הסבטוחה שעשה המוסכניק תוקנה. פורק חיבור המטען לצופר והועבר לחיבור הייעודי מאחורי המסיכה ע"י מנהיג שבט ה 701 הישראלי, H.B. הכל פשוט וקל כשמכירים ו H.B מכיר את האופנוע ברמת הבורג ויותר.
ארבניקא עומד על 8,000 ק"מ וגמע איתי 5,000 ק"מ ב 4-5 חודשים שזה כלום. הערכתי נכון בסה"כ את השפעות הבחירה.
WH4E72~1.jpg
היום טיילתי אחה"צ ליער יתיר עם חבר שרוכב על מוטוגוצי V85. עברנו דרך פיתולי לכיש ואזור בית גוברין והיה מקסים. בדרך החלפנו כלים ושנינו נחרדנו. המוטוגוצי בתחושה רך, מגיב באיזי, המושב נורא נוח ומיגון הרוח יעיל. אופונוע טורינג בתחפושת אדוונצ'ר. משייט על 130-120 הגבעות זהובות מסביב והחיים עמוק בשמנת. זה אופונוע אחרון מבחינתי, לפני הקלנועית. ארבינקא בסדרת פיתולים של 60-80 פשוט נמר. מזנק מפניות עד לוובלינג ובולם כמו שצריך. האחורי לא הכי חדש אז לא לחצתי באמת אבל החיוך לא יורד לי מהפנים עד עכשיו. קיבלתי רשימת קניות אחרונה- כלי עבודה וציוד לחוצה יבשות. פחות מאלפיה וזהו. וצמיג אחורי וזהו. וטיפול 10,000 וזהו.


ציטוט ההודעה בתגובה