גם אני עם נקודות הרוכב המתמיד.
באופנועי הונדה לרוב טיפול כל 12,000 לפי הוראת יצרן, ורק ביקורת באמצע כל 6000. במוסך המרכזי (שהוא בסדר גמור) מתעקשים לקרוא לזה טיפול ולוקחים כסף, אבל במקומות אחרים פחות.
על ההורנט שלי שקניתי חדש בסוף 2011 יש לי כבר כמעט 140,000 ק"מ. האמינות גבוהה מאוד.
ההוצאות הכבדות המרגיזות הן דלק וביטוח. אצלי - זו הוצאה מוכרת למס היות והאופנוע משרת אותי כעצמאי. עדיין, שוקל לנסות זירו לאחר ביסוס פתרון טוב לטעינה בשני הצדדים. מתי מחירי זירו ירדו קצת? מתי הטעינה תהיה מהירה יותר?