לא לוקי, אך הוא ערך לי את ההיכרות עם רועי.
המקום נקרא Get Service, ונמצא בדרך חיל השיריון 104, בתל אביב.
אלי
אם אתה רוכב מהר אני ממליץ לך לבצע את ההתקנה רק במקום עם איזון דינמי (מכונה חשמלית כמו של הרכבים). לרוב המוסכים אין את המכשיר ובמהירויות גבוהות מרגישים רעידות. פעמיים נסעתי לזייתוני במיוחד לבצע איזון (פעם אחרי פנצר שתוקן במקום אחר ופעם שניה אחרי החלפת צמיגים).
יש איזון דינמי אצל אורן זייתוני, צמיגי פואד, רינו טייר ובמוסך של רועי (לוקי תכף ירשום את השם של המקום).
לא לוקי, אך הוא ערך לי את ההיכרות עם רועי.
המקום נקרא Get Service, ונמצא בדרך חיל השיריון 104, בתל אביב.
אלי
Yamaha Tracer 900
היו לי אנג'ל GT ואחריהם את ה-GT2 האחרונים טובים יותר באורך חיים, לדעתי שווה את ההפרש.
אל תתפשר על אחורי זהה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לגבי השוואות באינטרנט חפש מישהוא שבאמת רכב על הצמיגים שהוא סוקר כי ראיין לא.
גם ברוויזלה לא - והם אומרים את זה...
הם בעיקר סוקרים ״היסטוריה״, ומקריאים את מה שכתב היצרן....
אני גר בצפון, ולכן ככל הנראה לא אגיע עד למרכז בשביל זוג צמיגים.
לגבי איזון דינאמי - לא בטוח שבעבר עשו לי כזה, לא שאלתי...
אבל עכשיו אני אשאל.
מה שכן - פשוט הזוי שאי אפשר למצוא תושבה נורמאלית באתרים עצמם!
נ.ב
לעניין טמפרטורות:
ב 40 מעלות כבר יש אינדקציה, ב 60 אני רוכב ״רגיל״
76 מעלות שיוט ביום חם, בפקקים מגיע ל 102 - ואז המאוורר נדלק.
בימים קרים יותר - שיוט היה על 65 בערך - ובפקקים לא לא הגיע למצב שבו צריך מאוורר...
אצלי המאוורר היה נכנס לפעולה בקו החמישי (מתוך 6) שלמיטב זכרוני זה 105 מעלות.
כמו כמעט בכל האופנעים היום.
מה שמאכזב הוא שהחוג הסגור של מערכת הקירור הוא בעל טווח עצום בהשוואה לרכב, הטרייסר שלי יכול לנוע בין 60 מעלות עד 105 בזמן שברכב דיזל שהיה לי עשיתי דאטה לוגינג ולמיטב זיכרוני המעלות נעו בין 92 ל95 ככה שזה טווח של 3 מעלות ברכב מול טווח של 45 מעלות באופנוע.
השאלה היא למה? זה נראה שזה בכוונה תחילה כי לפחות בטרייסר בטרמוסטט אין גומיית אטימה מה שאומר שגם שהוא סגור יש זרימה מהרדיאטור
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
למיטב זיכרוני דווקא באופנועים ישנים הטמפרטורה הייתה יותר יציבה מאלו של היום, אני מאמין שזה מגיע מסיבה כל שהיא.
כמו שרשמתי לטרייסר אין גומיה בטרמוסטט מה שמקשה על שמירת החום יציב זה לא טעות אלה מעשה מכוון
לכל מנוע יש תווך טמפרטורה שבו הוא אמור לעבוד.
באמת מוזר שתווך הטמפרטורה באופנועים כל כך גדול.
הייתי חושב שב 2021 יש טמפרטורה אחת שבה המנוע נמצא בניצולת מיטבית ושם הוא נמצא כל הזמן.
הרי המנוע זולל דלק ומזהם כשהוא מתעורר לחיים עד שמגיע לטמפרטורת עבודה. ומניח שגם כשהוא מתמם ל 103-108 הניצולת של המנוע אינה מיטבית.
עם כל תקנות יורו שמגיעות חדשות לבקרים מוזר שזה עדיין ככה.
רק אומר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בטרייסר 9 הטמפרטורה בטווח שבין 79 ל-106. קרוב ל106 נדלק המאוורר.
למה דווקא דינמי ?
במוטוגיפי למיטב הבנתי לא עושים דינמי