להיות בעל אלפא שתקוע בצד ומדבר על אופי.
גם לורסיס יש חסרונות. כאילו דה. (לכל כלי רכב בעולם יש חסרונות אין מושלם).
אתה מתכוון להחליפו כי הוא כזה מדהים?
אני נשארתי עם ה xx שמונה שנים כי חשבתי שאין טובה ממנה.
הוורסיס שלך היה יכול לקבל עוד כמה סוסים לא היה מזיק.
הוורסיס שלך אופנוע כבד.
הוורסיס שלך מזמזם בסלד מסויים.
הוורסיס שלך הבלמים בסדר לא יותר.
ועוד ועוד.
הוא ורסיס. והוא אחלה אופנוע לשקל.
לא חושב שכשתחליף לחדש תרגיש את השינויים השאירו את אותו המנוע מהדור הקודם.
אלה אם תיקח את האופנוע עם הבולמים האקטיביים תרגיש שינוי בהתנהגות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
מכל הגלשנים שניסיתי וקניתי היה גלשן אחד בגיל 16 שהתאים בול לסגנון, למהירות, למשקל והנפח -פשוט בול. תפור למידות ולצרכים ברמת המילימטר. התאמה מושלמת. אהבתי אותו, אבל לא ככה. גלשן "מהמדף" בצבע לבן בלי שום ייחוד. כנער מתלהב תמיד פזלתי לגלשנים יותר "קרביים". החלפתי אותו אחרי פחות משנתיים כי צמחתי. עברו כמה שנים וגלשנים בהזמנה אישית ולבסוף הבנתי שלא אמצא עוד גלשן כזה מבחינת ההתאמה.
בקיצור, זה בסדר שושני. הוורסיס לא אופנוע על ולא השקעת בשיפורים והתאמות אישיות והוא די שגרתי מבחינת הנתונים ויכול להיות שהוא הכי מתאים ונכון לך. לא היה לי שום אופנוע שהרגשתי שזהו זה. אז אשריך. מצד שני, פתח את הקלבאסה. יש הרבה סוסים נהדרים שלא כדאי לפסול על הסף.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
פעם שטוית כמו מקדם גרר לא הטרידו אף אחד
הכל היה מברזל
היתה מנואלה או שהיו דוחפים
מנורות היו עם אציטילן או חומר דליק כזה או אחר
על פקק הרדיאטור היה פסלון ברזל
מנורות אחוריות היו בצורת כנפיים של באק רוג'רס
נשים לא היו מגלחות את בית השחי
והגיל הממוצע הי פחות מחמישים
פעם היה לשושני שיער
והוא היה רץ אחרי עבריינים
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI