ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
ב"סביבה חמה" 10-40 יהיה דליל ו- 15-50 יתנהג כמו 10-40 בסביבה "רגילה".
שרפת שמן מוגברת מעידה על תקלה וגם מקצרת את החיים של השמן, אז הכי נכון לאותו מנוע יהיה לאתר ולתקן אותה.
במקום להאכיל אותו בשמן עתיר שומנים שרק יאט אותו ויעלה את צריכת הדלק.
המנוע צורך שמן רק בסל"ד גבוהה, בסל"ד בינוני (איפה שאני נמצא רוב הזמן) הצריכה זניחה. הדגם הזה ידוע בהיותו צורך שמן מהמפעל, בכמות כזו או אחרת (מקורר אוויר עם מנוע מהסבנטיז).
הרינגים בסדר, האופנוע לא מעשן ועם קומפרסיה תקינה (170 בשני הצילינדרים). אין נקישות מיוחדות. אני חושד במיסבי הקראנק (זה מה שהמכונאי אמר שכנראה שזה זה). בדיקת לחץ שמן לא ביציתי כבר תקופה אז לא יודע מה מצבו.