תסתכל על חצי הכוס המלאה, לפחות מצאו את הקצר גם זה משהוא בימינו.
הנסיון שלי עם המוסך הזה היה לפני 20 שנה מאז כנראה התחלפו שם כל המכונאים 7 פעמים אבל לפי מה שאתה אומר נראה שהצליחו לשמר שם את הטעם של פעם.
ביום רביעי שעבר נתקעתי על כביש 6 עם נתיך שרוף של מערכת ההצתה בוויסטרום 650. החלפתי נתיך, הקצר נותר בעינו. פיניתי את האופנוע למוסך אבניר (שבדרך כלל אינני מטפל בו בגלל חוויה שלילית קודמת) כי חשבתי שהמערכות הדיאגנוסטיות יסייעו למקד את החיפוש אחר הקצר. האופנוע נכנס בחמישי בבוקר ויצא היום, יום ראשון בצהריים. הקצר היה באזור הזנב, קרוב לשקע הדיאגנוסטי ולא נדרש פרוק מעבר להרמת הכיסא.
חויבתי ב 880 ש"ח בטענה שהעבודה ארכה 4.5 שעות.
אני משאיר לקוראים להסיק את המסקנות שלהם לגבי רמת המקצועיות ו/או היושרה של מוסך עופר אבניר.
תסתכל על חצי הכוס המלאה, לפחות מצאו את הקצר גם זה משהוא בימינו.
הנסיון שלי עם המוסך הזה היה לפני 20 שנה מאז כנראה התחלפו שם כל המכונאים 7 פעמים אבל לפי מה שאתה אומר נראה שהצליחו לשמר שם את הטעם של פעם.
בלי להכנס לדיעה שלי על מוסכים מרכזיים (אוקי, משכתם אותי בלשון- הם חרא!).
תקלות חשמל הן כלבת, ולאתר אותן נדרש לפעמים הרבה זמן וסבלנות.
ואין קשר למרחק מהשקע דיאגנוסטיקה.
האופנוע לא באחריות אני מניח (לא שזה משנה אגב) אז למה ללכת למוסך מרכזי אחרי שבעבר הייתה לך חוויה שלילית?
ציינתי את המיקום פשוט כדי להדגיש את העניין שזה היה במקום נגיש. לגבי איתור התקלה, אמרתי להם אחרי ברור קטן באתר stormtrooper שבסבירות גבוהה מדובר בנקודת חיכוך על השלדה. העובדה שמדובר בנתיך מערכת ההצתה הייתה אמורה למקד עוד את החיפוש. אני לא חושב ש 4.5 שעות זה סביר בנסיבות. לגבי ההחלטה ללכת לשם, אכן טעות בשיקול הדעת. חשבתי שזמינות מערכת דיאגנוסטית של האופנוע תעזור.
זה נכון אם זה תקלה כללית במערכת אבל אם כבר ידוע מראש באיזה מעגל חשמלי מדובר כמו במקרה הזה אז פותחים סכמה חשמלית ומהר מאד אפשר למצוא את הקצר,אין שם הרבה חוטים במערכת ההצתה ובשיטת האלימנציה אני מאריך כשעה שעה וחצי לאתר את התקלה מנסיוני.
4.5 שעות כנראה מצביעות על התעקשות המכונאי לא לפתוח את ספר המוסך של האופנוע אבל זאת רק השערה, אין לי מושג מה הלך שם והכל מתבסס על דברי ROG
כחובב וי סטרומים בעבר הצצה מהירה בסכמה של ה1000 (ה650 אמור להיות זהה) פיוז מספר 4 (הצתה) יכול "לקפוץ" עם החוט הכתום צהוב שמוביל לריליי של משאבת הדלק מקצר או החוט הכתום שחור שהולך לכידון מקצר, מכאן הדרך יחסית קצרה לפיתרון במיוחד שאני בטוח שאם אצל ROG קיצר גם אצל וי סטרומים אחרים זה קיצר ולמוסך יש כבר נסיון עם זה.
V strom fuse 4.jpg
היבואן הזה הולך מן הפח אל הפחת, מתקרב בצעדי ענק אל מטרו, רק שלהבדיל ממטרו זה רוצח לאט לאט את המותגים שהוא מייבא עם שירות מתחת לכל ביקורת ומערך אנשי שירות מכירות מזעזע.
תגובת כרובי ?
מעניין לשמוע את הצד השני.. בכל זאת אנחנו ניזונים פה מצד אחד, ואולי חסרים פרטים..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
בעית חשמל יכולה לקחת די הרבה זמן. צריך לפרק הכל מסביב וללכת מקטע אחרי מקטע. 4.5 שעות לא נשמע לי מופרך
א. האם ROG הוא ROG הנודע, מהגלגול הקודם של פג"ז?
ב. בעיות חשמל לפעמים יכולות לקחת גם יותר מזה לאתר. כן, יש מכונאים מנוסים יותר ומנוסים פחות אבל זה לא כזה הזוי- 4.5 שעות.
ג. זה שזה היה "בסכ"ה" קצר לא אומר שהיו צריכים לפתור את זה תוך 5 דקות ו/או לחייב אותך פחות.
ד. 4.5 שעות עולות יותר![]()
ערב טובמצטער לאכזב, אך אני לא נציג המוסך, אני חסר רקע טכני ואני לא דובר המוסך
עם זאת מניסיוני הדל כלקוח של מוסכים בעצמי וכמו שכתבו כאן לפניי, איתור התקלה וההבנה כי מדובר בקצר במערכת החשמל ולא בערכת אחרת, הוא אכן לא סיפור קצר. זה לא עניין של "מה בכך". אם ROG ירצה בכך, אשמח לחבר בינו לבין מנהל העבודה או מנהל המוסך כדי לשוחח, לדבר ולהסביר ביניהם את העניין.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
יש את הסיפור המוכר על החקלאי שחיפש רתך לתקן צינור שהתפוצץ בעומק כמה מטרים מתחת לאדמה. אחרי שחפר וחשף את הצינור הלך לקבך הצעות מחיר לתיקון.
כל הצעות המחיר היו כמה עשרות אלפי שקלים ויומיים עבודה.
רתך אומן אחד נתן הצעה של 1000 ש"ח.
החקלאי קפץ על המציאה.
בא הרתך, עשה טריקים של רתכים אומנים וברבע שעה עבודה תיקן.
התמרמר החקלאי (מושבניק כמובן). על רבע שעה אתה לוקח 1000 ש"ח?
לא, השיב הרתך, על המקצועיות שלי.
חתך הרתך את התיקון, והלך.
שילם המשבניק עשרות אלפי שקלים ויומיים עבודה.....
לקח?
מחיר העבודה לא תמיד נגזר מהזמן שלוקח לעשות אותה.
(גילוי נאות, יש מצב שחירבנתי לגמרי את הסיפור).
עכשיו,
ייתכן ועופר אבניר באמת מכירים את הבעיה וגזרו עליך קופון,
ייתכן והם באמת רבו עם האופנוע הרבה זמן.
לא נוקט עמדה.
אני לא מתקן במוסכי יבואן ככלל.
ואגב, רוב היבואנים הם בדיוק, אבל בדיוק אותו דבר (אני בהחלט מכיר את היוצאי דופן).
זה שכאן יש לובי יותר חזק אנטי מטרו זה סבבה, אבל שלא תתבלבלו.