עמוד 3 מתוך 16 ראשוןראשון 1234513 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 244

אשכול: סוף עידן אופנועי מנוע בעירה פנימית.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בדיוק כמו להסתובב על האופנועים מפלסטיק בסחרחרות בירידים, אתה יושב ומסתובב... בחילה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    -ומערכת לייצוב אופנוע תתאים את הזווית למהירות ואת המהירות לזווית, תבלום כשתזהה סכנה ותאיץ עד למהירות החוקית ומה שנשאר זה לשבת על חד קרן אלקטרוני שעושה קולות של נינג'ה. תענוג אבל לא בדיוק הנאה מרכיבה פעילה. כך יקראו לאופנועים הישנים- אופנועי רכיבה פעילה או בקיצור ARB לעומת דגמי FAR שמספקים פול אוטומיישן ריידינג וכבר לא יקראו אופונעים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בדיוק כמו להסתובב על האופנועים מפלסטיק בסחרחרות בירידים, אתה יושב ומסתובב... בחילה.
    בכנות, אני חושב שצריך - וראוי - לעשות הפרדה בין שתי מהפכות שתקרנה, כל אחת בזמנה שלה, ללא תלות בין האחת לאחרת:

    הראשונה, הפחות משמעותית (לטעמי, לפחות) - המהפכה השקטנה. מנועים חשמליים יחליפו את מנועי הבעירה בהדרגה עד שתיאסר מכירה שלהם, ואז זה רק עניין של זמן עד שהם יגוועו לבד. בחלק מהמדינות (סביר להניח שאלו תהיינה מדינות אירופה המובילות) העסק ירוץ מהר יותר, ובחלקן (מדינות פחות מתקדמות) העסק יידעך לאט יותר עקב אי קיומן של תשתיות מתאימות. לא מדובר בתהליך קצר, נדרשת הכנה של תשתיות מתאימות ופיתוח של סוללות שיכולות להחזיק טווח נכבד, ויש עוד עבודה בתחום.

    השנייה, היותר משמעותית - הטייס האוטומטי. ואני לא מדבר על הטייס האוטומטי המוכר כיום של טסלה. אני מדבר על תחבורה שיתופית/עצמאית אוטונומית לגמרי. כשהיא תגיע, אז דו גלגלי יהיה מושג מחוץ לתחום - לפחות מחוץ לתחום הכביש - שהרי אין שום סיבה שבשלב הזה יאושרו דו"גים על הכביש הציבורי. יש עוד זמן גם עד שנגיע לשלב הזה. הפיתוחים הקיימים מרשימים, אבל עדיין לא הבשילו לרמה המספקת. אגב, גם לשלב הנ"ל דרושה הכנה רצינית לגבי התשתיות - כל הרכבים האוטונומיים הקיימים כיום מבוססים על זיהוי תנאי הדרך, לרבות סימון הנתיב, זיהוי רמזורים ותמרורים שונים. אני בטוח שכל אחד ואחת מכירים אינספור צמתים ודרכים שהמצב בהם רחוק מלהיות תקין. ועוד לא דיברתי על תחום אבטחת המידע. מי יעלה על רכב שנתון לחסדיו של האקר? אלו בעיות שיצרניות יצטרכו לתת להן מענה, וזה לא יהיה קל.

    למעשה, לא מדובר בשתי מהפכות שתגענה יחד בו-בזמן בהכרח, או לחלופין זו בעקבות זו. אלו שתי רכבות שיצאו לדרך משני יעדים שונים. כל אחת רוצה להקדים את קודמתה, אבל אין ביניהן תלות. רוצה לומר: ייתכן שבעוד זמן לא רב מדי נמצא עצמנו עם שתיהן.

    דבר אחרון, לגבי זוויות גלגול מוגבלות אלקטרונית שהזכרתם מעלה:
    מסכים, זה זוועה, אבל היי - גם ESP נראה על הנייר כגזרת גורל, ועדיין אפשר לנתק אותו היום בלחיצת כפתור.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי TT23 צפיה בהודעה
    הראשונה, הפחות משמעותית (לטעמי, לפחות) - המהפכה השקטנה. מנועים חשמליים יחליפו את מנועי הבעירה בהדרגה
    אולי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TT23 צפיה בהודעה
    לא מדובר בתהליך קצר, נדרשת הכנה של תשתיות מתאימות ופיתוח של סוללות שיכולות להחזיק טווח נכבד, ויש עוד עבודה בתחום.
    צריך לגלות כמה חוקי פיזיקה חדשים, אבל אני מניח זה לא בעיה

    ציטוט נכתב במקור על ידי TT23 צפיה בהודעה
    השנייה, היותר משמעותית - הטייס האוטומטי. ואני לא מדבר על הטייס האוטומטי המוכר כיום של טסלה. אני מדבר על תחבורה שיתופית/עצמאית אוטונומית לגמרי.
    פו גלשנו למדע בדיוני לגמרי.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    מה עם מהפכת הטורבו
    לא יגיע לאופנועים לפני החשמל?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם לשפוט לפי הישום והעמידה ביעדים של פרוטוקול קיוטו, 15 שנה בקלות יגיעו גם ל40 שנה אם בכלל, אי אפשר לדעת

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    קיבולת סוללה היא כבר לא בעיה, אופנועים חשמליים כבר עוברים את ה 200 ק"מ ומתחרים בטווח של הרבה אופנועי בנזין.
    הבעייה היא זמן הטעינה והזמינות של הטעינה.
    לשימוש יומיומי דווקא זמינות הטעינה גבוהה יותר משל בנזין, הרי לכולנו יש שקע חשמלי בבית ורוב האנשים לא עושים מעל 200 ק"מ ביום.
    הבעיה היא בטיולים.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
    הבעייה היא זמן הטעינה והזמינות של הטעינה.
    לשימוש יומיומי דווקא זמינות הטעינה גבוהה יותר משל בנזין
    זמן טעינה זה רק *אחד* מהבעיות. איכשהו אנשים שוכחים שחשמל ממש לא גדל על עצים. נכון להיום אין כל דרך לתמוך בהמרה של אפילו 1/10 מרכבים קיימים. ולמה? מאיזה מקור חשמל יבוא? אם התשובה היא ״שריפת גז״, אז יותר פשוט לשים אותו גז ישר ברכב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
    לשימוש יומיומי דווקא זמינות הטעינה גבוהה יותר משל בנזין, הרי לכולנו יש שקע חשמלי בבית ורוב
    לא כולם גרים בבית קרקע. לא רק שרוב של חניות רחוב חסרות שקע, תשתית חשמל של שכונות מגורים לא תסבול דבר כזה. לשדרג תשתית חשמל זה פרויקט לאומי לעשור. קצת פרופורציות לילדי סלולרי-דור-משהו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
    האנשים לא עושים מעל 200 ק"מ ביום.
    הבעיה היא בטיולים.
    המון רכבים עושים יותר מ-200. מוניות, שוטרים, פקחים, טכנאים, שליחים וכו.
    ושאר האנשים לא עושים 200 אבל גם לא מתדלקים אחרי כל נסיעה וגם לא כל יום.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    המון רכבים עושים יותר מ-200. מוניות, שוטרים, פקחים, טכנאים, שליחים וכו.
    ושאר האנשים לא עושים 200 אבל גם לא מתדלקים אחרי כל נסיעה וגם לא כל יום.
    הם לא מתדלקים כל יום כי לתדלק זה אומר לנסוע לתחנת הדלק הקרובה, מה שלוקח זמן.
    לעומת זאת לחבר לטעינה למשך הלילה לוקח בדיוק שנייה אחת.
    אם זה היה רק לנסיעות יומיומיות כלי רכב חשמלי בהחלט היה חוסך לי הרבה זמן ביום כי אני לא אצטרך לתדלק יותר.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
    הם לא מתדלקים כל יום כי לתדלק זה אומר לנסוע לתחנת הדלק הקרובה, מה שלוקח זמן.
    לעומת זאת לחבר לטעינה למשך הלילה לוקח בדיוק שנייה אחת.
    אם זה היה רק לנסיעות יומיומיות כלי רכב חשמלי בהחלט היה חוסך לי הרבה זמן ביום כי אני לא אצטרך לתדלק יותר.
    לחבר לחשמל בכמה תנאים:
    1. יש לך חנייה פרטית ונק חשמל.
    2. תמיד אתה מסיים את היום בבית ולא אצל...חברה נגיד.
    3. אתה משתמש בכלי במסלול קבוע ברור ובלי הפתעות הכל מתוכנן מראש.
    4. אם מתקשר חבר בערב ומציע לך ללכת עכשיו לבר חשפניות באילת אז אתה נוסע ברכב.
    5. אף פעם אתה לא לוקח את הדרך הארוכה סתם כי בא לך.
    6. אם מסיבה כל שהיא אתה נאלץ לחרוג מהצפוי אתה צריך כלי לגיבוי.
    7. כל התשובות נכונות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
    קיבולת סוללה היא כבר לא בעיה, אופנועים חשמליים כבר עוברים את ה 200 ק"מ ומתחרים בטווח של הרבה אופנועי בנזין.
    הבעייה היא זמן הטעינה והזמינות של הטעינה.
    לשימוש יומיומי דווקא זמינות הטעינה גבוהה יותר משל בנזין, הרי לכולנו יש שקע חשמלי בבית ורוב האנשים לא עושים מעל 200 ק"מ ביום.
    הבעיה היא בטיולים.
    הטווח עדיין בעיה ובעיה גדולה, אם תרכב על כל אופנוע חשמלי כמו שאמורים לרכב על אופנוע לא תגיע ל200 ק"מ וגם לא קרוב לזה.

  11. #11
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
    קיבולת סוללה היא כבר לא בעיה, אופנועים חשמליים כבר עוברים את ה 200 ק"מ ומתחרים בטווח של הרבה אופנועי בנזין.
    הבעייה היא זמן הטעינה והזמינות של הטעינה.
    לשימוש יומיומי דווקא זמינות הטעינה גבוהה יותר משל בנזין, הרי לכולנו יש שקע חשמלי בבית ורוב האנשים לא עושים מעל 200 ק"מ ביום.
    הבעיה היא בטיולים.
    גם הטכנולוגיה של הסוללה בעייתית בימינו ויש סיבה טובה למה עובדים חזק על מציאת חלופה לליתיום בהן.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    תארו לכם שהיו מציעים לכם מצנח נהדר, הכי טוב בעולם, מצנח שהוא חלום של כל פיזיקאי, עתידני, מרשים מלא בהילה ונוצות פיות, כזה
    שכל אחד רוצה, מתקדם, וכולם יהיו כאלה בעתיד. המצנח נהדר בגבהים, סבבה לגמרי בגובה בינוני ואדיר בגובה נמוך, רק מה....במאה מטר
    האחרונים (יש כאלה שהצליחו למשוך עוד כמה מטר) הוא לא מתפקד...מי בא לצניחה?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תארו לכם שהיו מציעים לכם מצנח נהדר, הכי טוב בעולם, מצנח שהוא חלום של כל פיזיקאי, עתידני, מרשים מלא בהילה ונוצות פיות, כזה
    שכל אחד רוצה, מתקדם, וכולם יהיו כאלה בעתיד. המצנח נהדר בגבהים, סבבה לגמרי בגובה בינוני ואדיר בגובה נמוך, רק מה....במאה מטר
    האחרונים (יש כאלה שהצליחו למשוך עוד כמה מטר) הוא לא מתפקד...מי בא לצניחה?
    ביל בור אמר את זה על נישואים


  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    בכוונה סייגתי מההתחלה שאם זה היה רק לנסיעות יומיומיות.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי decktor צפיה בהודעה
    בכוונה סייגתי מההתחלה שאם זה היה רק לנסיעות יומיומיות.
    אז בעצם כלי אחד לנסיעה יום יומית וכלי נוסף לפאן?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. מוטוולוג - סוף עידן החשמל?
    על ידי SM26 בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-04-2019, 15:20
  2. איך להתקין ערוצי עידן פלוס על קודי
    על ידי Games בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-03-2018, 17:47
  3. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 22-11-2017, 15:45
  4. התאמת פנימית לצמיג
    על ידי Micha7900 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-05-2017, 15:02
  5. רעידות בכידון לאחר תיקון פנימית.
    על ידי קסד בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-07-2015, 00:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO