עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 46

אשכול: האם ה MT09 מגיעים תמיד מוגבלים מהחברה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    זהו שהמערכות האלה נולדו לאלה שפחות מיומנים, בעצם גם לכאלה שחושבים שהם משהו והם בעצם...לא.

    המערכות האלה גם לכאלה שמאד מיומנים אבל נלחצו ברגע נתון, אני מניח שלאופנוען מיומן לא תהיה בעיה להסתדר
    בלי המערכות האלה, אבל בגלל היכולות של האופנועים המודרניים, תשאל את לוקי, כל בר בי רב יכול להיכנס
    לסוכנות ולצאת עם כלי טיס כשבחיים הוא לא הטיס אפילו פייפר שם המערכות הנ"ל יצילו אותו מעצמו ... לפעמים!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זהו שהמערכות האלה נולדו לאלה שפחות מיומנים, בעצם גם לכאלה שחושבים שהם משהו והם בעצם...לא.

    המערכות האלה גם לכאלה שמאד מיומנים אבל נלחצו ברגע נתון, אני מניח שלאופנוען מיומן לא תהיה בעיה להסתדר
    בלי המערכות האלה, אבל בגלל היכולות של האופנועים המודרניים, תשאל את לוקי, כל בר בי רב יכול להיכנס
    לסוכנות ולצאת עם כלי טיס כשבחיים הוא לא הטיס אפילו פייפר שם המערכות הנ"ל יצילו אותו מעצמו ... לפעמים!
    ולפעמים... לא. כי אי אפשר להציל אדם מעצמו.
    רק שבמקום לקבל את הלקח (הכואב) ב-60 קמ"ש, יהיה צריך להגיע ל-100 כדי לאתגר את המערכת.
    ואז, אותו רוכב שהסתמך על המערכת - יענש. רק שזה יקרה מאוחר יותר, והסיכויים לשרוד - נמוכים יותר.

    מי שלא חווה החלקת זנב, כי יש בקרת אחיזה - מפסיק להעריך את איכות האספלט.
    מי שלא חווה נעילת גלגל בבלימה - לא לומד בלימה נכונה.
    מי שלא חווה כשכושי זנב תחת גז או וילי לא צפוי - מאבד את היכולת להעריך את העומסים שהוא מפעיל.

    עד שהאופנוע לא יהפוך לאוטונומי, לא תהיה מערכת שהופכת רוכב גרוע לרוכב טוב.
    עבור הרוכב הממוצע, המערכות בסך-הכל מאפשרות "לעקוף" את המגבלה הכי משמעותית ברכיבה - והיא הרמה של הרוכב.
    זה עובד - עד שאין על הכביש שמן, חצץ, רכב שמגיח מכיוון לא צפוי או כל שטות אחרת, שבה היקום אוהב לאתגר בני אנוש כדי שיזכרו את מקומם.
    ואז, אותו רוכב שלפני רגע הרגיש רוכב מסלול לכל דבר ועניין, שתופר את הפס ב-160 בסיוע האלקטרוניקה, בין רגע הופך להיות מה שהוא באמת.
    אדם שרוכב מהר וחושב לאט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    בטיחותית נטו.
    רכבתי כבר כמה פעמים על MT09 שהיה לי במהירויות פליליות ולקראת 200 קמ"ש כבר מתחיל רעידות מפחידות מהכידון.
    כמובן וכמובן זה תלוי בהרבה משתנים ב'עד כמה הכידון ירעד ובאיזה מהירות' אבל מהירויות גבוהות ב-MT09 זה לא הקטע. מבנה האופנוע, מכלולים ושאר ירקות לא מאפשרים לו לחיות בנחת במהירויות גבוהות כל כך.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    בטיחותית נטו.
    רכבתי כבר כמה פעמים על MT09 שהיה לי במהירויות פליליות ולקראת 200 קמ"ש כבר מתחיל רעידות מפחידות מהכידון.
    כמובן וכמובן זה תלוי בהרבה משתנים ב'עד כמה הכידון ירעד ובאיזה מהירות' אבל מהירויות גבוהות ב-MT09 זה לא הקטע. מבנה האופנוע, מכלולים ושאר ירקות לא מאפשרים לו לחיות בנחת במהירויות גבוהות כל כך.
    יש לי חבר שרוכב כבר שנתיים על ה-MT09.
    הוא חולק עליך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יש לי חבר שרוכב כבר שנתיים על ה-MT09.
    הוא חולק עליך.
    גם לי יש חברים שחולקים על חברים אחרים. ככה זה ההומו ספיינס.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אני לא צדקן.
    רק היום קיבלתי מהדואר דוח מהירות על סך 1500 שקלים.
    39 ק"מ מעל המותר הם אומרים. אני לא זוכר שנסעתי ככה מהר, אבל שום דבר חא מרגיש לי מספיק מהר.

    אממה, לרוב, אני לא עובר את ה130 ואני רוכב על אופנוע שיכול להכפיל את המספר הזה, וזה קורה בעיקר בגלל שהאופנוע יכול לעשות הרבה יותר ממני.

    כמו שקוסטה אמר,יש רוכבי מסלול ויש אנשים שנוסעים מהר וחושבים לאט.
    לא בוער לי לגלות לאיזו מהקבוצות אני שייך.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    הפינה השבועית של הילד שיוצא מהארון?

    עורך יקר יש לי חבר עם MT האם אני בהריון?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לי אין חבר עם mt. נפרדתי ממנו עוד בתקופה שבה הוא קנה tmax
    😋

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    קקטוב קבל חיזוק ענקי על התובנות והכתיבה.

    Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    מהמסלול ליום יום... ככה זה עובד.
    אנשים רוצים את מה שיש במסלול או קרוב למסלול או מזכיר את המסלול בצורה כלשהי.

    ראו שהבקרות שם מצילות חיים, אז השליכו את זה על כל תת קטגוריה אחרי זה.
    ואכן זה מציל חיים לשל הרבה טיפשים.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    מהמסלול ליום יום... ככה זה עובד.
    אנשים רוצים את מה שיש במסלול או קרוב למסלול או מזכיר את המסלול בצורה כלשהי.

    ראו שהבקרות שם מצילות חיים, אז השליכו את זה על כל תת קטגוריה אחרי זה.
    ואכן זה מציל חיים לשל הרבה טיפשים.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    אני מבין, שצירוף המילים המכובס "מערכת מצילת חיים" יכול בימינו להצדיק כל שטות.
    אני אשאר בעמדתי. מי שמטומטם, לא יעזרו לו המערכות. מי שלא - יסתדר גם בלי, כמו שהסתדרו דורות של אופנוענים ב-130 שנים האחרונות, שעברו מאז האופנוע הראשון יצא לעולם.
    פשוט בעזרת "מערכות מצילות חיים", אותם רוכבים מטומטמים יזכו לראות מספרים גבוהים יותר במד המהירות שניה לפני שהעניינים יוצאים משליטה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני מבין, שצירוף המילים המכובס "מערכת מצילת חיים" יכול בימינו להצדיק כל שטות.
    אני אשאר בעמדתי. מי שמטומטם, לא יעזרו לו המערכות. מי שלא - יסתדר גם בלי, כמו שהסתדרו דורות של אופנוענים ב-130 שנים האחרונות, שעברו מאז האופנוע הראשון יצא לעולם.
    פשוט בעזרת "מערכות מצילות חיים", אותם רוכבים מטומטמים יזכו לראות מספרים גבוהים יותר במד המהירות שניה לפני שהעניינים יוצאים משליטה.

    הופה...פה אתה חוטא לאמת ולמציאות.

    שום רוכב או נהג הטוב בעולם, לא יוכל לבצע את פעולת ה-ABS בצורה מושלמת כמו האלקטרוניקה
    ואף ברנש לא יוכל לפצות את המנוע בחיקוי לקלאץ מחליק.

    נכון שרוכב פיקח לא יכנס מראש לבעיה שמערכת חכמה תוציא אותו ממנה ועדיין לא הכל תלוי בנו.

    מערכות טובות באמת מצילות חיים.

    אגב בקשר לאלקטרוניקה של ה-BMW רוב התקלות היקרות והמרגיזות של מותג העל הזה מתרכזות לשם.
    ממידע פנימי מתוך תוכי המאפלה אני יכול לספר לכם שהרבה מאד מבעלי הבימרים מתלוננים על האלקטרוניקה
    ותקלות שלא צריכות להיות בכלי פרימיום כזה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הופה...פה אתה חוטא לאמת ולמציאות.

    שום רוכב או נהג הטוב בעולם, לא יוכל לבצע את פעולת ה-ABS בצורה מושלמת כמו האלקטרוניקה
    ואף ברנש לא יוכל לפצות את המנוע בחיקוי לקלאץ מחליק.

    נכון שרוכב פיקח לא יכנס מראש לבעיה שמערכת חכמה תוציא אותו ממנה ועדיין לא הכל תלוי בנו.

    מערכות טובות באמת מצילות חיים.

    אגב בקשר לאלקטרוניקה של ה-BMW רוב התקלות היקרות והמרגיזות של מותג העל הזה מתרכזות לשם.
    ממידע פנימי מתוך תוכי המאפלה אני יכול לספר לכם שהרבה מאד מבעלי הבימרים מתלוננים על האלקטרוניקה
    ותקלות שלא צריכות להיות בכלי פרימיום כזה.
    ואני מאמין שאתה לא רואה את שורש הבעיה.
    תפקידו של הרוכב הוא לא לבלום יותר טוב מה-ABS.
    תפקידו של הרוכב זה לתכנן את הרכיבה כך שהוא לא יידרש לבלימת חירום.
    אין לי התנגדות עקרונית ל-ABS כ"תעודת ביטוח", מעטפת הגנה אחרונה למצב קיצון.
    אבל... זה לא מה שהרוכב הממוצע עושה. הרוכב הממוצע (כמו הנהג הממוצע לפני שני עשורים) פשוט מקבל אמון עודף ביכולות הברקסים ולוקח סיכונים מוגדלים, כי הוא מניח שה-ABS יציל אותו.
    זה כבר קרה ברכב פרטי, וזה יקרה בשנים הקרובות באופנועים.
    לאחרונה אני מרגיש שיותר ויותר נהגים (באחוז מכלל התנועה) עוברים נתיב בחדות וללא איתות, או בהדלקת איתות ביחד עם פקודת ההיגוי.
    בהתחלה, חשבתי שאני מדמיין. שזאת סטטיסטיקה עקומה. אחרי זמן מה, התחלתי לחשוב למה דווקא עכשיו אני עד לירידה נוספת באיכות הנהיגה הממוצעת בכביש.
    ואז, נפל האסימון.
    מובילאיי.
    אותה מערכת, שמותקנת מזה שנתיים ברכבים החדשים - ומשגעת את הנהג בצפצופים.
    למה לאותת? למה לגלוש בהדרגה מנתיב לנתיב? הרי המובילאיי לא ציפצף, משמע - אין שם אף אחד ואפשר לעבור נתיב בקפיצה אחת.
    תאמר לי שזה לא ייעודה המוקרי של המערכת. שהיא באה במקור להיות לעזר ורשת בטחון. אני כנראה אאלץ להסכים איתך. אפילו אסכים שעל הנייר, זה אמור לשפר את רמת הבטיחות.
    אבל - בשטח, התוצאה הפוכה. העצלנות האנושית עושה את שלה, וכל מערכת שנוספת רק מוסיפה לניוון של הנהג המנוון ממילא. הכביש לא הופך לבטוח יותר, ורואים זאת היטב בסטטיסטיקת התאונות. השיפור הפוטנציאלי בבטיחות שהמערכות אמורות לייצר, מתמוסס עקב הניוון ברמת הנהיגה שהמערכות מביאות עימן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    KKatkov אכן צודק.

    כושר הנהיגה של הישראלי הממוצע ירד בשנים האחרונות. הישראלי מעדיף לשלם יותר על מכוניות "מפוצצות" אלקטרוניקה כדי שיעשו לו את החיים קלים.
    שורה תחתונה - הוא רק גורם למוח ולגוף שלו להתנוון ולאבד מכושר הנהיגה (אההה וגם איבוד הכיף בנהיגה והתעסקות עם מכוניות פחות אמינות).

    עצוב שאנחנו שוברים חזק לכיוון הזה. :/

  15. #15
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    רכב אוטונומי, נבואה שמגשימה את עצמה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 23:17
  2. ENERGICA מגיעים לארץ!
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 08-12-2016, 12:58
  3. רשות המסים מרחיבה את גזירות המס על כלים מוגבלים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 06-11-2016, 08:31
  4. שנת דגם של כלי מהחברה
    על ידי paperplane בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 17:22
  5. האם יש קאצ׳ כלשהו באופנועים מוגבלים ברישיון?
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 13:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO