תודה על הפידבק!
ממה שנראה כרגע:
- הבימרים נראה שבאמת לא בתקציב שלי, וגם החלפים יקרים, אם כי זמינים.
- גוצ'ים אני לא מצליח למצוא, ואלה שכן ישנים / מוזרים מדי. אף אחד לא אמר מילה עליהם, למה?
- UJM ים - ראיתי שגם ל GS850 ו ל- XJ650 יש גל הינע, גם כן אפשרויות רלוונטיות אבל ההונדות קצת יותר מדברות אליי.
GS500 - מעניין, לא ידעתי שהוא כ"כ וותיק, אבל פחות מדבר אליי. הבנתי שלזוקים משנות ה - 80 עם סיומת G, למשל קטאנה GS650G, היה גל הינע, והם גם יותר יפים בעיניי.
Thumperים גדולים - האם ה- DR ים הגדולים מבוורצים חזק? מה רמת הרעש? ה- DR עונה על דרישות הפשטות והכח, אבל אופנוע ווברצן כבר יש לי
עלו גם -
XS 650 - ישן אבל עם מספיק מיץ, מנוע שנפתח כך שקל לגשת לכל החלקים. יפה וקלאסי אבל גם ווברצן ממה שקראתי.
סילבר ווינג - מנוע v מסובב כמו לגוצ'ים, אם כי מקורר מים, גל הינע, האחד נדיר והשני מעט underpowered, אם כי עדיין חזק משמעותית מה-MZ. בנוסף לא יודע אם מישהו בארץ יודע לטפל בהם.
גולד ווינג עירום - תיאורטית עונה על הכל. מנוע שטוח כמו של הבימרים, שפע חלקים, גישה נוחה לרוב הטיפולים. ראיתי בארץ חלליות אז אני מניח שיש מי שמטפל אם צריך. אבל אני חושד שאפילו הנייקד גדול עליי בתור אופנוע שני - הם שוקלים יותר מ-500 פאונד. גם לא הייתי רוצה משהו שלהסתובב איתו בעיר נהיה מטרד, לא בטוח איך הנייקד בהקשר הזה. מישהו מכיר ויכול להעיד?
מעריך את כל התגובות, תודה לכולם!



ציטוט ההודעה בתגובה