צודקים לדעתי כל אלה שאומרים שבמקרה של התנגשות עם כלי רכב אחר אין לגלגל השלישי שום משמעות. ועדיין, אני מחפש את האקסטרה סיכוי להימנע מתאונה עצמית. אני מנסה לדמיין מצב שבו אני נכנס לסיבוב חד מדי, נניח סיבוב שמאלה. אם אני על דו״ג, ונקודת החיכוך של הגלגל הקדמי עם הכביש מצטמצמת עד לרמה מסוימת, הנסיעה הסתיימה. אני על זרוק על האספלט. השאלה היא מה יעזור לי במצב כזה הגלגל הקדמי הימני. הרי אם הגלגל השמאלי הגיע לנקודת חיכוך קריטית, הגלגל הימני לא יוכל להמשיך לגעת בכביש, אלא יישאר באוויר - כלומר, בלי ששמתי לב אני רוכב על דו״ג.