אני פחות רואה את הקשר של הקפיצה בין נתיב לנתיב אבל בהחלט מבין את מה שקקטוב טוען.
אגב לגבי המובילאיי לטעמי המערכת אינה בשלה מצד אחד הנהג מסתמך עליה ככלי בטיחותי ומאידך היא מצפצפת לא פעם בגלל שטויות שלא ממש נראות לעיין וכתוצאה הנהג מפתח אדישות מסויימת למערכת.
הדברים חמורים יותר ברכב כבד ובאוטובוסים בפרט שהנהג יושב לפני הגלגלים הקדמיים ומטבע הדברים מרחיב את הסיבוב והמערכת ( סליחה על הביטוי לא מצאתי משהו אחר) המזויינת הזאת לא מפסיקה לצפצף בפניות או שמירת מרחק ולמעשה שם היא לא שווה כלום!!!
בגדול המערכות הללו אמורות לקחת את השליטה והאחריות מהנהג ולהעבירה לידי האלקטרוניקה והשבבים.
האם זה יפתור את תאונות הדרכים אני מניח שזה ייבדק אמפירית.



ציטוט ההודעה בתגובה