עמוד 15 מתוך 18 ראשוןראשון ... 51314151617 ... אחרוןאחרון
תוצאות 211 עד 225 מ 262

אשכול: החיים עם TRACER 900 GT

  1. #211
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    נראה סוף הדרך


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #212
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    הגרמין נראה טוב מבחינת מיקום וכו' אבל בעצם למה לא טאבלט?
    יש הרבה אפליקציות לניווט ומוסיקה ואפילו המנואל או סרטוני הדרכה כשרוצים להבין משהו בצד הדרך.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #213
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    החיים עם TRACER 900 GT

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הגרמין נראה טוב מבחינת מיקום וכו' אבל בעצם למה לא טאבלט?
    יש הרבה אפליקציות לניווט ומוסיקה ואפילו המנואל או סרטוני הדרכה כשרוצים להבין משהו בצד הדרך.
    עדינים מידי, מתחממים מהשמש בחניה ומפסיקים לעבוד עד שמתקררים, דורשים התעסקות כל פעם שמתחילים רכיבה (הגרמין נדלק עם הסוויטש ישר לניווט) ועוד הרבה דברים שלמכשיר יעודי יש, בגדול הגרמין בנוי יותר בסטנדרט צבאי לעומת טלפון או
    טאבלט שמרגישים קומבינה


    אגב הגרמין מתמשק עם הטלפון בכיס ומעביר מיקום מצלמות מהירות או סכנות בכביש בזמן אמת (באירופה) הוא גם מציג מי מתקשר והודעות טקסט שקיבלתי על המסך

  4. #214
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא כל מה שבצבע צהוב שווה משהוא, יצרנית הבולמים אוהלינס כנראה הכי ידועה בתחום ואין אחד שלא מזהה את הקפיץ הצהוב שלם אבל נראה שהם התחילו לזייף.
    שנה שעברה קניתי אוהלינס לטרייסר ההבדל מהמקורי היה קיים אבל לא וואו אלה שיפור, האופנוע מרגיש טיפה יותר יציב בפניות, במהירויות גבוהות הכידון לא מרגיש שכל שניה עומד להיות טנק סלפ ובעזיבת ידיים אין תזוזות מצד לצד כמו עם הבולם המקורי.

    במשך הזמן שמתי לב שפתאום הרבה כבישים בסלילה גרועה עד שהבנתי שזה לא הכביש אלה הבולם, הוא שובר את הגב בכבישים שלא מושלמים, במשך חודשים שיחקתי עם הSAG והריבאונד אבל שום דבר לא עזר עד שהתחלתי לחקור על קבוע הקפיץ והיחס שלו למשקל הרוכב, מסתבר שאוהלינס מתגאה על התאמת הבולם לרוכב שולחת לכל מי שמזמין את הYA538 את אותו קפיץ ולא משנה מה שהמשקל שהצהיר שהזמין את הבולם.

    החלטתי שאין מה לעשות, אפשר להיכנס איתם לויכוחים ולבזבז זמן או להזמין קפיץ עם קבוע קפיץ נמוך יותר בשתי דרגות שאגב זה קבוע הקפיץ שהיצרן שם בטרייסר אז הוזמן קפיץ עם 105 ניוטן מילימטר במקום ה115 ועולם חדש נפתח פתאום הכבישים חלקים.

    בקיצור לא יודע מה עובר על אוהלינס, החוויה שלי מהם לא טובה ובעתיד עם אני ירגיש חשק לקנות בולם זה יהיה בוודאות וילברס, שאתם מזמינים בולם אצלם ישירות הם מיצרים אותו עבורכם אין להם סטוקים.

    מזל שהחלפת הקפיץ הייתה קלה ולא דרשה פירוק הבולם מהאופנוע
    20220422_125927099_iOS.jpg

  5. #215
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    איך אתה יודע איזו התנגדות קפיץ אתה צריך?

  6. #216
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    איך אתה יודע איזו התנגדות קפיץ אתה צריך?
    לא קל, יש מחשבונים באינטרנט אבל צריך להכניס בהם ים של נתונים ואלו שלא דורשים הרבה מזייפים.
    לrace tech יש מחשבון שכבר לוקח בחשבון את דגם האופנוע אבל הוא לא עובד לקפיץ האחורי רק לקדמיים.
    אני פשוט ידעתי שימאהה מוכרת את האופנוע עם קפיץ של 102 ורוכבים אחרים שהזמינו מווילברס ל900 GT (זרוע ארוכה יותר מהדגם הרגיל) קיבלו בין 105 ל110 אז בגדול הלכתי לפי ווילברס שזה באיזור ה107 אבל אין לאוהלינס קפיץ 107 אז הלכתי על ה105.

    בודאות עם 105 בהרכבה וציוד תיהיה לי בעיה אבל אני לא מרכיב וגם פרקתי את הרגליות מורכב מזמן.
    למי שמרכיב הרבה אני ממליץ על ה110 אבל בשום פנים ואופן לא ה115 זה מתאים לזוג אמריקאי וים ציוד

    אגב בגלל שימהה מוכרת את הGT עם 102 הוא מוגבל משקל נשיאה יותר מכל אדוונצ׳ר אחר

  7. #217
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    מה המחשבון הכי מדויק שנתקלת בו?

    זוכר שכשהחלפתי בולם אחורי ב-NC לבולם של אפריליה, הקפיץ היה גבולי עבור ה-NC - סטפן היה צריך לדחוס את הקפיץ עד הסוף (לזכרוני זה להעלות preload)

  8. #218
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לכבוד הטיול השנתי באלפים בעוד שבוע התחדשתי בתיק מיכל מיקרו של SW MOTECH, האיכות של החברה הזאת תמיד מדהימה אותי כל פעם מחדש, התיק תפור בצורה רובסטית ונראה שיחזיק שנים, חוץ מהאיכות בחרתי בSW MOTECH כי אם רוכבים ללא התיק ההתקן חיבור על פתח מיכל הדלק הוא מינימליסתי לעומת זה של GIVI.
    על הדרך גםהתקנתי משקף הכי קצר שיש לטרייסר כדי שהקסדה תיהיה בזרימת אוויר נקיה ללא מערבולות

    20220614_164020711_iOS.jpg

    20220614_164138063_iOS.jpg

    20220610_172343782_iOS.jpg

  9. #219
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מתחילים

  10. #220
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

  11. #221
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887


  12. #222
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא יודע אם כתבתי את זה בעבר אבל הגיר של הטרייסר 900 פשוט תוכנן לכבישים של האלפים.
    תענוג לעשות הרפינים בהילוך שני מבלי לשחק עם הקלאץ.
    הצרחות של המנוע עם האגזוז המקורי פשוט תענוג.
    הבעיה היא הנוחות שעדיין לא משהוא אחרי כל הכסף שזרקתי על זה וגם הבולמים כולל האוהלניס יכולים להיות טובים יותר.

  13. #223
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא יודע אם כתבתי את זה בעבר אבל הגיר של הטרייסר 900 פשוט תוכנן לכבישים של האלפים.
    תענוג לעשות הרפינים בהילוך שני מבלי לשחק עם הקלאץ.
    הצרחות של המנוע עם האגזוז המקורי פשוט תענוג.
    הבעיה היא הנוחות שעדיין לא משהוא אחרי כל הכסף שזרקתי על זה וגם הבולמים כולל האוהלניס יכולים להיות טובים יותר.
    ורסיס מישהו? :-)
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #224
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #225
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ורסיס מישהו? :-)
    אחרי דיאטה ומנוע עם אופי הורסיס יהיה בחירה מעולה, כרגע בfun factor הטרייסר מנצח ולא בקצת

אשכולות דומים

  1. מה אני עושה עם החיים שלי? גיל כ"כ מתסבך
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 09:07
  2. תוחלת החיים של קטנוע חדש
    על ידי ChicoMcToker בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-03-2017, 19:13
  3. סוזוקי אינאזומה - איך החיים איתו?
    על ידי audiR8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 23:33
  4. [סרטון] החיים על 250 סמ"ק
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 10:58
  5. דיון על אורך החיים של קסדה
    על ידי oggy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO