אין ספק שגדי אבירם הוא אדם בעל חוש עסקי מפותח, שניצל אותו עד הסוף,
אני לא יודע מה היה בענף במשך 37 שנים, אני מתעניין ומסתובב רק במשך 14 שנים.
וכן במשך 14 שנים מטרו הובילה על כל המתחרה העיקרי שלה בצורה ברורה, האם מדובר על חוש עסקי של גדי אבירם? או פשוט מזל שבליין הדגמים המוצעים של מטרו תמיד היו רבי מכר לשוק הישראלי?
אני מאמין שבעיקר הראשון,וגםקצת מהשני...
אני זוכר באופן מאד ברור את משפחת ה-500 של קוואסקי (ER, EN, KLE, GPZ) כמובן שגם ה-GS היה פופולארי, אבל לדעתי המשפחה המורחבת מכרה הרבה יותר.
אני זוכר את הפופולאריות הפסיכית של ג'וירייד 125 ו150 (- קטנוע מנהלים בזול) ואחר כך ג'וי מקס, טי מקס כמובן ועוד דוגמאות....
איך שהוא ההרגשה הייתה שאבניר תמיד צעד אחד אחרי מטרו...
הטעם המר הוא כמובן השירות....שגם אני נכבתי מחוסר מקצועיות פשוט פסיכי, אז כשאמרתי בקור רוח שאני מבטל עסקה והולך לקנות ויסטרום מעבר לדלת, כמו שנאמר לי באישור חריג ממר אבירם עצמו תקנו את העוולה ביום שישי ...
בכל מקרה בהצלחה למנכ"ל החדש, מקווה שידע לשלב הצלחה עסקית עם הרמוניה עם לקוחות החברה.


ציטוט ההודעה בתגובה

). 