עמוד 8 מתוך 13 ראשוןראשון ... 678910 ... אחרוןאחרון
תוצאות 106 עד 120 מ 187

אשכול: התחדשתי: במוו F900XR

  1. #106
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז כנראה מה שקובע אצלך תקציב או לא זה עם יש מערכת שמע אחרת אין הסבר לזה.
    עוד שכחתי להזכיר את הקלאץ המחליק ומשכך לכידון.

    האלקטרוניקה שיש על הXR הם מהמתקדמות שיש, לא מכיר יותר מזה, האלקטרוניקה לא זולה בכלל כי רובה קשורה לבטיחות והחלקים האלו מיוצרים באירופה וארצות הברית ולא בסין.

    באופנוע תקציב בדיוק כמו שציינת על הMT שתלחץ עליו תרגיש איפה קיצצו, בXR כנס לסיבוב באמצע תפתח מצערת מלאה ותראה איך הוא משתגר מהפניה בלי קמצוץ של נידנוד.
    אני אוהב יותר ללחוץ את האופנוע לקצה לכן הדברים האלה בהחלט מורגשים אצלי. אצל אנשים שרוכבים רגוע כמעט בכל מצב זה אמור להיות פחות קריטי אם כי יש גם את עניין הנוחות שיכול להיות מורגש בין כלי תקציבי לאחד שהוא פחות תקציבי.

    השקעתי בזמנו על בולם אוהלינס אחורי (הדגם הכי בסיסי שלהם) שבהחלט עשה את ההבדל לבין הבולם האחורי (שבאופן אירוני יותר יקר) אבל היה צריך למצוא לו שידוך טוב בדמות בולמים קדמיים יותר נורמלים. בנקודה הזאת הבנתי שהספיק לי ההשקעות המיותרות האלה.

    אם זה לא מספיק איכותי בשבילי ולא יושב כמו בטון על הכביש - לא קונה.

  2. #107
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עוד דבר שלמדתי זה אתה, הבלמים על הXR הם אותם בלמים שהדוקאטי פנגאלה משתמש Brembo Stylema
    בחלומות הרטובים שלך.
    הבלמים האלה שמורים לאופנועים יקרים... בטח ובטח כשזה נחשב לדגם הכי מתקדם שיש לברמבו להציע.

    תסתכל פה על המפרט של הסטלמה בסטריטפייטר V4 של דוקאטי:
    https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...ter_V4_20.html

    לעומת המפרט של הF900XR:
    https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...iew-price-spec

    קיצר, אם היה לך באמת את הסטלמה - היית כבר מודע אליו עוד לפני שאתה מודע לאלקטרוניקה בכלל.

  3. #108
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    אני אוהב יותר ללחוץ את האופנוע לקצה לכן הדברים האלה בהחלט מורגשים אצלי. אצל אנשים שרוכבים רגוע כמעט בכל מצב זה אמור להיות פחות קריטי אם כי יש גם את עניין הנוחות שיכול להיות מורגש בין כלי תקציבי לאחד שהוא פחות תקציבי.

    השקעתי בזמנו על בולם אוהלינס אחורי (הדגם הכי בסיסי שלהם) שבהחלט עשה את ההבדל לבין הבולם האחורי (שבאופן אירוני יותר יקר) אבל היה צריך למצוא לו שידוך טוב בדמות בולמים קדמיים יותר נורמלים. בנקודה הזאת הבנתי שהספיק לי ההשקעות המיותרות האלה.

    אם זה לא מספיק איכותי בשבילי ולא יושב כמו בטון על הכביש - לא קונה.
    אתה מתפזר, אתה משווה אופנועים מקטגוריות שונות, זה כמו להגיד שהארלי הוא אופנוע תקציב כי הוא לא פונה כמו אופנוע ספורט.
    כמה אופנועים מגיעים עם אוהלינס? אז אלו שלא הם תקציב?
    אתה לא מבין את ההגדרה של אופנוע תקציב.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    בחלומות הרטובים שלך.
    הבלמים האלה שמורים לאופנועים יקרים... בטח ובטח כשזה נחשב לדגם הכי מתקדם שיש לברמבו להציע.

    תסתכל פה על המפרט של הסטלמה בסטריטפייטר V4 של דוקאטי:
    https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...ter_V4_20.html

    לעומת המפרט של הF900XR:
    https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...iew-price-spec

    קיצר, אם היה לך באמת את הסטלמה - היית כבר מודע אליו עוד לפני שאתה מודע לאלקטרוניקה בכלל.
    קראתי בחטף באינטרנט, זה יבדק לעומק יותר מאוחר

  4. #109
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בדקתי, והאמת שברוב אופנועי במוו לא מצויין הדגם של ברמבו, בכל מקרה ויזואלית הSTYLEMA נראה קצת שונה ממש שיש על הXR, מה שכן זה שאלו הבלמים של ה1000 XR אבל לשיטתך גם זה אופנוע תקציב

  5. #110
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מתפזר, אתה משווה אופנועים מקטגוריות שונות, זה כמו להגיד שהארלי הוא אופנוע תקציב כי הוא לא פונה כמו אופנוע ספורט.
    כמה אופנועים מגיעים עם אוהלינס? אז אלו שלא הם תקציב?
    אתה לא מבין את ההגדרה של אופנוע תקציב.

    קראתי בחטף באינטרנט, זה יבדק לעומק יותר מאוחר
    כמו שכתבתי: "...אם כי יש גם את עניין הנוחות שיכול להיות מורגש בין כלי תקציבי לאחד שהוא פחות תקציבי". אז בעניין הנוחות הארלים משחקים תפקיד משמעותי יותר מאשר ביצועיסטי שזה יותר שייך לאופנועי ספורט.

    'מוצרי תקציב' כשמם הם, נועדו לפנות לפלח אוכלוסייה שלא יכול להרשות לעצמו לקנות סמארטפון, אופנוע, מכונית או בשמם כן 'מוצרי הדגל' של החברות.
    עם התפתחות הטכנולוגיה וההתקדמות המהירה בפיתוחים יקרים שאמורים לעשות מלא הייפ בהתאמה גם צמח תג מחירי 'מוצרי הדגל' מהר גם הם.
    וככל שהמחיר צמח גם גדל בהתאמה כמות הצרכנים שמבקשים מוצרי תקציב (מה גם שבנוסף ריבוי הטכנולוגיות יוצרות צורך שהוא לא באמת קיים, כך שלא תמיד יהיו אנשים שישתמשו בטכנלוגיות האלה אלא אם אתה מוצא את זה מתאים לצרכים שלך).

    בשורה התחתונה, לפני שהF900XR שלך יצא משערי המפעל תהייה בטוח שב.מ.וו נקבה בתג מחיר שהיא יכולה לצאת ברווחיות מספיק טובה ממנה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בדקתי, והאמת שברוב אופנועי במוו לא מצויין הדגם של ברמבו, בכל מקרה ויזואלית הSTYLEMA נראה קצת שונה ממש שיש על הXR, מה שכן זה שאלו הבלמים של ה1000 XR אבל לשיטתך גם זה אופנוע תקציב
    לפאניגאלה סופר לגארה שנחשב לאופנוע ספורט עם תג מחיר חריג ביותר (ובצדק) - יש לו ברמבו סטלמה. רק למען ההשוואה.
    ל-F900XR יש ברמבו אבל גרסה בסיסית יותר... זה אמור להספיק לאופנוע תיור עם 100 כ"ס ולשימושים שאליו הוא נועד. בדרך כלל הם מותקנים באופנועים תקציביים אירופאים.

  6. #111
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    כמו שכתבתי: "...אם כי יש גם את עניין הנוחות שיכול להיות מורגש בין כלי תקציבי לאחד שהוא פחות תקציבי". אז בעניין הנוחות הארלים משחקים תפקיד משמעותי יותר מאשר ביצועיסטי שזה יותר שייך לאופנועי ספורט.

    'מוצרי תקציב' כשמם הם, נועדו לפנות לפלח אוכלוסייה שלא יכול להרשות לעצמו לקנות סמארטפון, אופנוע, מכונית או בשמם כן 'מוצרי הדגל' של החברות.
    עם התפתחות הטכנולוגיה וההתקדמות המהירה בפיתוחים יקרים שאמורים לעשות מלא הייפ בהתאמה גם צמח תג מחירי 'מוצרי הדגל' מהר גם הם.
    וככל שהמחיר צמח גם גדל בהתאמה כמות הצרכנים שמבקשים מוצרי תקציב (מה גם שבנוסף ריבוי הטכנולוגיות יוצרות צורך שהוא לא באמת קיים, כך שלא תמיד יהיו אנשים שישתמשו בטכנלוגיות האלה אלא אם אתה מוצא את זה מתאים לצרכים שלך).

    בשורה התחתונה, לפני שהF900XR שלך יצא משערי המפעל תהייה בטוח שב.מ.וו נקבה בתג מחיר שהיא יכולה לצאת ברווחיות מספיק טובה ממנה.



    לפאניגאלה סופר לגארה שנחשב לאופנוע ספורט עם תג מחיר חריג ביותר (ובצדק) - יש לו ברמבו סטלמה. רק למען ההשוואה.
    ל-F900XR יש ברמבו אבל גרסה בסיסית יותר... זה אמור להספיק לאופנוע תיור עם 100 כ"ס ולשימושים שאליו הוא נועד. בדרך כלל הם מותקנים באופנועים תקציביים אירופאים.
    ושוב אתה לא מבין מה הכוונה באופנוע תקציב
    הבלמים של ה900 נלקחו מה1000 אז גם ה1000 תקציב?

  7. #112
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ושוב אתה לא מבין מה הכוונה באופנוע תקציב
    הבלמים של ה900 נלקחו מה1000 אז גם ה1000 תקציב?
    זה לא אמור לסתור אחד ת'שני... אם הבלמים מספיק טובים ליעוד של הכלי אז אין סיבה שיהיה סטלמה ב-S1000XR. ואופנוע הדגל של ב.מ.וו זה ה-S1000RR. הוא יהיה הראשון לקבל טכנולוגיות חדשות.

    נ.ב. במקרה למדתי הנדסת תעשייה וניהול... אז אולי אני מבין דבר או שניים.

  8. #113
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    זה לא אמור לסתור אחד ת'שני... אם הבלמים מספיק טובים ליעוד של הכלי אז אין סיבה שיהיה סטלמה ב-S1000XR. ואופנוע הדגל של ב.מ.וו זה ה-S1000RR. הוא יהיה הראשון לקבל טכנולוגיות חדשות.

    נ.ב. במקרה למדתי הנדסת תעשייה וניהול... אז אולי אני מבין דבר או שניים.
    אתה עדיין מתחמק מהשאלה, xr1000 תקציב או לא?
    זאת שאלה מכשילה כי ל900 יש הרבה רכיבים מה1000.

    אופנוע תקציב לעולם לא יהיה אופנוע שזרקו עליו ממיטב התוצרת.
    כדי שאולי סופסוף תבין אז הנה דוגמה, הקטמ SMC 690 הוא לא אופנוע תקציב והMT 07 הוא אופנוע תקציב, ההבדל ברכיבים למרות ששניהם עם הספק זהה.
    אין קשר לטכנולוגיות חדשות ופורצות דרך, דוקאטי SP מלפני 5 שנים ללא טכנולוגיות חדשות ועדיין הוא לא אופנוע תקציב.

  9. #114
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ה900xr לא אופנוע תקציב. אפשר להגיד על הרבה אופנועים שהם אופנועי תקציב. האופנוע הזה - פשוט לא.

  10. #115
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ה900xr לא אופנוע תקציב. אפשר להגיד על הרבה אופנועים שהם אופנועי תקציב. האופנוע הזה - פשוט לא.
    הקטע שממש לא איכפת לי תקציב או לא, זה הכל שאלה איך זה זז, שנה שעברה לפני הקניה של הTT בדקתי גם את הXSR 700 ומאד נהנתי הבעיה הייתה שהוא לא מתאים לטיולים ארוכים אבל באיזה עולם מקבילי אופנוע עם MSR, DTC, משכך היגוי, קלאץ מחליק, ABS לפניות, מסך TFT ברזולוציה הכי גבוה שראיתי עד עכשיו , קוויק שיפטר, בליפר ועוד נחשב לתקציב? לך תבין

  11. #116
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה עדיין מתחמק מהשאלה, xr1000 תקציב או לא?
    זאת שאלה מכשילה כי ל900 יש הרבה רכיבים מה1000.

    אופנוע תקציב לעולם לא יהיה אופנוע שזרקו עליו ממיטב התוצרת.
    כדי שאולי סופסוף תבין אז הנה דוגמה, הקטמ SMC 690 הוא לא אופנוע תקציב והMT 07 הוא אופנוע תקציב, ההבדל ברכיבים למרות ששניהם עם הספק זהה.
    אין קשר לטכנולוגיות חדשות ופורצות דרך, דוקאטי SP מלפני 5 שנים ללא טכנולוגיות חדשות ועדיין הוא לא אופנוע תקציב.
    הנחתה להרמה - אז למה יש הבדל משמעותי במחיר ביניהם?
    בו ניקח קצת עובדות: ה-F900XR עולה 11.400 יורו לעומת ה-S1000XR שעולה 16.950 יורו (פער של כמעט 50% במחיר!).
    הF900XR מותח את הגבול בו זוג המילים "אופנוע תקציב" עדיין שם, כי זה ב.מ.וו והם אמורים לעמוד בבקרות איכות גבוהות...
    ה-S1000XR הוא לא אופנוע תקציב, למה?
    א. זה S1000RR שהוסב לאופנוע ספורט-תיור (לעומת F900XR שזה F850GS שהוסב לכביש וקיבל שידרוגי אלקטרוניקה).
    ב. ה-F900XR חולק המון רכיבים אבל לא את הרכיבים היקרים והמשמעותיים יותר שזה - שלדה, זרוע אחורית, מנוע ובולמים אחרים (וכן עוד אלקטרוניקה יקרה).

    תמיד כדאי להסתכל על תג המחיר ולראות מה הנגזרת שלו.

  12. #117
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הקטע שממש לא איכפת לי תקציב או לא, זה הכל שאלה איך זה זז, שנה שעברה לפני הקניה של הTT בדקתי גם את הXSR 700 ומאד נהנתי הבעיה הייתה שהוא לא מתאים לטיולים ארוכים אבל באיזה עולם מקבילי אופנוע עם MSR, DTC, משכך היגוי, קלאץ מחליק, ABS לפניות, מסך TFT ברזולוציה הכי גבוה שראיתי עד עכשיו , קוויק שיפטר, בליפר ועוד נחשב לתקציב? לך תבין
    זה שזה נחשב עדיין אופנוע תקציב - לא אומר שהוא אופנוע לא טוב. הוא פשוט מתאים לפלח מסויים של אוכלוסייה אבל לא לאנשים כמוני. הוא יכול להיות מצויין (אבל ביחס לתקציב שלו כמובן).ברגע שאדם קונה אופנוע מסויים ויש לו יכולות רכיבה גבוהות או שפשוט הוא מחפש רמת נוחות יותר גבוהה והוא מגלה כל פעם שהוא משקיע בבולם אחורי ולאחר מכן בבולמים קדמיים - זריקת הכסף הזאת לא שווה. עדיף כבר משהו יותר 'מושלם מהקופסא' שהכל עובד מצויין בסינרגיה אחת.
    זה עוד דרך לעשות כסף - למכור לרבים וטובים אופנועי תקציב ולהציע על הדרך גם קיטים לשדרוגי מכלולים.

  13. #118
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    הנחתה להרמה - אז למה יש הבדל משמעותי במחיר ביניהם?
    בו ניקח קצת עובדות: ה-F900XR עולה 11.400 יורו לעומת ה-S1000XR שעולה 16.950 יורו (פער של כמעט 50% במחיר!).
    הF900XR מותח את הגבול בו זוג המילים "אופנוע תקציב" עדיין שם, כי זה ב.מ.וו והם אמורים לעמוד בבקרות איכות גבוהות...
    ה-S1000XR הוא לא אופנוע תקציב, למה?
    א. זה S1000RR שהוסב לאופנוע ספורט-תיור (לעומת F900XR שזה F850GS שהוסב לכביש וקיבל שידרוגי אלקטרוניקה).
    ב. ה-F900XR חולק המון רכיבים אבל לא את הרכיבים היקרים והמשמעותיים יותר שזה - שלדה, זרוע אחורית, מנוע ובולמים אחרים (וכן עוד אלקטרוניקה יקרה).

    תמיד כדאי להסתכל על תג המחיר ולראות מה הנגזרת שלו.
    חשבתי שלמדת תעשיה וניהול לא? אז אתה אמור לדעת שמבחינת עלות יצור ה900 וה1000 מאד קרובים במחיר נפח מנוע גדול יותר לא מגדיל את עלות היצור בהרבה.
    ונלך אפילו יותר נמוך, הR 900 עוד יותר זול למרות שזה XR לכל דבר.
    זה בדיוק למה כלב מלקק לעצמו את הביצים, כי הוא יכול.
    אם במוו חושבים שהם יכולים לגבות סכום מסויים על אופנוע אפילו אם הוא גבוה מאד ביחס לעלות היצור הם יעשו את זה.
    אופנועי אדוונצ'ר נכון להיום מתומחרים גבוה יותר רק בגלל שהיצרנים חושבים שהציבור מוכן לשלם את המחיר.
    אפשר לראות את זה גם ברכבים, כל מה שמוגדר פנאי יקר יותר מהרכב שעליו הוא בנוי וחולק אותם מכלולים.

    בכל מקרה להסביר לך מה זה אופנוע תקציב כבר לא יעזור

  14. #119
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    חשבתי שלמדת תעשיה וניהול לא? אז אתה אמור לדעת שמבחינת עלות יצור ה900 וה1000 מאד קרובים במחיר נפח מנוע גדול יותר לא מגדיל את עלות היצור בהרבה.
    ונלך אפילו יותר נמוך, הR 900 עוד יותר זול למרות שזה XR לכל דבר.
    זה בדיוק למה כלב מלקק לעצמו את הביצים, כי הוא יכול.
    אם במוו חושבים שהם יכולים לגבות סכום מסויים על אופנוע אפילו אם הוא גבוה מאד ביחס לעלות היצור הם יעשו את זה.
    אופנועי אדוונצ'ר נכון להיום מתומחרים גבוה יותר רק בגלל שהיצרנים חושבים שהציבור מוכן לשלם את המחיר.
    אפשר לראות את זה גם ברכבים, כל מה שמוגדר פנאי יקר יותר מהרכב שעליו הוא בנוי וחולק אותם מכלולים.

    בכל מקרה להסביר לך מה זה אופנוע תקציב כבר לא יעזור
    אני נשאר בתחום שלי. כשנכנס לתחום האלקטרוניקה אני אעדיף לקחת צעד אחורה (שזה התחום שלך).

    עלויות הייצור מורכבות מעלויות חומרי הגלם או הרכבה, משאבי אנוש ותקורה (הוצאות כלליות) שכוללת בנוסף פיתוח ועיצוב.
    באיזה מחיר זה יתומחר זה תלוי בעוד משתנים שקשורים בין היתר לאסטרטגיית שיווק.

    בכל מקרה, מה שמעניין את הלקוח זה ה"תמורה לעומת מחיר". ואם הוא קונה אופנוע עם תמורה גבוהה יותר אז המחיר יהיה בהתאם.

  15. #120
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    על BMW F650 אפשר להגיד אופנוע תקציב,
    גם על KLE, סוזוקי GS500, סוזוקי DR650 ואפילו GPZ.

    כל אופנוע שהוא מכוון למסה של הקטגוריה ויוצר מכירות בכמות גבוהה.
    האופנוע יגיע עם מכלולים בסיסיים עד בינוניים, המייצרים ROI טוב יותר ליצרן במידה וימכור כמויות גבוהות.

    המחיר יהיה נגיש והרוכב ירגיש שהוא קיבל תמורה טובה לכסף ששילם, בידיעה שהוא קונה אופנוע שעושה הכל בסדר, אבל לא מצטיין בשום קטגוריה.

    ההגדרה בסדר?

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. במוו F900XR בצל הקורונה
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-03-2020, 19:07
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900XR בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-03-2020, 14:04
  3. במוו C600
    על ידי חגי כהן בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 13:57
  4. ב.מ.וו: F900R ו-F900XR חדשים ל-2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 13:03
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 12:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO