כדי להבין כיצד פועלת שיטת ביטוח החובה לדו-גלגלי בישראל, מיצו כתב אנלוגיה מעניינת ומדויקת; אחרי הרשימה הזו תבינו בדיוק למה רוכבים משלמים הרבה יותר על ביטוח חובה.
http://fullgaz.co.il/?p=132377
כדי להבין כיצד פועלת שיטת ביטוח החובה לדו-גלגלי בישראל, מיצו כתב אנלוגיה מעניינת ומדויקת; אחרי הרשימה הזו תבינו בדיוק למה רוכבים משלמים הרבה יותר על ביטוח חובה.
http://fullgaz.co.il/?p=132377
אדיר - את זה צריך לפרסם באתרים השונים ברשת...
הכול נכון ואמת, חוץ מפרט אחד, אף אחד לא צועק שוד וגזל, ואף אחד לא יוצא לחסום כבישים.. ואם מישהו מאמין לנתון ההזוי הזה ש50 אחוז לא מבוטחים, שיהיה לכם לבריאות...
לצערי מניסיון אישי, הרבה "גברים" בישראל זה לא יותר מכלב נובח ולא נושך
המדינה דואגת לסרס גברים עם שיטות הפחדה כאלו ואחרות
הנשים שלנו מנסות לסרס אותנו
תחלס, אני שמתי פס על המדינה והחוקים המוזרים שלה כבר לפני הרבה שנים
הייתי עצור, הייתי בבתי משפט, הכל חרטה, הכל זה רק הפחדה, זה רק נראה מפחיד מבחוץ
וכן, לא יודע על 50 אחוז אבל הרבה מאוד רוכבים בישראל הם ללא ביטוח
באילת לדוגמה יש רק איזה 20 אחוז מהרוכבים שהם בעלי ביטוח חובה
כאשר השאר רוכבים ללא ביטוח, ובארך 30 אחוז מהם רוכבים ללא רישיון (שלילה)
למה? כי אף אחד לא יעשה להם כלום
למה קיצון?
ואין לי בעיות עם נשים, היה אחת או שתיים שאמרו "אני או האופנוע", בחרתי באפשרות השנייה, אבל לצערי יש גברים שהולכים על האפשרות הראשונה.
ואני שם פס על החוק מהרבה סיבות, חלקן אישיות, חלקן מבוססות על ניסיון, חלקן על ידע
על תבין לא נכון, אני לא עובר על החוק באופן קבוע, אני מתנהל בגישה של "if you want to do the crime, be ready to do the time"
אני לא מסכן את עצמי או אנשים אחרים בכך שאני לא עושה ביטוח
הדבר היחידי שאני מסתכן בו זה שהמדינה תרצה לזיין אותי בגלל שאני מסרב לשלם לה מס פראיירים
אבל בזכות הניסיון שיש לי עם החוק, זה סיכון שלא ממש מלחיץ אותי, במשפט האחרון ביקשתי מהשופט שיכניס אותי לכלא ל3 שנים כי אני רוצה להוציא תואר ראשון על חשבון משלמי המיסים, הוא שיחרר אותי עם קנס שעלה לי פחות מ4 חודשי תשלום ביטוח חובה ומקיף לאופנוע
אתחיל בגילוי נאות, בוא לא נגרר לפסים אישיים כמו בשרשור הקודם שלנו.
ועכשיו, אם אתה רוכב ללא ביטוח חובה כלל. וכך ניתן להבין מהתגובות שלך אתה מסכן את עצמך ואת הקרובים לך ביותר באופן שהוא מרקיע שחקים. תאונת אופנוע קשה יכולה בקלות רבה להוריד יגון שאולה כלכלי למי שאינו מבוטח בביטוח חובה. פציעה קשה עלולה להוביל אותך לאבדן מלא של יכולת השתכרות ובנוסף לכך, בתום הטיפול הרפואי קרנית תגיש לך את כל החשבון כולו לתשלום. בפציעות קשות החשבון הרפואי מגיע למיליוני שקלים.
סטטיסטיקה ומזל זה לא אותו דבר. ולמזל הטוב יש נטייה לפנות את מקומו, כהרף עין, למזל הרע.
אני ממליץ בחום לרכב אך ורק עם ביטוח חובה ולעולם לא להיקלע לסיטואציה בה אינך מבוטח. דעתי היא, שאם אין לך כסף לביטוח חובה אל תרכב.
איללכא...וסובבו בגז
כתיבה מצויינת.
רק דבר אחד הייתי שמח אם מיצו היה מוסיף.
מה הדרך שלו לפתרון הבעיה.
אני חושב שצריך להפיץ את הכתבה הזאת.
בכל מדיה אפשרית.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כתוב מעולה! לדעתי כדאי לפרסם בעוד מקומות כדי להגביר חשיפה, למרות שזה לא יעזור לכלום. העלוקות ימשיכו למצוץ את הדם על פי חוק, והציבור ימשיך להאשים את הרוכבים בנוכחות העלוקות.
בקצב הזה דו גלגלי מכל סוג יהפוך לסמל סטאטוס לעשירים בלבד...
האמת היא שמסקרן מאוד לדעת מה היו התוצאות אם היה נערך סקר מקיף בנוגע ל- "איפה עובר הגבול שממנו תוותר על דו גלגלי" ביטוח חובה ב- 7000 שקל? 9000 שקל?