עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: MP3-500 מחפש מידע או המלצות

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608

    MP3-500 מחפש מידע או המלצות

    מתעניין לאחרונה בקונספט של תל"ג.
    אין הרבה אופציות בשוק:
    נייקן של ימאהה (לא רלוונטי)
    טרייסיטי של ימאהה-הבעיה שהוא חלש.
    נשארתי עם הmp3-500 של פיאג'ו.
    חיפשתי באינטרנט יש מבחנים בודדים בעברית.
    יש פה מישהו שהיה בעלים/בעלים נוכחי שלו ויכול לתת המלצה/דיס המלצה? או מישהו שמכיר את הקטנוע?
    תודה.

  2. #2
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    היה לי את הדגם הקודם פוקו 500.
    אם כוונתך היא נסיעה עירונית עד פרברית אז אחלה יותר מזה או רק עירונית צפופה הייתי ממליץ לשקול אופנוע אחר

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    https://r.tapatalk.com/shareLink?url...4&share_type=t
    תשאל את מיכאל, נראה שיש לו אחד

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    מדובר על נסיעה בינעירונית אבל בשעות פקקים (כביש 4), כ90 אחוז מהנסיעה לעבודה והביתה.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי tomy669 צפיה בהודעה
    https://r.tapatalk.com/shareLink?url...4&share_type=t
    תשאל את מיכאל, נראה שיש לו אחד
    אין לי taptalk, מי זה מיכאל?

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    תסתכל כמה שרשורים מעליך.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    יכול להגיד לך שתלת גלגלי זה הרבה יותר סיבוכיות בחלק הקדמי, מסובך זה כסף. יש לך שניים מכל דבר, כלומר החלפה של רפידות בלם, מיסבי היגוי(שלושה), צמיגים ובולמים זה תשלום כפול + תשלום מוגדל על זמן עבודה של המכונאי(חוץ מהחלפת צמיגים בפרונט שזה דווקא יותר פשוט), תוסיף לזה גם מערכת נעילה הידראולית/חשמלית לפרונט (גם לבולמים וגם למזלג) שיכולה להיתקל ולא קיימת בדו״ג.
    חס וחלילה אם הייתה תאונה מקדימה הדבר הראשון שנפגע, מלבד הפלסטיקה כמובן, יהיו הרדיאטור ושילדת פיירינג שיושבים בחזית הכלי, כל אחד מהם זה למעלה מאלף ש״ח. בנוסף כדאי להשוות עלות הטיפולים מול דו״ג.
    לגבי חווית הנסיעה על הכלי והיציבות המוגברת, יש דעות לכאן ולכאן. תקבע לך נסיעת מבחן ו/או תמצא רוכב פרמדיק/מתנדב מד״א ושאל אותו על הכלי.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    יכול להגיד לך שתלת גלגלי זה הרבה יותר סיבוכיות בחלק הקדמי, מסובך זה כסף. יש לך שניים מכל דבר, כלומר החלפה של רפידות בלם, מיסבי היגוי(שלושה), צמיגים ובולמים זה תשלום כפול + תשלום מוגדל על זמן עבודה של המכונאי(חוץ מהחלפת צמיגים בפרונט שזה דווקא יותר פשוט), תוסיף לזה גם מערכת נעילה הידראולית/חשמלית לפרונט (גם לבולמים וגם למזלג) שיכולה להיתקל ולא קיימת בדו״ג.
    חס וחלילה אם הייתה תאונה מקדימה הדבר הראשון שנפגע, מלבד הפלסטיקה כמובן, יהיו הרדיאטור ושילדת פיירינג שיושבים בחזית הכלי, כל אחד מהם זה למעלה מאלף ש״ח. בנוסף כדאי להשוות עלות הטיפולים מול דו״ג.
    לגבי חווית הנסיעה על הכלי והיציבות המוגברת, יש דעות לכאן ולכאן. תקבע לך נסיעת מבחן ו/או תמצא רוכב פרמדיק/מתנדב מד״א ושאל אותו על הכלי.
    צודק בהחלט, אבל אפשר גם להכניס לשיקולים הכלכליים שקטנוע תלת גלגלי עם abs מקבל 15% הנחה בביטוח השנתי (12% לכלי תלת גלגלי+3% על abs).
    מאוד ייתכן שהעלויות יגדלו, לכן פרסמתי את הפוסט, להבין גם מה העלויות עלולות להיות.

  9. #9
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    לנסיעה שתיארת הוא אחלה.
    החיסרון הגדול שלו הוא ההוצאות על הטיפולים הצפופים (בפוקו כל 5K) ועלות כל טיפול היא אסטרונומית. זה באמת יקר, יותר נעים לי בכיס להחזיק אופנוע ליטר עכשיו.
    היתרון שלו הוא האחיזה בפניות ויכולת הבלימה המשופרת.
    אגב הצמיגים לא יקרים כ"כ ביחס לאופנוע ולרפידות הבלמים מחירים סטנדרטיים.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי rider צפיה בהודעה
    לנסיעה שתיארת הוא אחלה.
    החיסרון הגדול שלו הוא ההוצאות על הטיפולים הצפופים (בפוקו כל 5K) ועלות כל טיפול היא אסטרונומית. זה באמת יקר, יותר נעים לי בכיס להחזיק אופנוע ליטר עכשיו.
    היתרון שלו הוא האחיזה בפניות ויכולת הבלימה המשופרת.
    אגב הצמיגים לא יקרים כ"כ ביחס לאופנוע ולרפידות הבלמים מחירים סטנדרטיים.
    לצערי, אופנוע לא נכנס לי לשיקולים מטעמים כלכליים אבל בעיקר פרקטיים.
    תוכל להגדיר "אסטרונומית"? בכל מקרה אצטרך לבדוק טווח טיפולים, ייתכן והיום הדברים השתנו (אני רוכב על 125 שהטווח שלו הוא 6000 קמ).

  11. #11
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    היה לי פוקו במשך 3 שנים ו 90,0000 ק"מ.
    כיום אני לא אמליץ עליו, הכלי כבד ומסורבל ואני לא מוצא יתרון בגלגל השלישי שיפצה על הסרבול.
    הוא אמור לתת יתרון בטיחותי אבל היעדר הזריזות בתגובה מהווה סיכון שהורס את היתרון.
    עלויות טיפולים גבוהות מאוד! צמיגים מוחלפים כל 10-15 אלף, רצועה כל 10.
    היו טיפולים שהגיעו ל 5000 שקלים (כולל הצמיגים), אני מצרף לך כאן כמה חשבוניות שתיהנה...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    • סוג הקובץ: jpg 1.jpg‏ (52.2 קילובייט, 54 צפיות)
    • סוג הקובץ: png 2.png‏ (106.2 קילובייט, 53 צפיות)
    • סוג הקובץ: jpg 3.jpg‏ (57.3 קילובייט, 53 צפיות)
    • סוג הקובץ: jpg 4.jpg‏ (59.5 קילובייט, 52 צפיות)

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי רונן צפיה בהודעה
    היה לי פוקו במשך 3 שנים ו 90,0000 ק"מ.
    כיום אני לא אמליץ עליו, הכלי כבד ומסורבל ואני לא מוצא יתרון בגלגל השלישי שיפצה על הסרבול.
    הוא אמור לתת יתרון בטיחותי אבל היעדר הזריזות בתגובה מהווה סיכון שהורס את היתרון.
    עלויות טיפולים גבוהות מאוד! צמיגים מוחלפים כל 10-15 אלף, רצועה כל 10.
    היו טיפולים שהגיעו ל 5000 שקלים (כולל הצמיגים), אני מצרף לך כאן כמה חשבוניות שתיהנה...
    תודה רבה על הפירוט והחשבוניות.
    אבל האם הפוקו זה הדגם הקודם של הmp3-500?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הmp3 הוא של פיאג'ו והפוקו הוא של ג'ילרה. קצת יותר קרבי ואני לא בטוח שיש קשר בין מחירי הטיפולים של השניים.

  14. #14
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    ג'ילרה היא חברת בת של פיאג'ו.
    לגבי מחירים אסטרונומים לטיפולים - כמו שהציג ופירט רונן כך היה גם אצלי.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    עלויות מחרידות

אשכולות דומים

  1. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 10-09-2019, 08:52
  2. cbr 600 f5 - מחפש מידע (כ"ע)
    על ידי Shlomo1397 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-03-2018, 19:03
  3. תיקון פנצ׳ר לבד - מחפש מידע
    על ידי Gal.r בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 10-12-2017, 12:52
  4. מחפש מידע על נינג'ה 650 מבעלי ניסיון
    על ידי Meidado בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 21:02
  5. מחפש מידע ופרטים על Hm locusta 200
    על ידי אברי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 01:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO