מניסיון החזקת אופנוע אספנות יקרה יותר מהחזקת אופנוע חדש וללא הבעיות הנלוות לאופנוע אספנות.
קח בחשבון עוצר תנועה בין השעות 0700-0900 בכל יום חול, איסור שלא שווה "לעקוף" אותו.
השגת חלקי חילוף וציוד לאופנועים בני 30 שנה מחייב הערכות מיוחדת במיוחד אם אתה מצפה לשימוש יום יומי.
מעט מאד מוסכים יסכימו לטפל באופנוע שיצטרך הרבה תשומת לב, במיוחד אם אתה לא מכונאי בעצמך.
העונים להגדרות שלך הם בעיקר אופנועי ה- BMW מעל 600 סמ"ק, שהם יקרים בפני עצמם ברכישה, החזקתם
פשוטה למי שמבין אבל מצרכים תשומת לב כמו כל כלי ישן.
היה בבעלותי BMW R100RS מודל 1977 שחרש את הארץ אבל אל תצפה לאופנוע שגר ושכח. תחזוקה שוטפת
ויישור קוו עולים כסף והרבה.
ה-"חיסכון" בביטוח מגיע עם מחיר שמתקזז במהירות בהחזקה ובחיי היום יום, וזה לא רעיון חכם להתייחס לאופנוע
אספנות ככלי יומי רגיל.
אופנוע אספנות קונים מאהבה ולא מקמצנות.
בנושא אופנועים אין קיצורי דרך לאורך זמן. ומי שמספר לך "לא שמתי אגורה במשך שנים" משקר, או רוכב על זמן שאול.


ציטוט ההודעה בתגובה