150 בשטח זה המון, וזה לא קשור לכמה כוח יש לו. כמות הקלוריות שרוכב אנדורו שורף ברכיבה היא לעתים יותר מאשר אדם שרץ. זה המון משקל להזיז ימינה שמאלה קדימה אחורה למעלה למטה.
אופנוע אנדורו קטן שוקל באזור ה100 קילו.
לגבי מנועים קלים, אתה מוריד כמות חומר והופך את הכל רגיש מאוד לבלאי.
מי שהיה רגיל להחזיק ביד מנוע של דוש 500 סמק, והחזיק בפעם הראשונה מנוע של 525 קיבל שוק מכמה הדבר הזה קל. אחר כך כשהוא פתח כדי לראות איך זה בנוי, הוא קיבל שוק שני כשראה כמה כל החלקים שם קטנים ועדינים.
אבל מנוע זה לא כל הסיפור.
כשאתה מוציא אופנוע עם שישים ומשהו כ"ס, אתה צריך שכל מערכת העברת הכוח והשלדה יתמכו בזה, וזה אומר חלקים יותר רובסטיים ולכן כבדים.
באופנועי תחביב בהם ניתן לקצר זמנים בין טיפולים והחלפת חלקים ניתן לקצץ. כשהאופנוע הוא בהגדרה דו"ש ואמור לשמש גם ליומיום אתה לא יכול. אלא אם אתה משתמש בחומרים אקזוטיים ושיטות ייצור מתקדמות, שמחירן (בנתיים) לא כלכלי.


ציטוט ההודעה בתגובה