זה וויכוח עקר.

אי אפשר לבודד תשתית מהתנהגות הנהג או השותפים לדרך וכדומה.
זו "סמפוניה" שבה משתתפים כל המרכיבים ומשפעים אחד על השני.
ללא ספק אם יבנו גדר הפרדה ראוייה בין הנתיבים זה ימנע תאונות חזיתיות בין כלי רכב שנגרמות מסטייה.
זה לא ימנע את התאונה שתגרם בגלל נהג עייף או סטייה לשוליים.


לגבי קו לבן עם הרכב אני לעולם לא אחצה בין אם הוא חזק או לא.

אם האופנוע בעיקרון לא אלא אם הנהג יורד לשול ומאפשר עקיפה וגם אז אני עושה זאת המשנה זהירות.


לגבי נסיון חברה צעירים וכו' אני מניח שזה לא קשור למקום מגורים למרות שברור שאדם שמתחיל את חייו כנהג באזור הררי ינהג שם טוב יותר מאידך אולי התנועה האורבאנית הוא יקלל את הרגע שהוא נכנס אליה.


לבסוף מודעות ואגו זו הבעייה של הציבור בישראל ללא קשר לאוריאנטציה פוליטית דתית וכו'.