עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 43

אשכול: התאונות האחרונות בכביש 90 - מה הרושם שלכם ?

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נשמעות הרבה טענות שבגלל תשתיות. ציינתי שזה לא.
    בלי קשר,
    יש לך איזו בעיה ספציפית איתי? א
    כי זה קצת מרגיש ככה בכמה שרשורים. אם כן, אשמח לתקן את דרכיי.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    ...לא זוכר מתי ראיתי ניידת מתנ"א בכביש הערבה או בדרך לים המלח כשרכבתי לשם או נסעתי ברכב בשנים האחרונות.
    אני רוכב הרבה על הציר של ירושלים - ים המלח, יש שם באופן כמעט קבוע טיוטה אוונסיס לבנה עם מערכת דבורה. גם בכביש הבקעה יצא לי לפגוש ניידת סמויה עם דבורה. כך שזה שלא רואים אותם לא אומר שהם לא שם.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    יש לך איזו בעיה ספציפית איתי? א
    כי זה קצת מרגיש ככה בכמה שרשורים. אם כן, אשמח לתקן את דרכיי.
    ממש לא, סליחה אם זה נשמע ככה

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אני רוכב הרבה על הציר של ירושלים - ים המלח, יש שם באופן כמעט קבוע טיוטה אוונסיס לבנה עם מערכת דבורה. גם בכביש הבקעה יצא לי לפגוש ניידת סמויה עם דבורה. כך שזה שלא רואים אותם לא אומר שהם לא שם.
    ה 30 ק"מ האלה בערך מירושלים עד לים המלח הם עניין אחר וכן אתה צודק יש שם אכיפה, את הבקעה אני לא מכיר מספיק אבל כן יוצא לי כמה פעמים בשנה לרכב או לטייל ברכב את כביש 90 לאורכו של ים המלח ואין מספיק אכיפה לדעתי, גם לא בכביש הערבה לכיוון אילת, אני גם לא חושב שמלכודות המהירות האלה הן מה שימנעו את התאונות, צריך יותר אכיפה בעבירות מסכנות חיים כמו עקיפה בפס לבן רצוף וכו', אבל אני מצטרף למי שטוען כאן שהבעיה היא בכלל לא רק בתשתיות, אנחנו אוהבים לתרץ את התאונות בזה.
    Tracer 900

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    לא יודע כמה אתה נוסע בשטחים - אבל שם דווקא המוניות הצהובות חותכות קו הפרדה רצוף כאילו הוא אוויר.
    הם הרבה יותר שאננים שם ומעניין להם את הסבתא ערך החיים. אבל אם אפשר לרדת על הנהג הישראלי אז סבבה.
    וחוץ מזה מה כל כך קשה לשמור על ריכוז לאורך כביש של בלחץ 100ק"מ??
    ואללה.
    לא יודע מי אתה, מה אתה, ומה ראית בחיים חוץ מת"א. אתה יודע, אנונימיות זה חלק מהקטע של האינטרנט.
    אני גר בשומרון משנת 95. זוכר כילד את כביש 505, שהיה אז הדרך לאריאל - כששוליו מלאים בזכוכית שבורה בימי האינתיפאדה.
    השומרון הוא הבית שלי. כמו שאומרים ברוסית - "מולדתי הקטנה".
    יש מעט מאוד כבישים באיזור שהאופנועים שלי לא הניחו את גלגליהם עליהם. את הפלטינה שלי קבלתי בירידות ממעלה אפרים לבקעה על 505.
    446 ו-465 היו היומיים שלי כשעבדתי באירפורט סיטי.
    578 דרך מכורה נכלל בכל נסיעה לצפון (יש כמה כאלה בשנה).
    60 הוא הדרך החביבה עלי לירושלים.
    90? הדרך לגולן, לים המלח ולאילת.

    ב-3 שנים האחרונות, הפוקוס עבר לשטח - וגם אותו אני מכיר לא רע. אני מגיע מאיזור אריאל לרנטיס דרך השטח, מכיר היטב את ואדי קנה על הסתעפותיו, מבקר קבוע בחוות גלעד, ובשבת האחרונה שתיתי קפה בסבסטיה (הגעתי דרך השטח, כמובן. ונראה לי שביציאה מהכפר זרקו עלי אבן שפגעה בזרוע האחורית).

    בקיצור, את פינת ההיכרות עם השומרון אני מאמין שסגרנו.

    לתוכן ההודעה שלך - כנראה שאנחנו מגדירים "שאננות" בצורה שונה.
    אין לי בעיה עם עקיפה על פס לבן רצוף, כל עוד יש שדה ראיה שמאפשר לבצע אותה בביטחון יחסי, ירידה (או מנוע שיאיץ את הרכב כמו שצריך למרות העליה) והבנה של הסיכון.
    יש לא מעט קווים רצופים שמסומנים עבור הפיאט בנזין העגלתית שלי, אבל לא בהכרח מוצדקים עבור טרנספוטר או ויטו טורבו-דיזל.
    לפעמים זה "על הקסקס", ואז אפשר להגדיר את זה בלי להתבלבל כביריונות.
    אבל שאננות? לא. שאננות זה לנסות לבצע את אותה עקיפה עם הפיאט שלי, בלי להבין את הבדל ההאצה בין 1.4 בנזין ללא טורבו לטורבו-דיזל.
    שאננות זה לצאת לעקיפה, במקום שבו באמת אין שדה ראיה.
    שאננות זה לצאת לעקיפה הזאת בעליה, כי אתה זוכר שהצלחת לבצע אותה ללא בעיה בירידה בכיוון ההפוך.
    שאננות זה לצאת לעקיפה הזאת, ולא להוריד את הגיר 2-3 הילוכים מראש.
    שאננות זה לראות רכב שעשה את כל הטעויות האלה בניסיון לעקוף אותך - ולא לרדת לשול כמה שרוחבו מאפשר לך כדי למנוע תאונה חזיתית.
    בזה הנהג הישראלי חוטא הרבה יותר מערביי השומרון.

    ואחד אחרון.
    אולי אתה גיבור-על, אבל אני מודה ומתוודה - לפני כ-6-7 שנים נרדמתי בכביש הבקעה. בעצם, אולי רק ניקרתי, לא משנה כרגע. זה היה על גבי בנדיט 1200.
    השעה הייתה 4 לפנות בוקר, יום עצמאות, הייתי בדרכי מהכנרת לשומרון. נסיעה מנהלתית איטית, כי אני עייף והאופנוע מאיר חרא (מחלה ידוע בבנדיטים) - רכבתי סביב המהירות החוקית, אולי אפילו פחות.
    תתפלא - כביש ישר, עם נוף משמים בשעת לילה זה מתכון לאסון. גם אם זה לאורך "רק" 100 ק"מ, ובייחוד עם כבר רכבת/נהגת איזה 200-300 ק"מ לפני שהגעת למקטע ה"קצר" הזה...
    התעוררתי כשכבר הייתי בתעופה. אני לחוד והאופנוע לחוד. למזלי, אז זה נגמר בסימנים כחולים, 6 שעות המתנה לגרר ונזק רב לאופנוע.
    על הדרך, מר "רק 100 ק"מ", ספר לנו מה השיא האישי שלך בק"מ יומי. אני אפילו לא אדרוש הוכחות, אאמין למילה שלך - בכל מקרה אין איך לוודא.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ואללה.
    לא יודע מי אתה, מה אתה, ומה ראית בחיים חוץ מת"א. אתה יודע, אנונימיות זה חלק מהקטע של האינטרנט.
    אני גר בשומרון משנת 95. זוכר כילד את כביש 505, שהיה אז הדרך לאריאל - כששוליו מלאים בזכוכית שבורה בימי האינתיפאדה.
    השומרון הוא הבית שלי. כמו שאומרים ברוסית - "מולדתי הקטנה".
    יש מעט מאוד כבישים באיזור שהאופנועים שלי לא הניחו את גלגליהם עליהם. את הפלטינה שלי קבלתי בירידות ממעלה אפרים לבקעה על 505.
    446 ו-465 היו היומיים שלי כשעבדתי באירפורט סיטי.
    578 דרך מכורה נכלל בכל נסיעה לצפון (יש כמה כאלה בשנה).
    60 הוא הדרך החביבה עלי לירושלים.
    90? הדרך לגולן, לים המלח ולאילת.

    ב-3 שנים האחרונות, הפוקוס עבר לשטח - וגם אותו אני מכיר לא רע. אני מגיע מאיזור אריאל לרנטיס דרך השטח, מכיר היטב את ואדי קנה על הסתעפותיו, מבקר קבוע בחוות גלעד, ובשבת האחרונה שתיתי קפה בסבסטיה (הגעתי דרך השטח, כמובן. ונראה לי שביציאה מהכפר זרקו עלי אבן שפגעה בזרוע האחורית).

    בקיצור, את פינת ההיכרות עם השומרון אני מאמין שסגרנו.

    לתוכן ההודעה שלך - כנראה שאנחנו מגדירים "שאננות" בצורה שונה.
    אין לי בעיה עם עקיפה על פס לבן רצוף, כל עוד יש שדה ראיה שמאפשר לבצע אותה בביטחון יחסי, ירידה (או מנוע שיאיץ את הרכב כמו שצריך למרות העליה) והבנה של הסיכון.
    יש לא מעט קווים רצופים שמסומנים עבור הפיאט בנזין העגלתית שלי, אבל לא בהכרח מוצדקים עבור טרנספוטר או ויטו טורבו-דיזל.
    לפעמים זה "על הקסקס", ואז אפשר להגדיר את זה בלי להתבלבל כביריונות.
    אבל שאננות? לא. שאננות זה לנסות לבצע את אותה עקיפה עם הפיאט שלי, בלי להבין את הבדל ההאצה בין 1.4 בנזין ללא טורבו לטורבו-דיזל.
    שאננות זה לצאת לעקיפה, במקום שבו באמת אין שדה ראיה.
    שאננות זה לצאת לעקיפה הזאת בעליה, כי אתה זוכר שהצלחת לבצע אותה ללא בעיה בירידה בכיוון ההפוך.
    שאננות זה לצאת לעקיפה הזאת, ולא להוריד את הגיר 2-3 הילוכים מראש.
    שאננות זה לראות רכב שעשה את כל הטעויות האלה בניסיון לעקוף אותך - ולא לרדת לשול כמה שרוחבו מאפשר לך כדי למנוע תאונה חזיתית.
    בזה הנהג הישראלי חוטא הרבה יותר מערביי השומרון.

    ואחד אחרון.
    אולי אתה גיבור-על, אבל אני מודה ומתוודה - לפני כ-6-7 שנים נרדמתי בכביש הבקעה. בעצם, אולי רק ניקרתי, לא משנה כרגע. זה היה על גבי בנדיט 1200.
    השעה הייתה 4 לפנות בוקר, יום עצמאות, הייתי בדרכי מהכנרת לשומרון. נסיעה מנהלתית איטית, כי אני עייף והאופנוע מאיר חרא (מחלה ידוע בבנדיטים) - רכבתי סביב המהירות החוקית, אולי אפילו פחות.
    תתפלא - כביש ישר, עם נוף משמים בשעת לילה זה מתכון לאסון. גם אם זה לאורך "רק" 100 ק"מ, ובייחוד עם כבר רכבת/נהגת איזה 200-300 ק"מ לפני שהגעת למקטע ה"קצר" הזה...
    התעוררתי כשכבר הייתי בתעופה. אני לחוד והאופנוע לחוד. למזלי, אז זה נגמר בסימנים כחולים, 6 שעות המתנה לגרר ונזק רב לאופנוע.
    על הדרך, מר "רק 100 ק"מ", ספר לנו מה השיא האישי שלך בק"מ יומי. אני אפילו לא אדרוש הוכחות, אאמין למילה שלך - בכל מקרה אין איך לוודא.
    ראיתי יותר מת"א אני שונא את ת"א ומשתדל לא להגיע לשם. אני גר בשטחים אז אני מכיר את הנהגים שם.
    פס לבן רצוף או כפול כנראה מי שתכנן אותו היה מהנדס כבישים מטומטם שצריך לקחת לו את הרישיון - כי לפי מה שאתה אומר הוא רק קישוט או המלצה. אני לעומת זאת חושב שכנראה הייתה סיבה למה שמו אותו שם ולכן גם אם יש לי שדה ראיה מפה ועד השמים אני לא חוצה אותו, וכן אני חושב שנהגים שחוצים אותו כי הם יותר חכמים ממהמנדס מקומם בתורת האבולוציה של דארווין.
    לגבי הגיר ו2 -3 הילוכים רב המכוניות היום זה אוטומט מחורבן אז קיק דאון מסוג זה או אחר אולי ייתן לך את תוספת הכח שאתה צריך, אבל לא ייתן לנהג את תוספת השכל שיש לו עוד 10 נוסעים ברכב שהוא צריך להביא אותם בשלום הביתה ולא חמש דקות מוקדם יותר לקבר.

    ולגבי גיבור על - אני לא, אבל אם 850 ק"מ ציריך - אמסטרדם בחורף כשמתחילים ב1800 אחרי יום עבודה לבד ברכב עונה לך על השאלה אז זו התשובה

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אין לי בעיה עם עקיפה על פס לבן רצוף,

    כדאי מאוד שיהיה לך בעיה עם עקיפה על קו לבן רצוף.
    לא יודע מאיזו בועה צצת אבל אתה יודע כמה רוכבים קיפחו את חייהם כי לאדיוט המטומטם שבא מולם לא הייתה בעיה עם חציית קו לבן?

    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    אני חושב שנהגים שחוצים אותו כי הם יותר חכמים ממהמנדס מקומם בתורת האבולוציה של דארווין.
    ויפה שעה קודם!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    חציית קו לבן ברכב או באופנוע זה דבר שונה לחלוטין.
    בעוד ברכב אתה תופס את כל הנתיב ובעצם לא משאיר שום מקום למי שמולך לברוח ועוד בנוסף על זה - זה יכול לקחת לך איזה 15 שניות לפעמים ברכבים חלשים...
    באופנוע זה 2-3 שניות ומקסימום מי שמולך יכול להיצמד לימין, אתה תצמד גם לימין ולא תהיה תאונה.
    אני בטוח שקקטוב דיבר על אופנוע ולא על רכב.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    חציית קו לבן ברכב או באופנוע זה דבר שונה לחלוטין.
    בעוד ברכב אתה תופס את כל הנתיב ובעצם לא משאיר שום מקום למי שמולך לברוח ועוד בנוסף על זה - זה יכול לקחת לך איזה 15 שניות לפעמים ברכבים חלשים...
    באופנוע זה 2-3 שניות ומקסימום מי שמולך יכול להיצמד לימין, אתה תצמד גם לימין ולא תהיה תאונה.
    אני בטוח שקקטוב דיבר על אופנוע ולא על רכב.
    אני לא בטוח.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יש לא מעט קווים רצופים שמסומנים עבור הפיאט בנזין העגלתית שלי, אבל לא בהכרח מוצדקים עבור טרנספוטר או ויטו טורבו-דיזל.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אין לי בעיה עם עקיפה על פס לבן רצוף, כל עוד יש שדה ראיה שמאפשר לבצע אותה בביטחון יחסי, ירידה (או מנוע שיאיץ את הרכב כמו שצריך למרות העליה) והבנה של הסיכון.
    יש לא מעט קווים רצופים שמסומנים עבור הפיאט בנזין העגלתית שלי, אבל לא בהכרח מוצדקים עבור טרנספוטר או ויטו טורבו-דיזל.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אולי אתה גיבור-על, אבל אני מודה ומתוודה - לפני כ-6-7 שנים נרדמתי בכביש הבקעה. בעצם, אולי רק ניקרתי, לא משנה כרגע. זה היה על גבי בנדיט 1200.
    השעה הייתה 4 לפנות בוקר, יום עצמאות, הייתי בדרכי מהכנרת לשומרון. נסיעה מנהלתית איטית, כי אני עייף והאופנוע מאיר חרא (מחלה ידוע בבנדיטים) - רכבתי סביב המהירות החוקית, אולי אפילו פחות.
    וואו. אתה פשוט אוסף של דוגמאות "מה לא לעשות". חצית קוו הפרדה, רכיבה במצב עייפות הם בין סיבות ראשונות לתאונות קטלניות. נכון - יש אותם חוקים לפיאט טרנטה ולפורשה.

    חצית קוו הפרדה יוצרת מצב מסוכן לכל המשתתפים גם אם אתה עושה את זה על אופניים. אבל אני מניח ש-"זה בסדר כשאני עושה את זה כי נהג/רוכב כזה מנוסה". לא פלא שמחירי ביטוח בשמיים.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    וואו. אתה פשוט אוסף של דוגמאות "מה לא לעשות". חצית קוו הפרדה, רכיבה במצב עייפות הם בין סיבות ראשונות לתאונות קטלניות. נכון - יש אותם חוקים לפיאט טרנטה ולפורשה.

    חצית קוו הפרדה יוצרת מצב מסוכן לכל המשתתפים גם אם אתה עושה את זה על אופניים. אבל אני מניח ש-"זה בסדר כשאני עושה את זה כי נהג/רוכב כזה מנוסה". לא פלא שמחירי ביטוח בשמיים.
    אני לא מצדיק שום עבירה על החוק ובטח לא אחת חמורה כמו קו הפרדה רצוף, אבל אני גם לא מתמם, הרבה רוכבים חוטאים ועוקפים בקו הפרדה רצוף, תוך נקיטת סיכון מחושב לעצמם ולרשיונם, בטח כשמדובר באופנועים כבדים ואתה תקוע מאחורי רכב שזוחל על 50 בכביש הררי ומפותל אי שם ברחבי הארץ. לאופנוע כבד יש המון כוח ובסיבוב קצר של המצערת אתה עוקף ללא שום בעיה.
    שוב לא מצדיק את זה אבל זה המצב וכן יש הבדל בין רכב עגלה/רכב מסחרי לאופנוע שעוקף (לפעמים גם ללא מעבר של הפס הלבן אם הרכב נצמד לימין ונותן לעקוף).
    Tracer 900

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    אני לא מצדיק שום עבירה על החוק ובטח לא אחת חמורה כמו קו הפרדה רצוף, אבל אני גם לא מתמם, הרבה רוכבים חוטאים ועוקפים בקו הפרדה רצוף, תוך נקיטת סיכון מחושב לעצמם ולרשיונם, בטח כשמדובר באופנועים כבדים ואתה תקוע מאחורי רכב שזוחל על 50 בכביש הררי ומפותל אי שם ברחבי הארץ. לאופנוע כבד יש המון כוח ובסיבוב קצר של המצערת אתה עוקף ללא שום בעיה.
    שוב לא מצדיק את זה אבל זה המצב וכן יש הבדל בין רכב עגלה/רכב מסחרי לאופנוע שעוקף (לפעמים גם ללא מעבר של הפס הלבן אם הרכב נצמד לימין ונותן לעקוף).
    לכלי כבד לא צריכה להיות בעיה "לזחול" על 50 קמ"ש, גם אפילו על הילוך חמישי (או שישי אפילו, אבל זה לבהמות טורינג/ספוטורינג עטירות מומנט בלמטה).
    ואין שום סיבה הגיונית לתת בגז כמו חנזיר ולעקוף על קו לבן!!, עדיף יותר לרדת בזהירות לשול מימין ולעקוף בעדינות, אם כבר אתה כ-ז-ה לחוץ כי הכלי הרוצחעטת! שלך לא בכבודו לזחול מאחורי פחית/יות.
    וכן, אני מצהיר פה שקו לבן זה מבחינתי קו אדום, לא חוצה בשום צורה !!!!, שוב - רק אם זה חיים ומוות, גם עם פחית אחצה.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ממש לא יותר בטוח לעקוף מימין מהשול... אופנוע גם יכול לצאת לעקיפה בקו לבן, אבל בתכלס בלי לעבור את הקו עצמו.
    אני לא חושב שזאת נורמה טובה לעקוף בקו לבן, מצד שני יש מצבים מסוימים שאתה מאחורי משאית איטית או רכב כבד שחוסם שדה ראייה, ומאחוריך יש עוד רכב שנצמד אליך... ובתור רוכב במצב כזה הייתי מעדיף מאוד בזהירות לחכות לזמן טוב לעקוץ ולהתחפף משם, גם אם זה אומר לפלרטט עם קו לבן.
    כמובן שבסיבוב חד בלי ראות מה קורה אחרי הפנייה על 200 קמ"ש - לא.

    כשרכב עוקף בקו לבן, הוא לא משאיר למי שבא ממול (במקרה הגרוע שבא מישהו ממול) כמעט שום סיכוי, דו גלגלי יכול לעמוד "על הקו עצמו", זה גם יכול לגרום לסטייה מהנתיב ותאונה, אבל מסוכן הרבה פחות מאשר רכב. וגם הראות שלך ביציאה לעקיפה עם אופנוע טובה משמעותית מהראות ברוב הרכבים.

  14. #29
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    ממש לא יותר בטוח לעקוף מימין מהשול... אופנוע גם יכול לצאת לעקיפה בקו לבן, אבל בתכלס בלי לעבור את הקו עצמו.
    אני לא חושב שזאת נורמה טובה לעקוף בקו לבן, מצד שני יש מצבים מסוימים שאתה מאחורי משאית איטית או רכב כבד שחוסם שדה ראייה, ומאחוריך יש עוד רכב שנצמד אליך... ובתור רוכב במצב כזה הייתי מעדיף מאוד בזהירות לחכות לזמן טוב לעקוץ ולהתחפף משם, גם אם זה אומר לפלרטט עם קו לבן.
    כמובן שבסיבוב חד בלי ראות מה קורה אחרי הפנייה על 200 קמ"ש - לא.

    כשרכב עוקף בקו לבן, הוא לא משאיר למי שבא ממול (במקרה הגרוע שבא מישהו ממול) כמעט שום סיכוי, דו גלגלי יכול לעמוד "על הקו עצמו", זה גם יכול לגרום לסטייה מהנתיב ותאונה, אבל מסוכן הרבה פחות מאשר רכב. וגם הראות שלך ביציאה לעקיפה עם אופנוע טובה משמעותית מהראות ברוב הרכבים.
    זה יכול לגרום לתאונה - ואז בא נראה מה אולי יקרה - הפחית המסכן שלא עשה כלום ורק רצה ליסוע הביתה מוצא את עצמו מואשם בהריגה, כי אופנוען החליט שיותר מתאים לו לעקוף על פס לבן. כולנו יודעים שבמדרג החוזק על הכביש אנחנו הכבשים, הפחיות הם הזאבים והמשאית עושה מה שבא לו.

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זה וויכוח עקר.

    אי אפשר לבודד תשתית מהתנהגות הנהג או השותפים לדרך וכדומה.
    זו "סמפוניה" שבה משתתפים כל המרכיבים ומשפעים אחד על השני.
    ללא ספק אם יבנו גדר הפרדה ראוייה בין הנתיבים זה ימנע תאונות חזיתיות בין כלי רכב שנגרמות מסטייה.
    זה לא ימנע את התאונה שתגרם בגלל נהג עייף או סטייה לשוליים.


    לגבי קו לבן עם הרכב אני לעולם לא אחצה בין אם הוא חזק או לא.

    אם האופנוע בעיקרון לא אלא אם הנהג יורד לשול ומאפשר עקיפה וגם אז אני עושה זאת המשנה זהירות.


    לגבי נסיון חברה צעירים וכו' אני מניח שזה לא קשור למקום מגורים למרות שברור שאדם שמתחיל את חייו כנהג באזור הררי ינהג שם טוב יותר מאידך אולי התנועה האורבאנית הוא יקלל את הרגע שהוא נכנס אליה.


    לבסוף מודעות ואגו זו הבעייה של הציבור בישראל ללא קשר לאוריאנטציה פוליטית דתית וכו'.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. סקר- איפה אתם שמים את המצלמה
    על ידי Thelegend בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 28-01-2017, 19:39
  2. איך אתם מנקים את האופנוע שלכם?
    על ידי -Guy- בפורום כללי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 22:55
  3. האופנוע הראשון שלכם.
    על ידי nitzann84 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-02-2016, 07:10
  4. רכב החלומות שלכם ?
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 20:43
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 08:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO