עמוד 7 מתוך 9 ראשוןראשון ... 56789 אחרוןאחרון
תוצאות 91 עד 105 מ 127

אשכול: הרכיב ללא ביטוח – ישלם מיליון ש"ח פיצויים

  1. #91
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    יש פרטים אחדים שחברות הביטוח כנראה קצת מתעלמות מהם:

    1. אשמה - כמה תאונות הן אכן באשמת הרוכב

    2. פוטנציאל פגיעה:

    עצמי - על אופנוע (ללא צינת צד) יכולים להפגע לכל היותר 2 רוכבים לעומת רכב בו נכנסים יותר נוסעים.

    צד ג' - אופנוע פוגע בקהל של הולכי רגל לעומת רכב פרטי משאית וכו' היכן יהיו יותר נפגעים

    אופנוע דורס אוטובוס לעומת משאית שדורסת אוטובוס

    האקסיומה היחידה פה שבכל מצב הסיכויים להפגע היא לרעת הרוכבים ועל-פניו מתייחסים לכל תאונה כאילו הרוכב אשם
    אבל בפועל כמה אנחנו עולים לעומת תאונה רבת נפגעים בין כלי רכב.
    ולמה מראש האופנוען אשם?

    ומפה בא תחשיב מעוות של כמה ביטוח הרכב משלם מרכיב העמסה או איך שזה לא נקרא.
    לצערי אני לא ממש זוכר

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #92
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    כי רוכב על דו"ג הכי פגיע, והוא נטל על הביטוח ועל המדינה... זה הראש ברפובליקת הסברס המדברית שלנו
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #93
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    יש פרטים אחדים שחברות הביטוח כנראה קצת מתעלמות מהם:

    1. אשמה - כמה תאונות הן אכן באשמת הרוכב

    2. פוטנציאל פגיעה:

    עצמי - על אופנוע (ללא צינת צד) יכולים להפגע לכל היותר 2 רוכבים לעומת רכב בו נכנסים יותר נוסעים.

    צד ג' - אופנוע פוגע בקהל של הולכי רגל לעומת רכב פרטי משאית וכו' היכן יהיו יותר נפגעים

    אופנוע דורס אוטובוס לעומת משאית שדורסת אוטובוס

    האקסיומה היחידה פה שבכל מצב הסיכויים להפגע היא לרעת הרוכבים ועל-פניו מתייחסים לכל תאונה כאילו הרוכב אשם
    אבל בפועל כמה אנחנו עולים לעומת תאונה רבת נפגעים בין כלי רכב.
    ולמה מראש האופנוען אשם?

    ומפה בא תחשיב מעוות של כמה ביטוח הרכב משלם מרכיב העמסה או איך שזה לא נקרא.
    לצערי אני לא ממש זוכר
    לא שאני מסכים לעלות הביטוח אבל זאת לא דרך נכונה להסתכל על הדברים.
    עלות ביטוח/הפרמייה היא נגזרת של סיכון.
    ביטוח חיים לבן אדם בן 22 ייעלה פחות מביטוח חיים לבן אדם בן 50.
    הפרמייה לביטוח חובה לרוכבים נגזרת מהעובדה שיש יותר סיכון לרוכב להיות מעורב בתאונה+הסיכוי לפציעה אפילו מתאונה קלה גבוהה יחסית.
    בנוסף המעורבות של רוכבים בתאונות קשות גדול פי כמה ממצבת הכלים על הכביש.
    שוב, זה לא מצדיק את המחיר הגבוה אבל אין קשר לכמה אנשים אני יכול להרוג אם פגעתי בקבוצת אנשים.

  4. #94
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    לא שאני מסכים לעלות הביטוח אבל זאת לא דרך נכונה להסתכל על הדברים.
    עלות ביטוח/הפרמייה היא נגזרת של סיכון.
    ביטוח חיים לבן אדם בן 22 ייעלה פחות מביטוח חיים לבן אדם בן 50.
    הפרמייה לביטוח חובה לרוכבים נגזרת מהעובדה שיש יותר סיכון לרוכב להיות מעורב בתאונה+הסיכוי לפציעה אפילו מתאונה קלה גבוהה יחסית.
    בנוסף המעורבות של רוכבים בתאונות קשות גדול פי כמה ממצבת הכלים על הכביש.
    שוב, זה לא מצדיק את המחיר הגבוה אבל אין קשר לכמה אנשים אני יכול להרוג אם פגעתי בקבוצת אנשים.
    בוא אני אסביר לך כמה תפישת העולם הזו מעוותת בהקשר של ביטוח חובה.

    ביטוח חיים לבן אדם, הוא עניין פרטי של האדם, כמובן שגם לבנאדם אפשר לבנות מודל ולהראות את הסיכון שלו למות, אם זה גנטית, מקום מגורים, נשוי/רווק, מקום עבודה וכו'... בלי קשר לגילו.

    אבל נניח שביטוח חיים לבן אדם ממוצע בן 22 עולה X... ויש לו סיכון מופחת למות מאשר אדם ממוצע בן 50.

    עד כן הכל טוב ויפה... אבל בכביש קורה משהו אחר, בכביש יש לו רק רמת סיכון אישית, אלא גם רמת סיכון שאתה יוצר כלפי אחרים, כלומר, כמה אתה עם כלי הרכב שלך ואופי הנהיגה שלך, יוצר סיכון לאחרים.
    את זה אין בשום ביטוח אחר, לא בביטוח שרפה, לא בביטוח מקיף, לא בביטוח דירה, לא בביטוח חיים...
    על הכביש יש הרבה שחקנים והם בעצמם יוצרים למשתמשים האחרים את הסכנה על הכביש, האם זה הגיוני שלא תהיה להם אחראיות על הנזק והסכנה שהם יוצרים ? הרי בלעדיהם הכביש היה מקום הרבה הרבה יותר בטוח לכל שאר המשתמשים.

  5. #95
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    בוא אני אסביר לך כמה תפישת העולם הזו מעוותת בהקשר של ביטוח חובה.

    ביטוח חיים לבן אדם, הוא עניין פרטי של האדם, כמובן שגם לבנאדם אפשר לבנות מודל ולהראות את הסיכון שלו למות, אם זה גנטית, מקום מגורים, נשוי/רווק, מקום עבודה וכו'... בלי קשר לגילו.

    אבל נניח שביטוח חיים לבן אדם ממוצע בן 22 עולה X... ויש לו סיכון מופחת למות מאשר אדם ממוצע בן 50.

    עד כן הכל טוב ויפה... אבל בכביש קורה משהו אחר, בכביש יש לו רק רמת סיכון אישית, אלא גם רמת סיכון שאתה יוצר כלפי אחרים, כלומר, כמה אתה עם כלי הרכב שלך ואופי הנהיגה שלך, יוצר סיכון לאחרים.
    את זה אין בשום ביטוח אחר, לא בביטוח שרפה, לא בביטוח מקיף, לא בביטוח דירה, לא בביטוח חיים...
    על הכביש יש הרבה שחקנים והם בעצמם יוצרים למשתמשים האחרים את הסכנה על הכביש, האם זה הגיוני שלא תהיה להם אחראיות על הנזק והסכנה שהם יוצרים ? הרי בלעדיהם הכביש היה מקום הרבה הרבה יותר בטוח לכל שאר המשתמשים.
    לא הבנתי איך זה סותר את מה שרשמתי.
    פרמיית הביטוח היא נגזרת של הסיכון של לאירוע ביטוחי.
    כרוכבים (לצערי) הסיכון שלנו גבוהה משמעותית להיות מעורבים בתאונה ולכן הפרמייה גבוהה.
    אני לא טוען שאי אפשר להוזיל עלויות (כי אפשר), אני לא טוען שהפרמייה לא גבוהה (כי היא גבוהה) אבל זה לא קשור למה שרשמתי.
    רק הסברתי למה הפרמייה גבוהה יותר סיכון, יותר עלות.
    אתה מציע בעצם שהעלות הביטוחית שלנו תושת על רכבים כי הם בעצם הם אלו שמסכנים אותנו?
    אז בעלי רכב יטענו שמשאיות מסכנות אותם וכו' וכו'.
    המטרה היא להוזיל לנו עלויות, לא לעלות עלויות לבעלי הרכב (אני מניח שלרובנו יש לפחות רכב אחד בבית).

  6. #96
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    לא הבנתי איך זה סותר את מה שרשמתי.
    פרמיית הביטוח היא נגזרת של הסיכון של לאירוע ביטוחי.
    כרוכבים (לצערי) הסיכון שלנו גבוהה משמעותית להיות מעורבים בתאונה ולכן הפרמייה גבוהה.
    אני לא טוען שאי אפשר להוזיל עלויות (כי אפשר), אני לא טוען שהפרמייה לא גבוהה (כי היא גבוהה) אבל זה לא קשור למה שרשמתי.
    רק הסברתי למה הפרמייה גבוהה יותר סיכון, יותר עלות.
    אתה מציע בעצם שהעלות הביטוחית שלנו תושת על רכבים כי הם בעצם הם אלו שמסכנים אותנו?
    אז בעלי רכב יטענו שמשאיות מסכנות אותם וכו' וכו'.
    המטרה היא להוזיל לנו עלויות, לא לעלות עלויות לבעלי הרכב (אני מניח שלרובנו יש לפחות רכב אחד בבית).
    לא אמרתי שאתה טועה, אמרתי תפישת העולם הזו היא רעה חולה.
    וזה לא מה ש"אני מציע", זה מה שגם המחוקק הבין מזמן וקבע.


    אכן משאיות ואוטובסים מסוכנים מאוד, וכשאוטובוס מחליק יכולים למות 50 אנשים, כשאוטובוס נכנס ברכב הוא מחסל את מי שבפנים, כשנהג משאית לא שם לב ועולה על רכב פרטי אז מתים אנשים, אם פתחת אתמול חדשות במקרה...
    בוודאי שמי שמסכן אחרים וגורם למוות שלהם, חייב לקחת על זה אחראיות וזה בא לידי ביטוי בביטוח שהוא צריך לשלם, הוא בעצם מבטח אותנו על הסיכון שהוא יוצר לנו עקב השימוש שלו בכביש.
    בדיוק בגלל אותה גישה, רוכבי אופניים והולכי רגל לא צריכים לבטח את עצמם באלפי שקלים, החוק קובע שבתאונה עם כלי רכב ממנוע, הוא זה שאחראי והוא חייב לשלם את הביטוח שכולל גם פיצויים לנפגעי תאונה שאינם מבוטחים, גם אם הולך הרגל התפרץ לכביש וביצע עבירת תנועה לצורך העניין.

    בגלל זה ביטוח חובה הוא עניין חברתי כולל, שצריך להסתכל על התמונה הרחבה, ולא על זו הצרה של המבטח מול החברה.

  7. #97
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    לא אמרתי שאתה טועה, אמרתי תפישת העולם הזו היא רעה חולה.
    וזה לא מה ש"אני מציע", זה מה שגם המחוקק הבין מזמן וקבע.


    אכן משאיות ואוטובסים מסוכנים מאוד, וכשאוטובוס מחליק יכולים למות 50 אנשים, כשאוטובוס נכנס ברכב הוא מחסל את מי שבפנים, כשנהג משאית לא שם לב ועולה על רכב פרטי אז מתים אנשים, אם פתחת אתמול חדשות במקרה...
    בוודאי שמי שמסכן אחרים וגורם למוות שלהם, חייב לקחת על זה אחראיות וזה בא לידי ביטוי בביטוח שהוא צריך לשלם, הוא בעצם מבטח אותנו על הסיכון שהוא יוצר לנו עקב השימוש שלו בכביש.
    בדיוק בגלל אותה גישה, רוכבי אופניים והולכי רגל לא צריכים לבטח את עצמם באלפי שקלים, החוק קובע שבתאונה עם כלי רכב ממנוע, הוא זה שאחראי והוא חייב לשלם את הביטוח שכולל גם פיצויים לנפגעי תאונה שאינם מבוטחים, גם אם הולך הרגל התפרץ לכביש וביצע עבירת תנועה לצורך העניין.

    בגלל זה ביטוח חובה הוא עניין חברתי כולל, שצריך להסתכל על התמונה הרחבה, ולא על זו הצרה של המבטח מול החברה.
    העניין ברכיבה שהיא מסוכנת יותר, הרבה יותר מכל כלי רכב על הכביש.
    וזה לא אני אומר, זאת הסטטיסטיקה העצובה.
    לפי מה שאתה אומר,רק בגלל שאנחנו לא מהווים סיכון לאחרים אנחנו צריכים לשלם פחות, הבנתי נכון?
    אבל ביטוח הוא לא הסיכון שלך כלפי אחרים, אלא הסיכון היחסי שלך להתרחשות אירוע ביטוחי.

  8. #98
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    העניין ברכיבה שהיא מסוכנת יותר, הרבה יותר מכל כלי רכב על הכביש.
    וזה לא אני אומר, זאת הסטטיסטיקה העצובה.
    לפי מה שאתה אומר,רק בגלל שאנחנו לא מהווים סיכון לאחרים אנחנו צריכים לשלם פחות, הבנתי נכון?
    אבל ביטוח הוא לא הסיכון שלך כלפי אחרים, אלא הסיכון היחסי שלך להתרחשות אירוע ביטוחי.
    רכיבה לא כל כך מסוכנת יותר, אם לובשים מיגון וקסדה ולא מתגרזנים ויודעים לרכוב סבבה אז העניין די בטוח, וגם אם נופלים, לא תמיד זה חייב להסתיים רע, בטוח שכל חברי הפורום נפלו פעם ויותר בחייהם.
    אני לא מדבר על להשכיב R1 בסדום ערד, אני מדבר על רכיבה נורמטיבית.

    אני בטוח גם שרוב הרוכבים פה שהם כבר לא רוכבים מתחילים ועם נסיון ברכיבה, יעידו שרוב ה"כמעטים" או התאונות לא עלינו, היו באשמת רכבים.
    ואתה מבין נכון, אנחנו לא מהווים סיכון לאחרים, אבל רכב שנכנס ברכב פוצע קשה והורג, וספה שנכנסת ברכב - לא. גם לא וספה 300.

    לסיכום, דו גלגלי הוא כלי מאוד מסוכן, אבל גם רכב ואוטובוס ומשאיות מסוכנים לא פחות, מסוכנים לסביבה.
    לחשוב קצת מחוץ לפחית, ותראה את התמונה הרחבה יותר, גם רוכב אופניים שנוסע על השוליים בכביש החוף מסתכן מאוד וכל נשיקה קטנה מרכב יהיה הסוף שלו, אבל הוא לא מסוכן לאף אחד על הכביש, האם רוכבי אופניים צריכים לשלם 10,000 ש"ח ביטוח בשנה על הסיכון ? לא, כי מי שנושא באחראיות לסיכון שהוא יוצר לאותם רוכבים חייב לקחת אחראיות ולשאת בתוצאות.

  9. #99
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אני מסכים איתך שצריך שינוי.
    אבל הדרך שלך היא לא נכונה.
    רכיבה היא יותר מסוכנת סטטיסטית לרוכב, לא לסביבה.
    אתה לא מבטח את הסביבה,אתה מבטח את עצמך.
    אני כן אסכים שביטוח צריך להיות אישי, תואם להיסטוריה שלך,מותאם לדרגות הרישיון העכשויות עם הקלות על מיגון הרוכב ומערכות אקטיביות על הכלי.
    אי אפשר להשית את העלויות על בעלי הרכבים.
    ובמקרה כזה אתה מתעלם מנקודה חשובה שכבר ציינתי:
    לרובנו יש רכב בבית, אז אתה מציע לעלות את המחיר לביטוח רכב, מה עשינו בזה?
    בכללי, אני לא בעד שאוכלוסייה אחת "מסבסדת" את השנייה.

  10. #100
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אתה לא מבטח את הסביבה,אתה מבטח את עצמך.
    זה לא נכון עובדתית. אתה כן מבטח את הסביבה, דווקא זה היה די מדויק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אני כן אסכים שביטוח צריך להיות אישי, תואם להיסטוריה שלך,מותאם לדרגות הרישיון העכשויות עם הקלות על מיגון הרוכב ומערכות אקטיביות על הכלי.
    חסידי ״מותאם להסטוריה של רוכב״ לא מבינים דבר פשוט: בתביעות של ביטוח חובה לא בודקים מי אשם. זה מעוגן בחוק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אי אפשר להשית את העלויות על בעלי הרכבים.
    הטענה הולכת ככה ״מכיוון שרכבים הם גורם ברוב התאונות - היגיוני וצודק שבעלי רכבים ישלמו״. זה קורה כבר היום, השאלה היא ״כמה״.

  11. #101
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    לא בטוח.
    ההפרטה של רשויות המים למשל, גרמה לגופים הפרטיים פשוט להזניח את התשתיות (שמימילא היו רקובות. תרתי משמע) כדי למקסם רווחים.
    ולמזלנו לא הפרטנו את בתי הכלא (ע"ע ארה"ב)
    ולנוגע במתקני התפלה, בדיוק חיפשתי בגוגל סימוכין למה שכתבתי על הפרטת המים, ונתקלתי דווקא בכתבה בנושא ההתפלה.

    https://www.ynet.co.il/articles/0,73...512644,00.html



    כשזה נאמר, אני לא חסיד של הלאמה. בכל מקרה אנחנו נשתה חול וחולרה.(כפראפרזה)

    כאשר משהו כותב כתבה פופוליסטית אשר אומרת בין השאר
    [QUOTE]
    מתקני ההתפלה הם אותם פילים לבנים שנבנו על חופי ישראל, חשופים למטחי טילים מכל מקום, תופסים שטח, מזהמים, מחממים את האטמוספרה, מייצרים מים יקרים, מזוהמים, יקרים ומיותרים. כל מטרתם היא לעשוק את אזרחי מדינת ישראל ולהשקות אותם במים גרועים.
    [\QUOTE]


    אז ברור לי שהוא לא מחובר למציאות במילים עדינות.
    1. כל דבר במדינת ישראל חשוף לטילים. הכי טוב לגור בחושות.
    2. בלי מתקני ההתפלה הללו , לא היו מים בברזים כלל. ראה את מקרה דרום אפריקה
    3. המים אולי יקרים יותר ממי מעיינות לחברת מקורות , אבל עדיין ללקוח הסופי ההבדל לא גדול
    4. פיל לבן זה דבר שעומד ללא שימוש.

    ואם אתה רוצה לראות כמה טוב חברת מקורות מקימה מתקני התפלה
    https://www.calcalist.co.il/local/ar...724090,00.html
    ותוכל למצוא את זה במגוון אתרים שונים.

  12. #102
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    רכיבה לא כל כך מסוכנת יותר, אם לובשים מיגון וקסדה ולא מתגרזנים ויודעים לרכוב סבבה אז העניין די בטוח, וגם אם נופלים, לא תמיד זה חייב להסתיים רע, בטוח שכל חברי הפורום נפלו פעם ויותר בחייהם.
    אני לא מדבר על להשכיב R1 בסדום ערד, אני מדבר על רכיבה נורמטיבית.

    אני בטוח גם שרוב הרוכבים פה שהם כבר לא רוכבים מתחילים ועם נסיון ברכיבה, יעידו שרוב ה"כמעטים" או התאונות לא עלינו, היו באשמת רכבים.
    ואתה מבין נכון, אנחנו לא מהווים סיכון לאחרים, אבל רכב שנכנס ברכב פוצע קשה והורג, וספה שנכנסת ברכב - לא. גם לא וספה 300.

    לסיכום, דו גלגלי הוא כלי מאוד מסוכן, אבל גם רכב ואוטובוס ומשאיות מסוכנים לא פחות, מסוכנים לסביבה.
    לחשוב קצת מחוץ לפחית, ותראה את התמונה הרחבה יותר, גם רוכב אופניים שנוסע על השוליים בכביש החוף מסתכן מאוד וכל נשיקה קטנה מרכב יהיה הסוף שלו, אבל הוא לא מסוכן לאף אחד על הכביש, האם רוכבי אופניים צריכים לשלם 10,000 ש"ח ביטוח בשנה על הסיכון ? לא, כי מי שנושא באחראיות לסיכון שהוא יוצר לאותם רוכבים חייב לקחת אחראיות ולשאת בתוצאות.
    המציאות היא אחרת ממה שאתה מתאר. יש הבדל בין לייצר מציאות בניסיון להשיג ביטוח חובה הוגן לבין לכופף את המציאות.

    1. רכיבה היא משמעותית מסוכנת יותר מנהיגה או נסיעה ברכב. רוכבי דו"ג נהרגים ונפצעים משמעותית יותר מחלקם היחסי בכלי הרכב. גם ביחס לנסועה אנחנו נהרגים ונפצעים משמעותית יותר.
    2. מרבית התאונות בדו"ג הן תאונות עצמיות. קרי, החלקה או אבדן שליטה שאינו קשור למשתמש דרך נוסף. מה שכן, בתאונות בהן מעורב אופנוע ורכב, במרבית המקרים האשמה מוטלת על נהג הרכב.
    3. אופנוע הוא כלי מסוכן יותר באופן אבסולוטי ומדיד. בתאונה מעורבת אופנוע ורכב, ביטוח החובה של הרכב משפה את הביטוח של האופנוע. שיטת החציה או השד יודע איך קראו לזה, רק שזה לא חצי חצי.
    4. רוכב אופניים בשוליים של כביש החוף אולי לא מסוכן לרכבים אבל מפגש לא רצוי בין רוכב אופנוע למדווש מסוכן לשני הצדדים במידה דומה על אף יתרון מאסה ומהירות ברור לאופנוע.

    לסיכום, אחרי שראיתי והשתתפתי בכל המחאות על גובה הביטוח מאז הרפורמה הראשונה בתחילת שנות ה- 2000, ברור לי שהמבנה והמנגנון לביטוח חובה לא ישונו. מי שחושב, שיום אחד יפעילו כאן את השיטה האוסטרלית כמס על דלק או השיטה הגרמנית שבה הביטוח הלאומי מטפל גם בתאונות דרכים חי בסרט.

    איללכא...במקרה הטוב ביותר, אולי נזכה לתעריפי ביטוח הוגנים מעט יותר. אולי. ואולי גם אני חי בסרט

  13. #103
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    אני מגיע מגישה פרקטית וחושב שרצוי מאוד שחברות הביטוח לא יפסידו ואחרי שסגרנו את הכיוון הסוציאל- דפקו אותי כדאי לזכור כמה דברים:
    1. הביטוח בסופו של דבר מכסה ומגבה התנהגות של אדם ולא של מכונה שהוא מפעיל. המקרה של ירושלמי שמשלם 100% ביטוח עבור מספר כלים לא הגיוני ורפורמה שמתייחסת לאדם הגיונית ואם תשקלל את הסכנה שהוא מהווה גם צודקת וכלכלית יותר לכולם. כולם ירוויחו יותר, חוץ מהמסוכנים. את זה צריך לנסות לשנות כמה שיותר מהר.

    2. חברות הביטוח כמו הבנקים כמו כל תאגיד שמטרתו היחידה היא לצבור כמה שיותר כסף בכמה שפחות זמן לא סופרות את הלקוחות ולא יספרו. לכן אין שקיפות ומהן לא תבוא הישועה. הם יעדיפו לשלם את מלוא הסכום ללוביסטים מאשר לציבור. הגיון או תמחור לא מעניינים אותם, רק השורה התחתונה.

    3. המחוקק שאחראי על יחסי התאגידים- לקוחות לא טורח לעסוק בעניין כי רוב החכ"ים עסוקים בדיוק כמו תאגידים, בצבירות הון פוליטי. לתפיסתם עדיף להתחבב על בכירים בחברות הביטוח ולאפשר קומבינה עתידית מלשרת קהל אנונימי שלא יבחר בהם. אף אחד לא יצביע לרשימה מסויימת כדי לחסוך 2,000 ש"ח בשנה כשאפשר להצביע משנאה לצד השני של המפה הפוליטית.

    4. מכאן יוצא שהכשל האחריות והאשמה היא שלנו, כצרכנים. אני האחרון שידרבן חסימות כבישים ומצעד לזכויות האגזוז אבל עובדתית המאבקים הקודמים נכשלו כי אנחנו צרכנים דפוקים. זה לא רק ברכיבה אלא בכלל...אין מספיק שיימינג לגופים שמנפיצים תמחור שערורייתי, אין חרם צרכני, שלא לדבר על מפלגה שתייצג את האזרח הצרחן.

    אפילו על מה רוצים או מה רצוי לא מסכימים. זה הסיפור.

  14. #104
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ...

    אין חרם צרכני, שלא לדבר על מפלגה שתייצג את האזרח הצרחן.

    אפילו על מה רוצים או מה רצוי לא מסכימים. זה הסיפור.
    רק בשביל האנקדוטה, המושג "הליכודניקים החדשים" הוא פלגיאט של משהו שלנו מ 2009 -

    https://www.mitsu.co.il/?p=542

  15. #105
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    רכיבה לא כל כך מסוכנת יותר, אם לובשים מיגון וקסדה ולא מתגרזנים ויודעים לרכוב סבבה אז העניין די בטוח, וגם אם נופלים, לא תמיד זה חייב להסתיים רע, בטוח שכל חברי הפורום נפלו פעם ויותר בחייהם.
    אני לא מדבר על להשכיב R1 בסדום ערד, אני מדבר על רכיבה נורמטיבית.

    אני בטוח גם שרוב הרוכבים פה שהם כבר לא רוכבים מתחילים ועם נסיון ברכיבה, יעידו שרוב ה"כמעטים" או התאונות לא עלינו, היו באשמת רכבים.
    ואתה מבין נכון, אנחנו לא מהווים סיכון לאחרים, אבל רכב שנכנס ברכב פוצע קשה והורג, וספה שנכנסת ברכב - לא. גם לא וספה 300.

    לסיכום, דו גלגלי הוא כלי מאוד מסוכן, אבל גם רכב ואוטובוס ומשאיות מסוכנים לא פחות, מסוכנים לסביבה.
    לחשוב קצת מחוץ לפחית, ותראה את התמונה הרחבה יותר, גם רוכב אופניים שנוסע על השוליים בכביש החוף מסתכן מאוד וכל נשיקה קטנה מרכב יהיה הסוף שלו, אבל הוא לא מסוכן לאף אחד על הכביש, האם רוכבי אופניים צריכים לשלם 10,000 ש"ח ביטוח בשנה על הסיכון ? לא, כי מי שנושא באחראיות לסיכון שהוא יוצר לאותם רוכבים חייב לקחת אחראיות ולשאת בתוצאות.
    אתה בין הבודדים בפורום שכיף לקרוא את התגובות שלהם בכול אשכול, שכל ישר והתבטאות של כריש (שיא הרצינות). חבל שאנחנו מבזבזים את האנרגיות בפורום של אופנועים ומתכחשים בין עצמינו. הבעיה העיקרית של הקהילה הזאת זה הטחינת מים...

אשכולות דומים

  1. הונדה חוגגת את הקאב ה-100 מיליון!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-10-2017, 10:18
  2. דירה חדשה ב1.7 מיליון במרכז הארץ, יש חיה כזו?
    על ידי UnKnOwN בפורום אוף טופיק
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 21-10-2017, 17:56
  3. יש עורך דין בפורום..? (שאלה על דיני פיצויים
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-03-2017, 14:42
  4. "הרוכב שיקר אבל הביטוח ישלם"
    על ידי ALF בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-08-2016, 13:52
  5. 8 מיליון שקל נזרקים בשנה. ואיפה הספורט המוטורי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 16:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO