עמוד 2 מתוך 17 ראשוןראשון 123412 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 244

אשכול: סוף עידן אופנועי מנוע בעירה פנימית.

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אבל למה להצטער על זה? אני מקווה מאוד (!) שילדים שלי יחוו דברים אחרים, ואז יספרו לי על עלהם.
    מכונת כביסה, מה ההבדל בתחושה שלך בין בוש קונסטרוקטה או קריסטל?

    מקרר, ספר לי על החוויות שלך בין האמקור הישן לשארפ החדש.

    התריס החשמלי שלך מה ההבדל בין הלחיצות על מתג?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מכונת כביסה, מה ההבדל בתחושה שלך בין בוש קונסטרוקטה או קריסטל?

    מקרר, ספר לי על החוויות שלך בין האמקור הישן לשארפ החדש.

    התריס החשמלי שלך מה ההבדל בין הלחיצות על מתג?
    זה מה שנקרא "לא יודע מה זה, אבל הנה בא עוד אחד".

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    זה מה שנקרא "לא יודע מה זה, אבל הנה בא עוד אחד".
    בדיוק,
    כי כשאתה רוכב על הארלי אי אפשר לטעות, ואז כשאתה עם החברה אתה תספר על החוויה והתחושות לטוב ולרע.
    עלית על מולטיסטרדה/GXR פיירבלייד וי-מקס -התחושות יישארו איתך עד לקץ הדורות, למה? כי מנוע.....

    בפאב הירוק (ולא מגראס) ב-2035: "אחי רכבתי על 35 WATT תשמעעעעע...."
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שושני אתה רומנטי מאוד.
    אבל זה כמו שהסבא שלך יצטער בשבילך שלא הספקת לנסוע על עגלה רתומה לסוס.
    (אני אגב, הספקתי, אפילו רכבתי על סוסים לפרנסתי- זה נחמד בשביל סיבוב פעם ב... לא ככליתחבורה).

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בעוד 15 שנה שנת 2035 ב-23/7 אהיה בדיוק בן 70
    וואלה, לפי הרומנטיות והנוסטלגיה שלך הייתי מהמר על לפחות איזה 160-170.

    שתאריך ימים

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    שושני רומנטיקן אבל הפעם צודק. מבחינת תחושה או "אופי" ומכלול הרשמים והבנה הטכנית שיוצרים חוויה, קשה להשוות רכיבה על BSA או וספה לאופנוע חשמלי.
    אני בעד קידמה אבל תחליפי רעש לאגזוז? גרוע כמו כמויונז.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    שושני רומנטיקן אבל הפעם צודק. מבחינת תחושה או "אופי" ומכלול הרשמים והבנה הטכנית שיוצרים חוויה, קשה להשוות רכיבה על BSA או וספה לאופנוע חשמלי.
    אני בעד קידמה אבל תחליפי רעש לאגזוז? גרוע כמו כמויונז.
    ועוד יותר קשה להשוות את זה לסוס או חמור. או מנוע קיטור. רעש של אגזוז זה שיעלם היום בערב.

    כן זה חוויה קצת אחרת. אז? טכנולוגיה משתנה ואף פעם לא חוזרת אחורה. טיפ לא יחזור וגם לא סרט 8ממ.

    חזרה לנושא - אופנוע חשמלי היום זה קצת יותר מכלי אקזוטי. כשזה יהיה רלוונטי ...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #23
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    שושני רומנטיקן אבל הפעם צודק. מבחינת תחושה או "אופי" ומכלול הרשמים והבנה הטכנית שיוצרים חוויה, קשה להשוות רכיבה על BSA או וספה לאופנוע חשמלי.
    אני בעד קידמה אבל תחליפי רעש לאגזוז? גרוע כמו כמויונז.
    מלבד הרעש, גם לא תהיה תיבת הילוכים. לא דבר של מה בכך.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי TT23 צפיה בהודעה
    מלבד הרעש, גם לא תהיה תיבת הילוכים. לא דבר של מה בכך.
    -ומערכת לייצוב אופנוע תתאים את הזווית למהירות ואת המהירות לזווית, תבלום כשתזהה סכנה ותאיץ עד למהירות החוקית ומה שנשאר זה לשבת על חד קרן אלקטרוני שעושה קולות של נינג'ה. תענוג אבל לא בדיוק הנאה מרכיבה פעילה. כך יקראו לאופנועים הישנים- אופנועי רכיבה פעילה או בקיצור ARB לעומת דגמי FAR שמספקים פול אוטומיישן ריידינג וכבר לא יקראו אופונעים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בדיוק כמו להסתובב על האופנועים מפלסטיק בסחרחרות בירידים, אתה יושב ומסתובב... בחילה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    -ומערכת לייצוב אופנוע תתאים את הזווית למהירות ואת המהירות לזווית, תבלום כשתזהה סכנה ותאיץ עד למהירות החוקית ומה שנשאר זה לשבת על חד קרן אלקטרוני שעושה קולות של נינג'ה. תענוג אבל לא בדיוק הנאה מרכיבה פעילה. כך יקראו לאופנועים הישנים- אופנועי רכיבה פעילה או בקיצור ARB לעומת דגמי FAR שמספקים פול אוטומיישן ריידינג וכבר לא יקראו אופונעים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בדיוק כמו להסתובב על האופנועים מפלסטיק בסחרחרות בירידים, אתה יושב ומסתובב... בחילה.
    בכנות, אני חושב שצריך - וראוי - לעשות הפרדה בין שתי מהפכות שתקרנה, כל אחת בזמנה שלה, ללא תלות בין האחת לאחרת:

    הראשונה, הפחות משמעותית (לטעמי, לפחות) - המהפכה השקטנה. מנועים חשמליים יחליפו את מנועי הבעירה בהדרגה עד שתיאסר מכירה שלהם, ואז זה רק עניין של זמן עד שהם יגוועו לבד. בחלק מהמדינות (סביר להניח שאלו תהיינה מדינות אירופה המובילות) העסק ירוץ מהר יותר, ובחלקן (מדינות פחות מתקדמות) העסק יידעך לאט יותר עקב אי קיומן של תשתיות מתאימות. לא מדובר בתהליך קצר, נדרשת הכנה של תשתיות מתאימות ופיתוח של סוללות שיכולות להחזיק טווח נכבד, ויש עוד עבודה בתחום.

    השנייה, היותר משמעותית - הטייס האוטומטי. ואני לא מדבר על הטייס האוטומטי המוכר כיום של טסלה. אני מדבר על תחבורה שיתופית/עצמאית אוטונומית לגמרי. כשהיא תגיע, אז דו גלגלי יהיה מושג מחוץ לתחום - לפחות מחוץ לתחום הכביש - שהרי אין שום סיבה שבשלב הזה יאושרו דו"גים על הכביש הציבורי. יש עוד זמן גם עד שנגיע לשלב הזה. הפיתוחים הקיימים מרשימים, אבל עדיין לא הבשילו לרמה המספקת. אגב, גם לשלב הנ"ל דרושה הכנה רצינית לגבי התשתיות - כל הרכבים האוטונומיים הקיימים כיום מבוססים על זיהוי תנאי הדרך, לרבות סימון הנתיב, זיהוי רמזורים ותמרורים שונים. אני בטוח שכל אחד ואחת מכירים אינספור צמתים ודרכים שהמצב בהם רחוק מלהיות תקין. ועוד לא דיברתי על תחום אבטחת המידע. מי יעלה על רכב שנתון לחסדיו של האקר? אלו בעיות שיצרניות יצטרכו לתת להן מענה, וזה לא יהיה קל.

    למעשה, לא מדובר בשתי מהפכות שתגענה יחד בו-בזמן בהכרח, או לחלופין זו בעקבות זו. אלו שתי רכבות שיצאו לדרך משני יעדים שונים. כל אחת רוצה להקדים את קודמתה, אבל אין ביניהן תלות. רוצה לומר: ייתכן שבעוד זמן לא רב מדי נמצא עצמנו עם שתיהן.

    דבר אחרון, לגבי זוויות גלגול מוגבלות אלקטרונית שהזכרתם מעלה:
    מסכים, זה זוועה, אבל היי - גם ESP נראה על הנייר כגזרת גורל, ועדיין אפשר לנתק אותו היום בלחיצת כפתור.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    מה עם מהפכת הטורבו
    לא יגיע לאופנועים לפני החשמל?

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם לשפוט לפי הישום והעמידה ביעדים של פרוטוקול קיוטו, 15 שנה בקלות יגיעו גם ל40 שנה אם בכלל, אי אפשר לדעת

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי TT23 צפיה בהודעה
    הראשונה, הפחות משמעותית (לטעמי, לפחות) - המהפכה השקטנה. מנועים חשמליים יחליפו את מנועי הבעירה בהדרגה
    אולי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TT23 צפיה בהודעה
    לא מדובר בתהליך קצר, נדרשת הכנה של תשתיות מתאימות ופיתוח של סוללות שיכולות להחזיק טווח נכבד, ויש עוד עבודה בתחום.
    צריך לגלות כמה חוקי פיזיקה חדשים, אבל אני מניח זה לא בעיה

    ציטוט נכתב במקור על ידי TT23 צפיה בהודעה
    השנייה, היותר משמעותית - הטייס האוטומטי. ואני לא מדבר על הטייס האוטומטי המוכר כיום של טסלה. אני מדבר על תחבורה שיתופית/עצמאית אוטונומית לגמרי.
    פו גלשנו למדע בדיוני לגמרי.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    קיבולת סוללה היא כבר לא בעיה, אופנועים חשמליים כבר עוברים את ה 200 ק"מ ומתחרים בטווח של הרבה אופנועי בנזין.
    הבעייה היא זמן הטעינה והזמינות של הטעינה.
    לשימוש יומיומי דווקא זמינות הטעינה גבוהה יותר משל בנזין, הרי לכולנו יש שקע חשמלי בבית ורוב האנשים לא עושים מעל 200 ק"מ ביום.
    הבעיה היא בטיולים.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

אשכולות דומים

  1. מוטוולוג - סוף עידן החשמל?
    על ידי SM26 בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-04-2019, 15:20
  2. איך להתקין ערוצי עידן פלוס על קודי
    על ידי Games בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-03-2018, 17:47
  3. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 22-11-2017, 15:45
  4. התאמת פנימית לצמיג
    על ידי Micha7900 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-05-2017, 15:02
  5. רעידות בכידון לאחר תיקון פנימית.
    על ידי קסד בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-07-2015, 00:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO