כיוון קצת יותר פרקטי (מניסיון) זה קטנוע נחמד ויעיל כמו X-MAX250 ליום יום ורכב אספנות לנשמה ליום בשבוע וסופשים.
ד"א - 2 פעימות אכן פשוט, אבל צריך לפרק אותו להחלפת רינגים כל כ-20K ק"מ. (לכן ה4 פעימותים ניצחו.. חוץ מהסיפור של זיהום אוויר).
אני לא אפרט לגבי אפשרויות האופנועים הישנים האפשריים כי אני רוצה יותר להתמקד בזה שרכב אספנות תמיד ידרוש הרבה יותר.
ללא ניסיון ואפשרות לטפל בעצמך ולהסתמך על מוסכים עלויות האחזקה יהיו גבוהות מאוד!!.
לרכב בן 30 שנה מגיע פנסיה מכובדת, לא יעזור.. כל חלקי המתכת גם אם שמור ביותר דורשים פינוק,ניקוי,צביעה והגנה מחדש להמשך חיים טובים.
כל הגומיות, אטמים,Oרינגים,מחזירי שמן ואטמי אבק עשו את שלהם.
חלקים גם אם זמינים בעולם (שכח מהארץ) דורשים כחודש להגיע.
יש בעולם רכבי אספנות שעברו שיפוץ כולל מדהים, אבל.. הם יהיו יקרים יותר ועדיין תהיה בעיה של טיפולים שוטפים בחלפים ועלויות מוסך.
בהצלחה


ציטוט ההודעה בתגובה