Wr250r.
נשמע תפור בשבילך.
או drz400 אם אתה אוהב אופנועים כבדים
Sent from my MI 6 using Tapatalk
שלום חברים,
חדש בפורום וחדש בתחום אופנועי השטח
אני מעוניין לרכוש אופנוע שטח ולאט לאט להיכנס לתחום. כרגע Clueless לחלוטין בכל הקשור לנושא, יש לי רישיון לאופנוע (A1) לא מעט שנים, רכבתי בעיקר על כביש ובשנים האחרונות בעיקר על קטנוע. הניסיון שלי באופנועי שטח דל - נגמר איפשהו בטיול בדרום אמריקה לפני לא מעט שנים.
אז מה אני מחפש להשיג ? אופנוע שישמש אותי לרכיבה במסלולי שטח, אני גר בתל אביב ולכן צריך משהו שאוכל לנסוע איתו מהעיר לשטח. יהיה נחמד אם הכלי יאפשר רכיבה בינעירונית למקרה שארצה להיכנס לשטח רחוק יותר או לשוב דרך כבישים (כמובן שלא בנוחות מרבית, פשוט שתהיה האופציה).
אוסיף ואומר שהמטרה היא להביא כלי שימש אותי לא רק כמתחיל אלא גם כרוכב בינוני. היות ואיני ילד, מאמין שאנהג באחריות גם עם הכלי עצבני ולכן זהו שיקול חשוב בבחירתי.
מה התקציב ? יחסית גמיש, חשבתי לסגור את הנושא בעד 30,000 ש"ח.
אציין שניסיתי לקרוא על הנושא ויצאתי בעיקר יותר מבולבל ולכן אני פונה לעזרתכם.
תודה מראש!
Wr250r.
נשמע תפור בשבילך.
או drz400 אם אתה אוהב אופנועים כבדים
Sent from my MI 6 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
התקציב נמוך ובאופנועי שטח לא מומלץ לקנות אופנוע ישן מדיי. הייתי מציע להגדיל התקציב או להתפשר על wrF drz. אגב יש הרבה סוגי מסלולים במסלולי אנדורו יהיה יותר מתאים אופנוע אנדורו. דיונות וקפיצות יתאים מוטוקרוס
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
אני מוכר בתקציב שלך wr250r שיצא מהחברה לפני פחות מחודשיים אם אתה מעוניין דבר איתי אחי 0526074082 יוסי
ראיתי עכשיו הוסקוורנה 350 2015 עם מלא תוספות ב29 אלף. לדעתי שווה. אל תתפשר על דו"ש כי יימאס לך מהכוח והמשקל מהר
ההתלבטות שלך היא קלה יחסית.
כמו שכבר אמרו האופציות היחידות הרלוונטיות הן WR250R וDRZ400.
שניהם יעשו מה שתרצה בשטח (קצת פחות בקלות מאופנועי אינדורו טהורים, אבל יעשו) ושניהם יאפשרו התניידות סבירה בכביש.
התקציב שלך דווקא סביר מאד לאופנועים הללו, בהנחה שזה לא כולל ציוד רכיבה וביטוח.
לי היה DRZ400 עם קצת הסבות לדגם ה-E, ולחבר היה WR250R, כל אחד התחבר יותר לאופנוע שלו.
לי הרגיש שלDRZ יש יתרונות בשטח ולWR בכביש, ומאחר וכמעט לא נסעתי בכביש הDRZ התאים לי יותר (יש רק חמישה הילוכים!)
ממליץ לך לקחת רכיבת מבחן על שניהם ולהחליט.
בהצלחה
עוד משהו שנזכרתי בו בדרך!
Wr250r נהנה מביטוח זול יותר.
מנגד, לפי דעתי הפסיקו להביא אותם חדשים, לעומת הדרוזי הישן שאומנם לא מקבל עידכונים, אבל כן נמכר כחדש.
(יש מצב אני בכלל טועה וגם יש wr250r חדש ואני לא מעודכן, זאת לחלוטין אופציה)
Sent from my MI 6 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
אופנוע בין פחות משלוש שנמכר בפחות מחצי ממחיר חדש (ו-13 אלף ו-30% מתחת למחירון), צריך להדליק נורת אזהרה.
ייתכן שרכבת על האסקי 250 בכביש, גם אני עושה קטעי קישור מדי פעם על ה-125, ויש אפילו מישהו שעשה את הדקאר של שנה שעבר על 125.
זה לא אומר זה מומלץ או כדאי.
אלה אופנועים מקצועיים עם שחיקה גבוהה וטיפולים צפופים. לרוכב ממוצע שעושה כשתי שעות מנוע בסוף השבוע, להוסיף 1-2 שעות מנוע בשבוע רק על הדרך לשטח,
תכפיל את הטיפולים הקטנים ותקצר חיים של מכלולים אחרים (צמיגים למשל) ביותר מזה.
אם היה הגיוני לרכב על אופנוע אינדורו מקצועי בכביש, קטוגריית הדו"ש היתה נכחדת.