עמוד 9 מתוך 13 ראשוןראשון ... 7891011 ... אחרוןאחרון
תוצאות 121 עד 135 מ 187

אשכול: התחדשתי: במוו F900XR

  1. #121
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    על BMW F650 אפשר להגיד אופנוע תקציב,
    גם על KLE, סוזוקי GS500, סוזוקי DR650 ואפילו GPZ.

    כל אופנוע שהוא מכוון למסה של הקטגוריה ויוצר מכירות בכמות גבוהה.
    האופנוע יגיע עם מכלולים בסיסיים עד בינוניים, המייצרים ROI טוב יותר ליצרן במידה וימכור כמויות גבוהות.

    המחיר יהיה נגיש והרוכב ירגיש שהוא קיבל תמורה טובה לכסף ששילם, בידיעה שהוא קונה אופנוע שעושה הכל בסדר, אבל לא מצטיין בשום קטגוריה.

    ההגדרה בסדר?

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    ובימינו אין כמו משפחת הNC של הונדה שנולדה בעקבות משבר כלכלי ועונה במדוייק לאופנוע תקציב.
    ידידנו המחייך נראה שמתבלבל בהגדרות, כל הדוגמאות שהוא נתן מרמזות שהוא משווה כל דבר לאופנוע קצה, כזה שנולד לימי מסלול כל דבר פחות מזה זה אופנוע תקציב בשבילו, ראיה מאד צרה של שוק האופנועים.

  2. #122
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ובימינו אין כמו משפחת הNC של הונדה שנולדה בעקבות משבר כלכלי ועונה במדוייק לאופנוע תקציב.
    ידידנו המחייך נראה שמתבלבל בהגדרות, כל הדוגמאות שהוא נתן מרמזות שהוא משווה כל דבר לאופנוע קצה, כזה שנולד לימי מסלול כל דבר פחות מזה זה אופנוע תקציב בשבילו, ראיה מאד צרה של שוק האופנועים.
    סדרת NC היא קלאסית להגדרה כאופנוע תקציב מבחינת מכלול התכונות שבחרו המהנדסים שעמדו מאחוריו.
    הם לא התחבאו מאחורי משהו שהוא לא אמור להיות, אלא חד וחלק ישר לפנים - אופנוע פרקטי, לקהל מוגדר, תכונות ברורות מה הוא כן יכול / מיועד ומה לא.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  3. #123
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    אין כמו משפחת ה Nc של הונדה כדי להראות איך אפשר לבנות אופנוע עם באגאז' שימושי וכיסא נוח מעליו.
    מבחינתי אפשר לכנות את ה fc moto כאופנועי תקציב כאלה שנותנים עבודה עם חלקים דור קודם בשני שליש המחיר.

  4. #124
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ובימינו אין כמו משפחת הNC של הונדה שנולדה בעקבות משבר כלכלי ועונה במדוייק לאופנוע תקציב.
    ידידנו המחייך נראה שמתבלבל בהגדרות, כל הדוגמאות שהוא נתן מרמזות שהוא משווה כל דבר לאופנוע קצה, כזה שנולד לימי מסלול כל דבר פחות מזה זה אופנוע תקציב בשבילו, ראיה מאד צרה של שוק האופנועים.
    ממש אין פה ראייה קצרה של שוק האופנועים... איך שאתה מסתכל על אלקטרוניקה - אני לא מסתכל.
    לי יש הגדרות אחרות ל'מוצר תקציב' מאשר לך יש.

    אתה חושב שרק NC ו-MT תקציביים - כל השאר הושקעו בכל טוב. ממש לא אבל ממש לא!
    נערך לאחרונה על ידי Smi1ey; 20-05-2020 בשעה 01:39.

  5. #125
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    סדרת NC היא קלאסית להגדרה כאופנוע תקציב מבחינת מכלול התכונות שבחרו המהנדסים שעמדו מאחוריו.
    הם לא התחבאו מאחורי משהו שהוא לא אמור להיות, אלא חד וחלק ישר לפנים - אופנוע פרקטי, לקהל מוגדר, תכונות ברורות מה הוא כן יכול / מיועד ומה לא.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    הוא אופנוע תקציב טהור כי לא תמצא בו את הפלא הטכנולוגי שיש להונדה להציע והוא פונה במיוחד לקהל שמעוניין לחסוך בהוצאות.

    משום מה Dresdner חושב שאם אומרים 'אופנוע תקציב' אז זה ישר פרשנות מעליבה לאופנועים שמתומחרים שם.
    אופנועי תקציב נועדו לפנות לפלח מסויים של אופנוענים כתוצאה מההתפתחות הטכנולוגית שגרמה לייקור אופנועי דגל.
    הרי כולם מעוניינים לקנות את מוצר הדגל של החברה ולהרגיש Up-to-date ולהנות מהמקסימום שיש לתעשייה להציע לשוק הציבורי.
    ואז באו לקוחות, אמרו שלא מתאים להם לשלם כל כך הרבה על מוצרי דגל שמפוצצים בטכנולוגיה ואיכות ויקרים בטירוף ואז עם הזמן השוק של האופנועים התקציביים גדל כי הוא אמור לתת מענה חלופי לכאלה שלא בא להם לשלם ים של כסף. חוץ מזה, יש עוד פילוחים כאלה ואחרים כמו דרגות נפח לאוכלוסיות מסויימות. הרי יצרני דו-גלגלי לא מצפים שילד בן 18 יקנה אופנוע שאין לו רישיון אליו וגם מרוויח שכר מינימום.

    אגב,שימו לב שבעבר אופנועי תקציב היו מוצרים פחות פופולארים.
    נערך לאחרונה על ידי Smi1ey; 20-05-2020 בשעה 01:37.

  6. #126
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    הוא אופנוע תקציב טהור כי לא תמצא בו את הפלא הטכנולוגי שיש להונדה להציע והוא פונה במיוחד לקהל שמעוניין לחסוך בהוצאות.

    משום מה Dresdner חושב שאם אומרים 'אופנוע תקציב' אז זה ישר פרשנות מעליבה לאופנועים שמתומחרים שם.
    אופנועי תקציב נועדו לפנות לפלח מסויים של אופנוענים כתוצאה מההתפתחות הטכנולוגית שגרמה לייקור אופנועי דגל.
    הרי כולם מעוניינים לקנות את מוצר הדגל של החברה ולהרגיש Up-to-date ולהנות מהמקסימום שיש לתעשייה להציע לשוק הציבורי.
    ואז באו לקוחות, אמרו שלא מתאים להם לשלם כל כך הרבה על מוצרי דגל שמפוצצים בטכנולוגיה ואיכות ויקרים בטירוף ואז עם הזמן השוק של האופנועים התקציביים גדל כי הוא אמור לתת מענה חלופי לכאלה שלא בא להם לשלם ים של כסף. חוץ מזה, יש עוד פילוחים כאלה ואחרים כמו דרגות נפח לאוכלוסיות מסויימות. הרי יצרני דו-גלגלי לא מצפים שילד בן 18 יקנה אופנוע שאין לו רישיון אליו וגם מרוויח שכר מינימום.

    אגב,שימו לב שבעבר אופנועי תקציב היו מוצרים פחות פופולארים.
    רק עוד חור בסיפור שלך, הXR לא זול, לא בגרמניה ולא בישראל, אלו שמחפשים משהוא חדש ובזול פונים לאוופנועי התקציב שמתומחרים מתחת ל10000 יורו.

    רוב הXRים נמכרו עם כל 4 החבילות מה שמביא את המחיר ל14500, זה כבר בתחום העליון של מחירי האופנועים בגרמניה והעובדה היא שאנשים לוקחים את האופנוע הזה עם החבילות מראה שהם לא הלקוחות לאופנוע תקציב שמחפשים לחסוך.

  7. #127
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    על BMW F650 אפשר להגיד אופנוע תקציב,
    גם על KLE, סוזוקי GS500, סוזוקי DR650 ואפילו GPZ.

    כל אופנוע שהוא מכוון למסה של הקטגוריה ויוצר מכירות בכמות גבוהה.
    האופנוע יגיע עם מכלולים בסיסיים עד בינוניים, המייצרים ROI טוב יותר ליצרן במידה וימכור כמויות גבוהות.

    המחיר יהיה נגיש והרוכב ירגיש שהוא קיבל תמורה טובה לכסף ששילם, בידיעה שהוא קונה אופנוע שעושה הכל בסדר, אבל לא מצטיין בשום קטגוריה.

    ההגדרה בסדר?

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    ROI, תמחור, תמורה לכסף ...

    אם F900XR ב-12 אלף אירו נכנס להגדרה שלך - יש לי דבר אחד להגיד. החומר שלך חזק מדי.

    הגדרה שלך אפשר גם לקצר - הוא ״תקציב״ כי קיים יקר יותר.

    אז לא, זה לא עובד ככה. ״אופנוע (או כל דבר אחר) תקציב״ הוא זה שמיועד לאנשים שעבורם תקציב מהווה גורם מכריע בהחלטת קניה. כך פורשה, לדוגמא, לא מייצר רכבי תקציב. ואופנוע ב-12 אלף הוא לא ״תקציב״. לא חשוב איזה בלמים יש לו.

  8. #128
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,101
    שניכם טועים וצודקים באותו העניין.

    כל אופנוע הוא מכלול של פשרות, פשרות של היצרן, פשרות של המהנדסים, פשרות של מתכנני העיצוב, פשרות אל מול תקנות וחוקים, פשרות מול תקציב.

    בסופו של יום היצרן צריך לקחת את כל האילוצים וליצר מוצר מושך מול המתחרים שתמיד יחכו צעד מאחוריו לצאת עם הדבר הטוב הבא.

    הטכנולוגיה מכפילה ומשלשת את המהירות בה היא מתקדמת, ולכן מה שהיה חדש ועדכני לפני שנתיים שלוש כבר מיושן, או חלחל לשוק הנמוך יותר.

    עכשיו בשוק האופנועים התחדדו הקטגוריות והאפיונים של האופנועים לרמות הקטנות ביותר אם פעם אופנוע "עשה" הכל, היום לכל תחום יש אופנוע
    וגם שם יש פרשנויות יצרן לתחום.

    אם ניקח את המולטיסטרדה של דוקאטי השנים הראשונות של היצור שלה היא השאירה את כולם בפה פעור, והיום הדגם הזה מפגר אחרי האחרים
    ואנחנו מדברים על שנים בודדות.

    בדיוק כמו בשוק המחשבים הסלולאר והטלוויזיות, אורך החיים של מוצר פרימיום נמוך כי כבר מעבר לפינה מחכה הדבר הבא, מה שמאלץ את היצרנים
    לרוץ קדימה לפני השלמה מלאה של המוצר שהוא כבר מיושן עוד לפני שעלה לכביש.

    הלקוח מגיעה לרכישה מנק' מבט שונות מספיק להבין את הדעות שהושמעו כאן לגבי האופנועים בכדאי לראות את גודל הבעיה.

    דרז הוא אופנוען אנין טעם, יש לו דרישות ספציפיות, הוא מפונק (במובן הטוב) לא מתפשר ומבין בדיוק מה הצרכים שלו. קשה לו...

    סמיילי מחפש איכות הוא קרא את זן והחזקת האופנוע, לא הבין הכל, אבל מכלולי קצה עושים לו את זה, ומבחינתו זו מהות האופנוע,
    כמו תכשיט יקר ומרשים, בעלי ההונדה יחפשו יעילות הגעה ממקום למקום בתקציב נתון וחסכנות כל השאר זה בונוס.

    מה שנראה בעיניי האחד כאופנוע פשרה בעיני השני זה מרגיש כמו פגיעה בול, זה לא האופנוע זה הרוכב!

    ברגע שאופנוע מתאים לצרכים האמתיים של הרוכב, לא יהיה ניתן לשכנע אותו שהוא טועה, כי זאת החבילה המתאימה לו וזאת הכפפה
    שמתאימה ליד.

    אופנוע חלומות עלול להיות סיוט אם הוא לא מתאים לצרכים, תשאלו את קוני הבימר המפלצתיים שמכרו אותם תווך פחות משנה כי לא
    הסתדרו איתם.

    אז הם היוו מוכנים לשים סכום של שלוש אופנועים על משהו מסוים שלא התאים.

    סמיילי התפשר על מכונה ישנה יותר שלהבנתו בשלה ומתאימה לו בעוד דרז מחפש ולא בטוח עדיין שמצא...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #129
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    סמיילי, הבנו - האופנוע של דרזנר דפוק ושלך הכי טוב בעולם. דרזנר פרייאר כי הוא קנה חדש ואתה גאון כי קנית יד 2 (או 8). נראה לי שהספיק לכולם. אגב, על מה כבודו רוכב? אולי תספר לנו כדי שנקנה גם.

  10. #130
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ממשיכים קצת הלאה, יצרתי קשר עם חברת וונדרליש (ספק ידוע של קסטומיזציה לבמוו) והם אמרו שהם עובדים על מושב ויקח חודשיים שלושה, עם המושב שעשיתי אני כנראה יסתדר עד אז, הטיול הגדול הוא בספטמבר.
    הנה חלק מהעבודות שלהם
    25621-002_01_1500_web.jpg

    31315-022_02_1500_web.jpg

  11. #131
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    הוויכוח על אופנוע תקציב דומה לוויכוח על דירת תקציב או ארוחת תקציב. אין קו אמיתי גבול או חיה כזאת באמת ולא משנה מי נפח את המושג חסר המשמעות. רויאל אנפילד הוא אופנוע זול יחסית לאדוונצ'ר אירופאי בנפח ליטר -ושניהם אופנועי תקציב במובן הפשוט שצריך תקציב כדי לרכוש אותם. אני משער שכוונת המוכשר שטבע את המושג היתה לסמן לקוראים שמוצר מסויים מהווה פשרה או הסתפקות במועט. מועט יחסית למה? הרי אין באמת נורמה או מדד אבסולוטי כי קיימים מליאנתלפים יצרנים שימושים נפחים ושנתונים מדדי אמינות ביצועים וטעם. כולנו מכירים אינסוף סרטים איומים שנעשו בתקציבי ענק וההיפך. מגזינים וערוצי אופנוענים מכנים את ארפכשד ככלי התחלתי כלי כניסה או תקציב ובעיני זו בדיחה מצחיקה לפחות כמו ההגדרה של ה NC כאדוונצ'ר. אין דבר כזה אופנוע תקציב- רק יקר או זול יחסית לאופנוע אחר. החשוב שמי שקונה "זול" יכול בהחלט להינות כהוגן ומי שבונה על תפר כפול רק כי קנה מוצר "יקר" עלול להתאכזב. אפילו המושב של דרזדנר שרכש במוו יסכים איתי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #132
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,101
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    סמיילי, הבנו - האופנוע של דרזנר דפוק ושלך הכי טוב בעולם. דרזנר פרייאר כי הוא קנה חדש ואתה גאון כי קנית יד 2 (או 8). נראה לי שהספיק לכולם. אגב, על מה כבודו רוכב? אולי תספר לנו כדי שנקנה גם.
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...99%D7%91%D7%94
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #133
    וואי וואי, נהיה לי חור במצח מזיוני השכל. לדעתי אין על הדי אר, שם בכיס הקטן, גם את במוו וגם את MV אוגוסטה ביחד.

    טפי עליכם

  14. #134
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    וואי וואי, נהיה לי חור במצח מזיוני השכל. לדעתי אין על הדי אר, שם בכיס הקטן, גם את במוו וגם את MV אוגוסטה ביחד.

    טפי עליכם
    אם אני לא טועה הDR לא נחשב כאופנוע תקציב שיצא לראשונה

  15. #135
    ברור, זה אופנוע על תקציב, רק אניני טעם בעלי יכולות כלכליות לא מוגבלות רוכשים אותו. כולו נבנה בעבודת יד, ומייצרים רק 30 כאלו בשנה.

אשכולות דומים

  1. במוו F900XR בצל הקורונה
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-03-2020, 19:07
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900XR בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-03-2020, 14:04
  3. במוו C600
    על ידי חגי כהן בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 13:57
  4. ב.מ.וו: F900R ו-F900XR חדשים ל-2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 13:03
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 12:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO