מנסה לשכנע אותו לעשות קורס. לדעתי יש לו כישרון טבעי כי המקומות שהוא עבר בישיבה די קשוחים.
תמסור לבחור שאיתך שמעבר מכשולים בעמידה על הרגליות יהיה לו הרבה יותר קל. הפחד הפסיכולוגי שגורם לכולנו להוריד רגליים רק מפריע.
מנסה לשכנע אותו לעשות קורס. לדעתי יש לו כישרון טבעי כי המקומות שהוא עבר בישיבה די קשוחים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אם אתה מחפש חומר מקצועי החברה האלה נהדרים:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תודה, מכיר.
עוד הרבה ערוץ עם הדרכות -מעולה.
https://www.youtube.com/channel/UCAh...6froY75PsUl-MA
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הכי כיף שהיה לי עד עכשיו עם ארבינקא.
רכיבה עם חבר על אפריקה למצוקי דרגות מנבי מוסא. מאתגר לפרקים מאוד יפה ואני מפורק ומואי מסופק.
אז מה למדנו היום?
לפני כל עליה תלולה יהיה חריץ שייאלץ אותך להאט.
אצבע על הבלם הקידמי. תמיד.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
יפה מאוד. ממש רואים גם את ההתקדמות בחיבור לאופנוע.
רכיבה שביעית אז כן גם אני מרגיש את ההתקדמות. אני עדיין מתעייף יחסית מהר כי המנח של הדוושות והידיות לא מדוייק וזה משפיע על תנוחת העמידה. מדי פעם בעליות מטלטלות אני "נופל" למושב. מחכה לרגליות מונמכות השבוע ואז אכוון הכל. בתחושה אני עדיין עם אדוונצ'ר שעבר דיאטת רצח.
מניסיון מכל מיני תחומים ברור לי שמהירות מגיעה עם שיפור ביכולת והדרך המהירה לבסס יכולת טובה היא תרגול איטי. בכוונה לבצע לאט. נשמע מוזר אבל זה הכי מהר ללמוד משהו חדש- מחיתוך ירקות לסלט ועד אומנויות לחימה. יש לי עוד 8 שעות אימון שאני חייב לעצמי. פשוט מפתה לצאת לטייל במקום לתרגל שמיניות בעמידה. מעבר לזה, אין סיכוי שתראה אותי אי פעם טס על 120 קמ"ש בשביל מדושדש. אני לא רוצה בגילי להישבר להציב או לשבור שיאים או לנצל ב -100% את היכולת של הכלי הזה. מה שכן, אני אוהב את זה. ולמה לקנא אם היית שם לפני. מצטער שלא התחלתי לפני 20 שנה. מתחלף?
נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 09-05-2021 בשעה 02:18.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
זה אולי נכון לחיתוך מלפפונים אבל בשטח אתה חייב להביט קדימה ולגזגז במקום לתקוע את האף (של שניכם) בקוליס.
השניה של הדשדש ניסתה להסביר לך לתת בגז.
וכשאני אומר אנפילד אני מתכוון למתלים השמימיים שיש למסור בין היתר. סע אל תפחד לשבור אותם.
הבנת? אני אחזור שוב כי אנשים לא מקשיבים/מתייחסים למה שאני אומר:
מהירות בשטח זה בשביל שלא תשקע/תתקע . אני אומר לך סע לא מתוך אגו
אגב אל תראה אותי רוכב ותיק יכול להיות בכלל שהכישורים שלנו די דומים
1acd52a1-6dc8-4676-bd73-7ffdeb492673.jpg
אז מה היה לנו כאן.
אתמול הסתיים שלב א' ברשימת השיפורים והתוספות וארבינקא מגיב מצויין.
• מגן גחון מתכת
• רגלית בלם מחוזקת
• תיק 30 ל' אינדוריסטאן
• קיט פילטר ואחסון של Rade Garage
• מגיני קרבון למכסה מנוע ומצמד - (הוזמן, טרם הותקן)
• רגליות רחבות מונמכות
• ידית בלם קידמי שנשברה
• תיקי צד רכים - Enduristan blizzard saddle bags
• מגן אגזוז להרחקת התיקים מהחום
• מגיני ידיים סגורים
• דונגל
• טבעת גומי במשאבת קלאץ'
• סבל אחורי
• תיק U לסבל האחורי
מעבר לדאווין של חוצה עולם יש גם תכל'ס. קיט פילטר ואחסון כשמו משפר ביצועים בסל"ד נמוך, מייתר החלפות פילטר ומעניק 3-4 ליטר נפח אחסון לציוד. השינוי מורגש במצערת והאופנוע יותר רגיז או מגיב ונראה לי שזה בדיוק מה שישפר את התפעול בהילוך 2 בעליות. בתיקים ייכנסו האוהל המזרון ויתר הציוד ללינה של לילה או יותר. לתיקים מערכת מולי שמאפשרת לרתום או לעגן תוספות עם רצועות.
בוחן גם את נושא הישיבה כי הכיסא עוצב להכאיב וחזק. יש כמה מועמדים ואפשרויות והעסק לא זול. קיט פופולארי בקרב ה 690- 701 של Rade Garage מספק מגן רוח, תאורה משופרת ומגדל לעיגון ניווט (בערך 1,000 יורו) כרגע יורד מהפרק.
חלק מהחברים שהכרתי רוכבים עם סט כלים וחלפים שנועד לטפל (כמעט) בכל בעיה בשטח. לא מתכוון לרכוש הכל אבל צריך לקנות כלים. קיבלתי רשימה. מעבר לכלים, נראה שאני בשל לשנחאי לונדון ויש אישור מהאישה. בינתיים מתבשל על אש קטנה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
עשינו כאן כמה פעמים שרשורי כלי עבודה לשטח. שווה לחפש (אני לא בטוח אם בפג"ז הנוכחי או המיתולוגי).
אז בגלל "אתגר גילאי" לא נכנסתי לשטח כבר חודש וחצי אבל מי סופר כשנהנים. פעמיים בשבוע אני מזגז את כביש 4 בין טורי המכוניות ומתרגל לייצור- וה 701 הוא בהחלט יצור. ממש מרגישים את הרכיבה כולל האספלט הצמיגים הרוח ואת עצמך. בניגוד לארפכשד או כלים אחרים, כל שינוי קטנטן בתנוחה מתבטא בהתנהגות האופנוע. את הכידון אי אפשר לעזוב במהירות גבוהה אבל גם אסור להחזיק חזק והרגליות הרחבות והגבוהות לא תומכות במשקל הגוף כי הבירכיים מחבקות את המיכל בחוזקה.
מחוץ לעיר סופרים את הדקות. כאילו...ממש סופרים שיעבור. אני מבלה יותר באזור 130-140 קמ"ש בתנוחה די יעילה ולא נוחה אבל הרוח והוובלינג מאשרים שזה עובד. בעיר הסיפור שונה. פשוט פאן. השארתי את הבקרות אז הגלגל לא עולה אבל הוא רוצה, כל הזמן. חוצמזה לא סופר כלום וחוץ מאדיבות בסיסית לעוברים ושוות, המדרכות השילוט המחסומים ואיי תנועה הפכו לאתגרי עבירות. כל מקום נגיש בקלות והתחושה כמעט של טוסטוס.
בכלל, יש משהו בריא באופנוע הזה. כאילו שהרכיבה יותר טהורה וישירה בלי מתווכים וגינוני נוחות. כמו לרכב על סוס בלי אוכף על חוף הים (כנראה). אז בינתיים מנסה להפיק טיול דו-יומי כדי להשתמש בכל הציוד של מגלי הארצות שרכשתי וזה לא פשוט. למצוא סופשבוע ללא חמסין, רוכבים שכיף איתם ומסלול שמתאים לכולם אז אולי בכלל נצא לטיול בחו"ל. מה רע בגיאורגיה?
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
פששש.. אחלה.
תעשה סובב ישראל או מטולה-אילת/שביל~תוואי ישראל, עם כזה כלי והזיווד קטן עליו (רק אתה הרי מגביל אותו)
בהצלחה לדושאי
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
יש קבוצת אדוונצ'ר מפותחת לגילה שמארגנת טיולים אירועים וגם הקימה ליגה תוך כלום זמן. בשבת הצטרפתי לטיול זריחה עם חברי הקבוצה. זה אומר שלא ישנתי כי המפגש בשלוש וצריך להתארגן בשתיים ויום שישי וכאלה בקיצור 40 דקות מנוחה עם עין עצומה במזגן ולדרך. בילתי 40 דקות על כביש מהיר. הטמפ' נוחות לא היתה רוח וזה די על גבול הנסבל. שעה לדעתי זה המקסימום.
הגיעו 60 רוכבי אדוונצ'ר, אחד עם WR250 ועוד כתום 690. בתפריט "מסלול קל עד בינוני". חוץ מעליה לבחירה (שעשיתי) באמת מסלול קל עד בינוני. הבעיה היתה הרוכב הישראלי. חושך, מלא אבק ואנשים שלא סובלים רווחים. קשה להם לרווח, קשה להבין למה לא צריך להצטופף ומדוע הם אוכלים ומאכילים אבק. בקיצור היה צפוף ומאובק למדי. הארגון היה טוב וחוץ מטעות אחת שיטת המרשלים הספונטנית עבדה יפה.
נפלתי שוב במהירות 2 קמ"ש בגלל ש....לא שמרתי רווח? הייתכן? גם. וגם דרדרת שלא הייתי צריך להיכנס אליה ונכנסתי -בגלל האבק.
הסיבה העיקרית לנפילה שעדיין הייתי קר. לוקח לי חצי שעה להתחבר לקטע של הרכיבה בשטח. מסקנה לעתיד- תתחיל הכי מהר שאתה יכול, תיפול ואז תיזכר שאתה קר. עוד משהו שתרגלתי בהצלחה- לא למהר להרים את האופנוע. לבדוק, להסתכל, לנשום. אז מה אם 313 רוכבים ראו את הפאדיחה. באמת.
המנה העיקרית היתה רכיבה לאור ירח וזה באמת כיף גדול.
עוד כמעט נפילה בדרך החוצה כשהייתי על 40~ קמ"ש וחטפתי אבן שזרקה את הכידון הצידה. דקה אחרי, רוכב לפני על אדוונצ'ר 1290 איבד שליטה, נתן גז, פרפר והתרסק כשהאופנוע מפספס את השוק שלו בס"מ. עצרתי לעזור ולהרגיע. בנס נגמר בסדר. עייפות היא חלק מהמשחק בשטח. בסה"כ רכבנו 4 שעות בשטח ומבחינתי זה גם הישג. צברתי כ- 30 שעות בשטח עם ארבינקא והוא לא סופר אף אתגר. אם נופלים- מרימים. לא כבד לא יקר הכל בסדר. החלטה נכונה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021