ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
בבקשה.
משום שהבנתי שהכלי הולך לשמש הן לעבודה והן לשימוש אישי, אני מניח שהוא הולך לנסוע גם בבין-עירוני.
במקרה הזה, 250 סמ"ק זה המינימום ההגיוני - הן מבחינה בטיחותית, והן מבחינת אורך חיי המכלולים. ....
יש גם אופציות מעניינות מעל 250, שמצד אחד - יעלו לך יותר בביטוח (הרבה יותר אם מדובר בביטוח עסקי) מצד שני - יאריכו ימים ויאפשרו מהירות שיוט גבוהה יותר בבין עירוני.
הייתי מתחיל מלהסתכל על ורסיס 300, הונדה CB500X וסוזוקי DR650. על כל אלה נכתב הרבה בפורום.
שליחויות בעיר מאמצות בעיקר את הקלא'ץ והגיר ולכן יש לקטנועים אמינים יתרון.
מאותה סיבה, למה לא קטנוע חיה? יש כמה גדולים כולל האינטגרה עם מנוע אמין שיתנו עבודה גם מחוץ לעיר. להערכתי ההבדלים בעלות התחזוקה בכל מקרה יהיו פחותים מירידת הערך. ועוד...פעם היו הרבה שליחים עצמאיים ובמקרה שחושבים על 4-5 שנים כזה כדאי מאוד לחשוב על רכישת חדש כי מזדכים על הכלי במלואו. כמו שכתבו, הכי כלכלי לעבוד עם אופנוע של חברת השליחויות.