אז זהו, שכל מה שציינת פה זה לא רלוונטי (על גבול השטויות תרשה לי) - בהרבה מהמקרים אם משווים בפועל כלי בוקסר מול UJM ארבע בשורה.. שניהם יעשו מעל חצי מליון ק"מ לפני פתיחת מנוע !!! וזה במידה והתחזוקה נאותה בזמן ובעיקר - לא מזיינים להם ת'צורה !! (כלים עם כ 10~15 אלף מייל בני 30 בארה"ב שמאופסנים בחורף בגאראג' יבש סביר מאוד להניח שלא זויינו)
זה כמו להגיד שהארלי זה הכלי הכי אמין בסטטיסטיקה, למה? - כי רוכבים עליהם לא יותר מ 120~140 בפיקים וגם זה בהגזמה, בסופ"שים או טיולים רוב הגדול של הזמן. תעשה את אותו הדבר עם R1 ותראה שהכלי עובר את ה 300~400 אלף ק"מ כמו כלום רק ביצוע טיפולים שוטפים!!.. אני אוסיף והעיז לציין - ולא יהיה צריך אפילו כיוון שסטומים לפני 400 אלף.
לענייננו - הונדה CB750 אוnighthawk למשל יהיו לא פחות אמינים מבוקסרים של BMW !!
גילוי נאות - אני רוכב על בימר. ולא, לא בוקסר