אני מעדיף לראות את הצד החיובי של העלות הגבוהה -> שומר על כמות אופנועים נמוכה. עדיף מ
אני מעדיף לראות את הצד החיובי של העלות הגבוהה -> שומר על כמות אופנועים נמוכה. עדיף מ
הביטוח הוא לא בחירה בארץ, אבל לפחות יש תמורה בעת הצורך (חלילה) והוא עדין נמצא באיזור הסביל, לראיה אף אחד לא הופך שולחנות, הכלבים ממשיכים לנבוח והשיירה עוברת באין מפריע.
אישית אחרי 2 תאונות גם אם ביטוח החובה היה רשות ולא חובה הייתי משלם את הכסף ועושה אותו בכל מקרה. את משקלו ותמורתו של הביטוח הזה אתה מבין רק בשעת הצורך.
שאלה ממישהו שיש לא רישיון רק מכניסת הביטוח חובה. לפני, כל האופנוענים (או לפחות הרבה יותר אחוזים מימינו) היו מבטחים בביטוח? או שכולם היו סומכים על פניה לבית משפט? ומה היו עושים מי שעשה תאונה עצמית? אני שואל כיוון שאני מכיר את ההרגשה שלא כל שינוי הוא לטובה.
כל מגזר נדפק בתורו. הסיסמא היא " כול כאלב בגי'ומו"".
לד"וג הביטוח.
למכוניות הטסט והמס .הדלק.
לכולם המיסים, החשמל, המיים.
מלבד חבורת ה120 V.I.Pהמאושרים
הכל כלול כל השנה.
כולל עליית השכר על ידם.
כל מגזר נדפק בתורו.
גם הנכים, גם המיעוטים.
מה לעשות המדינה רוצה כסף.
הביטחון צריך כסף.
בארהב " מחירי האופנועים והמכוניות זולים , גם הדלק , גם הביטוח, גם החיים.
הבריאות יקרה.
באירופה גם שם המס יותר נמוך, הדלק יקר כמעט כמו כאן.
אז מה אפשר לעשות?
I don't know