אני זוכר בעבר שסטרלוק היה מאוד מרוצה מהעלויות בבמוו 800gt, הרצועה החזיקה לו 80k וגם החלפים היו יחסית זולים.
הוא גם טחן עשרות אלפי קילומטרים בשנה, אולי מישהו כבר יגרור אותו באוזניים לפורום כאן?
אני זוכר בעבר שסטרלוק היה מאוד מרוצה מהעלויות בבמוו 800gt, הרצועה החזיקה לו 80k וגם החלפים היו יחסית זולים.
הוא גם טחן עשרות אלפי קילומטרים בשנה, אולי מישהו כבר יגרור אותו באוזניים לפורום כאן?
שלחתי לו צילומסך.
צריך לזכור שהוא מטפל לבד ויודע לארגן חלפים יחסית בזול. וזה הבדל גדול.
בכל מקרה האופנוע שלו באמת נוח לרכיבות ארוכות ופותח לא רע בכלל.
כן מה רציתם לשאול ? קילומטראזים כאלה אני עושה הרבה
כל סדרת ה650 של במוו לאורך כל השנים עושים טיפול שמן ופילטר כל 10, פילטר אויר כל 20, כיוון שסתומים כל 40.
אם אני לא טועה גם ה800 החדש באותו כיוון.
כיוון שסתומים אצלי ב800 זה לפי המחשב מנוע שמחשב לפי אופי רכיבה. כרגע על 125 אלף וב130 הולך לכוון שסתומים פעם ראשונה לפי המחשב.
שמן כל 10 עם מסנן שמן
כל 20 גם מסנן אוויר
כל 40 אמור להחליף רצועה בנתיים מחליף כל 60 ואחרי 40 מסתובב עם רצועה ספייר בארגז.
רפידות כל 40-60 קידמיות
כל 100 אחוריות
צמיגים כל 25-30 אחורי
כל 50-60 קידמי.
מה עוד תרצו לדעת?
F800st 2007
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ימאהה tdm900.
גם טיפול כל 10k וגם אמין ביותר.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
נשמע שf800st הוא אחלה בחלה. כמה דלק שותה הבחור?
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
1ל23 בממוצע , בגדול בין 1 ל 18 במסלול בכוכב יאיר או במסלול של מהירות 180-200.
1 ל 25 ב 90 קמש
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
רק לקחת בחשבון שבמוו זה לא לאנשים עם ראש קטן. אלא אם הם בעלי ארנק גדול.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
מעבר למכונאות הכוונה העיקרית ב- לא לראש קטן אלא אם יש ארנק גדול, היא שאת רוב החלקים צריך להזמין מחול כדי לא להתרושש מכיוון שלרוב מחירם בארץ זהה במשקלו לזהב (כמו אצל רוב היבואנים של החברות הגדולות - הונדה, ימאהה ועוד).
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 02-09-2015 בשעה 18:31.
טוב... גרמני.
שאלת בורות: יש לו יכולות שטח כלשהן?
Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)