הוא נכנס לסיבוב סופר הדוק מהחלק הפנימי של הסיבוב, מה שחייב זווית הטיה חדה מידי שלא התאימה למהירות הכניסה (28 קמ"ש) ולמצב האספלסט שהיה חלק כמו מראה. בנוסף אם מסתכלים על הסרטון במהירות איטית (יוטיוב מאפשר לשנות את המהירות) רואים משחק כלשהו עם הקידון לפני ההחלקה. ועדיין הייתי מצפה שהגלגל הנוסף יאפשר לו להציל את הפרונט מאיבוד אחיזה (בצפיה במהירות איטית זה נראה שהוא מצליח להציל ואז נופל כמו עם כל אופנוע).
השאלה אם רוכב מנוסה יותר (שמראש לא היה נכנס ככה לסיבוב) היה מצליח להציל את הפרונט במקרה שכזה או שגם בניקן אם איבדת את הקדמי תמצא את עצמך על הרצפה.