לדיוקים של KTM יש שם רע בגלל בעיות בדגמים הראשונים (שתוקנו במסגרת אחריות) וחוסר תשומת לב לכלי בשימוש ואחזקה.
הכלים בהחלט READY TO RACE (ה 390 יותר) אבל מצריכים גם תחזוקה שוטפת בהתאם, הרבה רוכבים מתחילים קונים אותם וקורעים אותם ואז מתלוננים שהם "חרא".
תבחר כלים חדשים ככל שאפשר כלומר עם שנתון או ק"מ נמוך. תבדוק שטופלו במוסכים מורשים ושיש היסטוריית טיפולים, אל תוותר על בדיקה.
לגבי נפח זה כבר תלוי ביטוח ואם אתה רוצה לחסוך או לא...


ציטוט ההודעה בתגובה