לא רואה סיבה ש"תאמץ את הקלאץ' ואת הגיר" בצורה שתגרום לכשל כל עוד הרכיבה רגועה וחלקה, גם אם היא ברובה בעיר.
יש כלים עם קלאץ' חלש - לדוגמא, CBF250 או סאניאנג וולף. אלה כלים שלא מתאימים לאופי השימוש, אבל זה לא משליך על שאר הכלים.
במחיר של האינטגרה אתה יכול לקנות 2 אופנועי 250 חדשים או 3 משומשים במצב מצויין, ותשאר עם עודף. לא נראה לי שבחור שמתכוון לעבוד בשליחויות בשביל +/- משכורת מינימום מחפש להשכיב סכומים כאלה על כלי העבודה שלו (אם מדובר בחדש), ולא יודע כמה יחזיק גיר DCT בשימוש עירוני מאומץ אם מדובר בכלי משומש עם עשרות אלפי קילומטרים. די בטוח שהוא יחיה פחות מגיר וקלאץ' סטנדרטיים (שהיו הטיעון שלך כנגד אופנוע עם הילוכים בעיר).
אגב, אני מאמין שאם ה-DCT יילך - בעלות ההחלפתו, היית יכול לממן עוד אופנוע 250 משומש.