האם ביצעת רכיבת ניסיון על הדגמים שציינת?
אשמח לשמוע חוות דעת , אני אציין ש 90% מהנסיעות שלי מתוכננות על הכביש והאופנוע צפוי לעשות 1500 קילומטר בחודש .
הרישון הוא a1 וגם ישאר a1בגלל שווי מס כי אני עצמאי .
האם ביצעת רכיבת ניסיון על הדגמים שציינת?
על שניהם יצא לי לעשות סיבוב לפני כמה שנים , בתאכלס... רכבתי רק שטח בשנים האחרונות הכביש לא עניין אותי מלבד איפה שלא היה ברירה ...
ומזה שנה וחצי אני מטייל רק עם ג'יפ .
מה שאותי מעניין זה מה אתם אומרים/חושבים על אמינות נוחות וכו...
אני גר בצפון ואחת לשבוע/שבועיים נוסע למרכז נסיעה רציפה של קצת יותר מ 200 קילומטר לכל צד .
מציע לך להמתין, בקרוב אמור להגיע לארץ טנרה 700 חדש שזה כלי אחר לגמרי מה660 הוותיק. יש לו מנוע של MT07 וכאלה יש גם A1 לכן ניתן להניח שגם טנרה כזה יגיע עם אופציה לA1.
ויסטרום לנסיעה של 400 ק"מ ללא ספק.
הטנרה הקטן מעולה לשבילים אבל בכביש מעייף.
בזמנו היה לי טנרה 660 דגם 2011 שהיה עושה 1000 ק"מ חודשי
היה אוכל שרשראות וגלגשים ( יחסית לכלים אחרים שהיו לי ).
כמובן שזה תלוי ברוכב. אני אוהב לפתוח חזק ברמזורים וכו..
אז להתייחס לנאמר בהתאם.
לפי דעתי יחסית לויסטרום הוא די כשוח.
היום לפרופיל השימוש שהגדרת הייתי בוחר בויסטרום ללא ספק.
כמובן שבשטח הטנרה אוכל את הויסטרום לארוחת בוקר.
אבל גם זה תלוי ברוכב.
כמו כן הטנרה הוא אחד הכלים הגבוהים שקיימים ומרכז
הכובד שלו הוא גבוה. תיקח את זה בחשבון במידה והגובה
שלך הוא מתחת ל 1.78
עוד דבר, הטנרה הוא סינגל גדול, לכן הוא מווברץ חזק.
ברכיבות ארוכות זה יכול להציק. יש כאלה שרגישים לזה יותר
יש כאלו שפחות.
לגבי אמינותו של הויסטרום אני מניח שאין צורך להרחיב
מאמין שיסכימו איתי חברי הפורום, כי מדובר באחד הכלים
האמינים שיש כיום בשוק.
הטנרה גם ידוע באמינותו, אך יש לו מחלה ידוע שחוויתי על בשרי.
המיישר זרם שלו נוהג להישרף. יש פגם בחיבור שלו.
לא יודע אם סידרו את זה בדגמים החדשים אבל יש כל מיני
קומבינות שאפשר לעשות כדי שזה לא יקרה.
חפש בפורומים בחו"ל.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא