ויואל מושה סלומון
ברכיבת לילה, מקבלים רקע אדום מתחת לכנפיים?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ויואל מושה סלומון
זה לא בשביל כנפיים אלא נגד השמש והחום. יהיו עוד רכיבות לילה, הקונספט נחמד בעיני.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
כשאתה בצפון,תתחבר.
שווה לחשוב על משכך היגוי. גם ירגיע את הכידון בכביש ובעיקר ימנע את ה"עפתי ב60 קמ"ש כי הייתה אבן שלא ראיתי" במדבר ובשטח.
מבחינתי זה אביזר חובה לכל רכיבה מעבר להרד אנדורו, פשוט כי המחיר הבריאותי של סוג ההתרסקויות שהמשכך מונע - גבוה מאוד. אבל אני פאנאט בנושאי בטיחות.
הודעתי לאשתי שהסתיימו הסידורים והרכישות לשבוע זה ואני מוכן לשנחאי לונדון.
הורכב מגן גחון אלומינום, מתלה ראוי לנייד, חיבור מהיר למשאבה, מטען USB כפול מוסלק ומצד שני ויתרתי על מגיני קרבון כי הבנתי שאני לא בקטע של הרומניאקס או לרדת מפלים ולדלג בין בולדרים והעלות לא זולה. שני רוכבי 701 שברו רגליים לאחרונה מפיזוזים נחפזים. בנוסף הצלחתי לבטל את הבקרת אחיזה. כפתור שצריך להחזיק 5 שניות ולעזוב בזמן ורק אז רואים שהאופנוע הבין. כפתור אחד מתחת, מצבי רכיבה לחיצה ארוכה עד שמהבהב ואתה יודע שעבר כשהנורה נדלקה. מנגנון מטומטם ברמות על. בכל מקרה, מדובר ברכיבה קצרה מורגש המוד בבירור (עצבן ++) שאבדוק בשטח בפעם הבאה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
חזרתי עכשיו מרמת הגולן. אתמול בדרך הלוך הלך האיתות וזה לא נעים בכביש מהיר וחשוך. עצרתי ביקנעם כיביתי הנעתי ואור בלם אחורי וקידמי ואור ניוטרל הלכו קפוט. המוסכניק היה בטיול אופניים ולא יכל לדבר רק אמר לי לפרק את החיבור שעשה לפני יומיים. לא עזר. בעצירה הבאה בצומת עמיעד הבנתי שגם הפנס עלול להתאבד והעליה דרך מחניים על עיוור פחות מצחיקה אז עצרתי. כדברי שימי -לילה בלי כוכב. רוח חמה, תנים מסביב ואני בתחנת דלק צדדית. התקשרתי לחבר שבשיחת וידיאו הדריך איזה מהפיוזים שרופים ואיך להחליף. רבע שעה והסתדר כשבינתיים אישתי לא מבינה למה אני מנתק ולא עונה. המסכנה חטפה חרדת התאלמנות רצינית.
מבאס כי אחרי ששאלתי את המוסכניק אם הוא מכיר את הדרך הנכונה לחבר תוספות לאופנוע - וזה דגם שהוא מכיר הוא אמר שכן. ב- 701 הכינו חיבור מיוחד לצרכני חשמל (ניווט קשר וכו') שנמצא מאחורי המסיכה הקטנה. חיבר דרך הצופר. מדינה של חובבנים. החשמלאי, איש האלומיניום, הגנן, המוסכניק, איש המזגנים, איש העץ- כולם השאירו זנבות בעבודה ועל כולם הייתי צריך לפקוח עין כדי למנוע נזקים גדולים יותר. גם מטומטמים כי להיות מקצועי זה יותר משתלם כלכלית יותר מעניין ואיך אפשר... אין כבוד עצמי בלי שאדם רציני לגבי מה שהוא עושה. כל השנים פגשתי מוסכניק רציני אחד בארץ, ניר מהונדה רעננה. -אחד! איך אני יודע שהוא רציני? בגלל הגישה. רואים בשפת הגוף והקצב, הסדר, הליטוף הקטן עם המטלית.
ובשורה מכיוון הישבן. מכיוון שיצאתי ספונטנית לגולן בצורה חפוזה ובמצב רוח די משועשע השארתי מטלית מיקרופייבר שהיתה על המושב. מטלית עבה שמשמשת לניקוי המשקף מברחשים. מסתבר שהמטלית בכיפול אחד משפרת ארגונומית את הכיסא בצורה דרסטית. עד לרמת הגולן עם הפסקה אחת. לא הכי נחמד אבל אפשרי.
לקינוח יש קטע עם פלג הגדול. מסתבר שבחורף 97 עשינו טיול 4X4 פסיכי בשלג עם חבר משותף. בלי ניווט או תכניות. התארגנו ועלינו דרך השטח מאזור עמק האלה חצינו את כביש 60 ואחר כך קצת ירדנו למדבר יהודה עד למקום שהשלג נחתך בקו ישר. בדרך היה בוץ, מעבר בואדי יפהפה, ילדים שזורקים כדורי שלג על השמשות במקום אבנים ושגעת מצחיקה. לחשוב שאחנו יודעים לחשוב.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
עוד חלל נפל שדוד בשבי קסמיו של הפלג
הפלג הצפוני
ממש הוכחה לדו גלגל בשלום
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה לא יקרה בשבועיים הקרובים אבל נטייל בצפון.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הסבטוחה שעשה המוסכניק תוקנה. פורק חיבור המטען לצופר והועבר לחיבור הייעודי מאחורי המסיכה ע"י מנהיג שבט ה 701 הישראלי, H.B. הכל פשוט וקל כשמכירים ו H.B מכיר את האופנוע ברמת הבורג ויותר.
ארבניקא עומד על 8,000 ק"מ וגמע איתי 5,000 ק"מ ב 4-5 חודשים שזה כלום. הערכתי נכון בסה"כ את השפעות הבחירה.
WH4E72~1.jpg
היום טיילתי אחה"צ ליער יתיר עם חבר שרוכב על מוטוגוצי V85. עברנו דרך פיתולי לכיש ואזור בית גוברין והיה מקסים. בדרך החלפנו כלים ושנינו נחרדנו. המוטוגוצי בתחושה רך, מגיב באיזי, המושב נורא נוח ומיגון הרוח יעיל. אופונוע טורינג בתחפושת אדוונצ'ר. משייט על 130-120 הגבעות זהובות מסביב והחיים עמוק בשמנת. זה אופונוע אחרון מבחינתי, לפני הקלנועית. ארבינקא בסדרת פיתולים של 60-80 פשוט נמר. מזנק מפניות עד לוובלינג ובולם כמו שצריך. האחורי לא הכי חדש אז לא לחצתי באמת אבל החיוך לא יורד לי מהפנים עד עכשיו. קיבלתי רשימת קניות אחרונה- כלי עבודה וציוד לחוצה יבשות. פחות מאלפיה וזהו. וצמיג אחורי וזהו. וטיפול 10,000 וזהו.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
בפועל אני יוצא לשטח פחות ממה שתכננתי למרות שתמיד יש תכנונים לטיולים בקנה ובאופרוד. מכיוון שכיוונתי את רגליות הבלם וההילוכים לפני מספר שבועות במוסך רציתי לבדוק את הכיוונון עם המגפיים. ניצלתי משמרת בשומר החדש כדי לדפוק כרטיס וללמוד מה עשיתי. תוואי המסלול בקושי ממוצע 2 כולל שביל שעבר באדמת שדה מגובששת לפירורים גדולים, קצת דרדרת שבילים מצויה, קוליסים רחבים, ענפים שמאיימים לעקור עיניים והרבה אבק. גובה הבלם בסה"כ בסדר אבל את ההילוכים אני חושב להנמיך. אני חושב כי יכול להיות שטעיתי בגדול. צברתי בערך 35 שעות בשטח על ארבינקא והקפדתי לדרוך רק על כריות כף הרגל.
א. זה נורא מעייף.
ב. מסרבל את תפעול הרגליות כי צריך להרים את הרגל ממקומה
ג. ולכן גם פחות בטיחותי.
למה?
כי הבנתי שזה עוזר להגיע למצב העילאי של הרוכב חסר המשקל (בוידיאו) ולשפר את יכולת "ספיגת המהמורות":
.
.
אתמול שיחקתי כדורגל והייתי די מפורק ולכן בסיבוב השלישי סביב הכרמים והמטעים שריר השוק וכף הרגל כבר כאבו כהוגן. החלטתי לנסות ולדרוך על הרגליות כמו בני תמותה. פאק, איזה שינוי. הפרטנר למשמרת (KTM 790 S) עבר כמה הכשרות שטח וגם כזה שמשכיל את עצמו בסרטוני רכיבה והעמיד אותי על טעותי . מסתבר שכל הזמן התעקשתי לסבול- ולשווא. איילזו, בלי אמרתילך. אני תמיד עם אצבעות על הידיות אבל עכשיו אפשר יכול להשתמש בבלם האחורי בספונטניות. שיגעון. חוץ מפאדיחה אחת של מצערת שנפתחה ספונטנית בגלל שעפתי אחורה מכפל קרקע שהערכתי לא נכון רכבתי בקצב לא רע לטירון וותיק והחיבור עם ארבינקא הולך ומתהדק.
הסרטון שגרם לסבל:
נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 04-09-2021 בשעה 18:50.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הלימוד שזוכרים הכי טוב הוא הלימוד שחווים. שמח שלמדת על בשרך.
לגבי לימוד שקשור במצערת שנפתחת....
אז אני עשיתי סלטה אחורה בגלל תלולית שלא הייתי מוכן אליה. גוף הולך מעט אחורה, יד מושכת גז, גוף הולך הרבה אחורה, יד מושכת המון גז, רוכב עף אחורה, אופנוע נוחת על רוכב...
![]()
![]()