עמוד 38 מתוך 39 ראשוןראשון ... 2836373839 אחרוןאחרון
תוצאות 556 עד 570 מ 578

אשכול: התחדשנו טרייסר 9 2021 סיפור מסע כפול

  1. #556
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    לא חובב GSים, ואם היה לי ב.מ.וו אז כנראה שזה היה S1000XR.
    הזדמן לי לרכוב שלושה ימים על ה-1250 אדוונצר וה-1300 החדש.
    ה-1300 היה ברמת גימור בסיסית עם מושב צר וקשה, בלי מתלים חשמליים ועם גנטים יצוקים.
    ה-1250 אדוונצר היה מאובזר כראוי ועם 50,000 ק"מ (של רוכבים מזדמנים בחברת השכרה).
    את ה-1300 לא אהבתי בכלל. הוא הרגיש פשוט ולא אפוי. ה-1250 הרגיש הרבה יותר בשל ואכותי. ממש מרגישים שזה דור מי יודע כמה של אופנוע שליטשו ושיפרו אותו. ה-1300 זה דור ראשון של משהו חדש שצריך עוד הרבה עבודה כדי להגיע לאיכויות של הדגם הקודם.
    לא הייתי קונה אף אחד מהם אבל אם הייתי צריך לבחור הייתי הולך על ה-1250 בגרסה הרגילה (לא אדוונצר) למרות שלא רכבתי עליה. האדוונצר היה גדול מידי בעיר.
    שניהם חיממו את כפות הרגלים בצורה מוגזמת, גם בכבישים טכניים ולא רק בתוך העיר.
    גרסת האדוונצ'ר אכן היא 1250 על סטרואידים, מיכל גדול יותר מתלים איכותיים אלקטרונים שאידאלים לטיול בשתיים עם ציוד להתאמה מלאה
    לרכיבה. הרוכבים באירופה מסתדרים איתו לא רע למרות הכבישים הצרים שם בגלל תרבות נהיגה נהדרת ולימוד רכיבה מקצועי. אגב קוני הבימר
    זוכים לקורס רכיבה מתקדם ע"י מורים מהחברה עצמה הכוללים מגוון שטחים לרכיבה.

    לגבי בישול הרגלים רוב הרוכבים המנוסים בחו"ל רוכבים עם ציוד רכיבה ייעודי כולל מגפי רכיבה מבודדות וחליפות גרוטקס שמתאימות לתנאי מזג
    האוויר בעוד אנחנו שמבקרים שם לרגע מחזיקים בפתרונות רכיבה אחרים לא תמיד מתאימים.

    דבר נוסף ששווה אזכור כאשר רוכשים בימר מהחברה בחו"ל מקבלים דגם ערום ועליו מלבישים את כל מה שמתאים לרוכב, כולל כיסאות נוחות,
    מגנים מכל הכיוונים אלקטרוניקה ורשימת התוספות לא נגמרת ויקרה להחריד.

    אופנועים מושכרים יכולים להיות בעייתיים לחלוטין במיוחד ככל הקילומטרים על האופנוע גבוהים יותר. אני נכוויתי מטרייסר 900 מושכר שעשה
    לי טעם רע מאוד לכל המותג במשך שנים.

    כאן תוכלו לקרוא התמונות לא שרדו משום מה...

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...E0%EC%F4%E9%ED

    בכל מקרה התאמת האופנוע לרוכב חשובה משם המותג.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #557
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בדיוק בגלל זה ואני אסביר, מומנט הוא נהדר בתנאים מאד מסוימים ולצרכים מאד ספציפיים, רוכבים מתחילים או כאלה שפחות מנוסים והתרגלו
    שהמומנט מתקן להם טעויות רכיבה ירגישו בבית וכמובן המכורים לכוח. אבל פה גם מסתתרת הבעיה.

    בעולם מושלם שכסף לא מהווה בו גורם כלשהו אני מניח שיהיו הרבה שיבחרו בו כמלך הבלתי מעורר ויחנו אותו על יד הבית, אבל אנחנו לא שם.

    1. במחיר ב.מ.וו 1250 בארץ 170K ש"ח ניתן לקנות אופנוע וחצי אחר.
    2. מחיר הטיפולים ומסובכות התיקון שלהם מייקרת את ההחזקה הבסיסית מול כמעט כל אופנוע. (הבימירים והדוקאטים הם מהיקרים לתיקון).
    3. אין מה לעשות עם עם BMW כזה בארץ גם אם אתה יוצא פעם בחודשיים לטיול סובב ישראל. מלבד להגיד יש לי כסף ואני...
    4. כל מה שהבימר עושה הורסיס עושה לא פחות טוב ובארץ כאמור יותר בתמורה למחיר.
    5. בשיוט מהיר 140-160 הבימר בזבזן יותר בדלק וקרוב לוודאי גם בתוך העיר (לא בדקתי) ובמגיש מגושם.
    6. ה-1250 המוצלח יוצא מהמחזור ה-1400 האדוונצ'ר עדיין לא נראה באופק וה-1300 סובל ממחלות ילדות קשות מאד.
    7. גם ה-1300 וגם ה-1400 מתומחרים בצורה כזאת שרק יחידי בסגולה יזכו לקנות אותם כחדשים, והבאים אחריהם כבר ישלמו על תיקונים.
    8. בתאכלס להשכיב 170K שקל מתחת לבית מחייב ביטוח מקיף מה שאומר יותר מאלף ש"ח בחודש רק ביטוח שזה 12000 בשנה.
    9. שכלל את מחיר ההחזקה של אופנוע כזה לשנה ותגלה בעצם שבכל שנה אתה מחלק לעולם קטנוע מבית טוב עבור הזכות להחזיק אותו.
    10. צריך ביצים ידע והרבה כוח להחזיק BMW בין הרגלים, זה לא אופנוע למתחילים ולא אופנוע מרוץ, זה אופנוע לתכלית למבינים. אין פה כאלה.

    ה-1250 הוא הפלא הנמכר ביותר בחו"ל בהרבה מכל הסיבות הנכונות שם...פה תקבל מהורסיס (ודומיו) הרבה הרבה יותר.
    שושני, האנליזה שלך מאוד הגיונית וכפי הנראה גם נכונה. מצד שני, יש מרכיב מאוד לא הגיוני במשוואה שאותו לא ניתן לכמת והוא סובייקטיבי – חווית הרכיבה, שעליה לא דברת כלל.

    על הנייר – הוורסיס 1000 אופנוע הרבה יותר טוב מהגוצי. בתכלס, נכון עבורי (ועבור עוד כמה) החיוך מהרכיבה על הגוצי מחזיק הרבה יותר זמן. אין לי ניסיון רב עם ה-GS, אבל הRT שלי נותן תחושות דומות. יכול להיות שזה המנוע (V רוחבי או בוקסר לעומת 4 בשורה), יכול להיות שזה אירופה לעומת יפן (לא רכבתי על דוקאטי, אז לא יודע להשוות), אבל "חדוות הרכיבה" שלי גדולה בהרבה על שני האירופאיים שהזכרתי, יחסית לוורסיס ול-09 (שלקחתי לרכיבת מבחן).

    אז כן, טיוטה קורולה טובה יותר על הנייר מ(נניח) אלפא ג'וליה או BMW עם הנעה אחורית (וכל הנימוקים שלך לגבי אמינות ותמורה למחיר תופסים גם כאן), אבל מי שאוהב לנהוג ויש לו את האפשרות הכלכלית לא יבחר בטויוטה.

  3. #558
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    שושני, האנליזה שלך מאוד הגיונית וכפי הנראה גם נכונה. מצד שני, יש מרכיב מאוד לא הגיוני במשוואה שאותו לא ניתן לכמת והוא סובייקטיבי – חווית הרכיבה, שעליה לא דברת כלל.

    חוויית הרכיבה היא אישית ושמורה לכל אחד לדברים שהוא אוהב, אישית אני מכור ל-4 בשורה וכשהוא מצטרף לשאר הממתקים בחבילה זו הבחירה שלי.

    על הנייר – הוורסיס 1000 אופנוע הרבה יותר טוב מהגוצי. בתכלס, נכון עבורי (ועבור עוד כמה) החיוך מהרכיבה על הגוצי מחזיק הרבה יותר זמן. אין לי ניסיון רב עם ה-GS, אבל הRT שלי נותן תחושות דומות. יכול להיות שזה המנוע (V רוחבי או בוקסר לעומת 4 בשורה), יכול להיות שזה אירופה לעומת יפן (לא רכבתי על דוקאטי, אז לא יודע להשוות), אבל "חדוות הרכיבה" שלי גדולה בהרבה על שני האירופאיים שהזכרתי, יחסית לוורסיס ול-09 (שלקחתי לרכיבת מבחן).

    החוויה שלי מחווירה כשאני צריך להגיע עם האופנוע למוסך או בעת המתנה לחלק במשך שבועות. קניית אופנוע היא בחירה של חבילה שלמה ולא רק תחושה או רגש...

    אז כן, טיוטה קורולה טובה יותר על הנייר מ(נניח) אלפא ג'וליה או BMW עם הנעה אחורית (וכל הנימוקים שלך לגבי אמינות ותמורה למחיר תופסים גם כאן), אבל מי שאוהב לנהוג ויש לו את האפשרות הכלכלית לא יבחר בטויוטה.
    הצרכים שלך ביחד עם החיוך הם אחרים מרוב הרוכבים שמתייחסים לאופנוע גם ככלי רכב יום יומי ולא לטיולי סוף שבוע לקפה הסמוך.
    מבחנתי כלי שהוא פחות אמין או כלי שהוא נהדר לכמה שעות במסלול לבד הוא לא העניין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #559
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הצרכים שלך ביחד עם החיוך הם אחרים מרוב הרוכבים שמתייחסים לאופנוע גם ככלי רכב יום יומי ולא לטיולי סוף שבוע לקפה הסמוך.
    מבחנתי כלי שהוא פחות אמין או כלי שהוא נהדר לכמה שעות במסלול לבד הוא לא העניין.
    האמת – זה היה ההיסוס הגדול שלי כשעברתי מהוורסיס לגוצי – הרייפיוטיישן של האמינות. אין לי רכב (מלבד רכב אספנות שאני לא משתמש בו מפחד שלא אשיג חלפים אם אצטרך), ככה שאופנוע שבוודאות יניע וייקח אותי בבוקר לעבודה וחזרה הביתה בערב הוא שיקול חשוב. החלטתי לקחת את הסיכון.
    לשמחתי – לפחות לפי ניסיוני המוגבל – זה לא המקרה. נכון שאת הגוצי קניתי חדש ואת הבימר כמעט חדש (5000 ק"מ), אבל מעולם לא הייתה לי בעיה שמנעה אותי מלרכב עליהם. האמת, נכון להיום, שעם הוורסיס (שגם הוא נקנה חדש) ביליתי אחרי שנה של שימוש במוסך (מצבר שנפח את נשמתו ובולם קדמי שנפרץ) יותר ממה שביליתי במוסך עם הגוצי והבימר גם יחד (כ-3 שנים).

    מה שיותר מטריד הוא העדר הישראלי שמאמין לשמועות הללו. לקח המון זמן למכור את הגוצי בדיוק כי העדר חושב כמוך. אז אם השיקול של מכירה הוא חשוב – לך על מה שהעדר חושב, לא מה שההגיון והלב אומרים לך.

  5. #560
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,047
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    גרסת האדוונצ'ר אכן היא 1250 על סטרואידים, מיכל גדול יותר מתלים איכותיים אלקטרונים שאידאלים לטיול בשתיים עם ציוד להתאמה מלאה
    לרכיבה. הרוכבים באירופה מסתדרים איתו לא רע למרות הכבישים הצרים שם בגלל תרבות נהיגה נהדרת ולימוד רכיבה מקצועי. אגב קוני הבימר
    זוכים לקורס רכיבה מתקדם ע"י מורים מהחברה עצמה הכוללים מגוון שטחים לרכיבה.

    לגבי בישול הרגלים רוב הרוכבים המנוסים בחו"ל רוכבים עם ציוד רכיבה ייעודי כולל מגפי רכיבה מבודדות וחליפות גרוטקס שמתאימות לתנאי מזג
    האוויר בעוד אנחנו שמבקרים שם לרגע מחזיקים בפתרונות רכיבה אחרים לא תמיד מתאימים.

    דבר נוסף ששווה אזכור כאשר רוכשים בימר מהחברה בחו"ל מקבלים דגם ערום ועליו מלבישים את כל מה שמתאים לרוכב, כולל כיסאות נוחות,
    מגנים מכל הכיוונים אלקטרוניקה ורשימת התוספות לא נגמרת ויקרה להחריד.

    אופנועים מושכרים יכולים להיות בעייתיים לחלוטין במיוחד ככל הקילומטרים על האופנוע גבוהים יותר. אני נכוויתי מטרייסר 900 מושכר שעשה
    לי טעם רע מאוד לכל המותג במשך שנים.

    כאן תוכלו לקרוא התמונות לא שרדו משום מה...

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...E0%EC%F4%E9%ED

    בכל מקרה התאמת האופנוע לרוכב חשובה משם המותג.
    בישול - גם עם נעלי רכיבה וגם עם אולסטאר, כפות הרגליים בושלו. מי בארץ רוכב עם מגפי גורטקס, ומה אנחנו אמורים לעשות בקיץ.

    חוויה שלילית בשל רמת גימור - כתבתי שהוא הגיע ברמת הגימור הכי נמוכה, כי זה משפיע. זה כלי פרימיום שלא מרגיש פרימיום. אבל מעבר לזה המנוע מתאים לרכיבה עצלה במעברים הרים, הסאונד משמים, ובכללי הוא הרגיש פחות מהוקצע מהדור הקודם.

  6. #561
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    בישול - גם עם נעלי רכיבה וגם עם אולסטאר, כפות הרגליים בושלו.
    חוץ מכוסיות עבריינים וילדי רפול מי רוכב עם אולסטאר? כפות הרגלים שלך בושלו כי לא היית עם נעלי רכיבה מתאימות.
    ורכבת ברכיבה איטית ככל שהמהירות עולה זרמי האוויר החם מפונים מקו הרגל, רוכבים מנוסים באירופה רוכבים עם מגף
    רכיבה מתאים, גם בארץ בעלי הכלים האלה לא רוכבים עם כפכפים סנדלים או יחפים, אלה עם נעלים מתאימות.



    מי בארץ רוכב עם מגפי גורטקס, ומה אנחנו אמורים לעשות בקיץ.



    שים לב בטיולים שלך על סגנון הלבוש של רוכבים הבימר-יש שיגדירו אותו פלצני ויש כאלה שיגידו מקצועי. מעט מאד מהם רוכבים עם חולצה
    קצרה סנדלים ובגד ים.


    חוויה שלילית בשל רמת גימור - כתבתי שהוא הגיע ברמת הגימור הכי נמוכה, כי זה משפיע. זה כלי פרימיום שלא מרגיש פרימיום. אבל מעבר לזה המנוע מתאים לרכיבה עצלה במעברים הרים, הסאונד משמים, ובכללי הוא הרגיש פחות מהוקצע מהדור הקודם.
    לא קונים אופנוע חדש בשנההראשונה והשנייה שלו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #562
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #563
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,178
    גם עם נעל עבה הרגל מתבשלת
    אולי זה מבודד אבל עדיין חם.

    אחד היתרונות של הקטנועים זה שהרבה פחות חם ואפשר לרכב עם כפכפים בגד עם וגלשן גלים

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #564
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    קטנועים זה לפורום אחר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #565
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,178
    קטנועים זה לאנשים שמבינים מה הכי טוב

  11. #566
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,105
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    קטנועים זה לאנשים שמבינים מה הכי טוב
    אף אחד לא שופט.
    ***ההודעה נערכה, כאן זה לא אוף טופיק***
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 21-06-2024 בשעה 18:58.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #567
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,178
    41770 למניין הטרייסרים
    הכלי עובר חיים שקטים.
    חי לו בין החנייה המפנקת שלו בבית לבין החנייה במשרד תמיד תחת קורת גג.
    אני ממעט לטייל אבל בעקבות מעבר דירה לישוב שכרגע מוגדר חילוני הנסועה בבוקר נהייתה מעוררת חיוך ומספקת לי מנת אדרנלין טובה ומדי פעם אני אפילו בוחר את הדרך הארוכה למשרד שסמוכה לבית ומספקת בקרים של הנאה.
    הזמנים שלי משתפרים כמובן מההיכרות עם הכביש וסך הכל הבוקר מתחיל יפה.
    בחזור מטבע הדברים פקוק (אני במשרד לקראת 6 אז אין תנועה ) אבל הטרייסר דוגמנית צמרת רזה קלילה עם ביצועים של פוליטקאית איטלקיה בשם אילונה סטלר שלא בוחלת בשום דבר ( ילדים תחפשו ברשת מי היא בין הזוכים יוגרל נחש) ויודע לבצע הכל מהכל.

    השרשרת עדיין מקורית ולא נראה שצריך להחליף אותה מודה שאני לאחרונה קצת פחות כפייתי עם השימון אבל השימון בבירור שומר עליה.

    בגדול כלי נהדר וכיום שהכלי עומד רק בין חניות מקורות אז אין צורך בכיסוי מה שאומר שהמאותתים כמעט ולא פוגשים את הבטן וכפועל יוצא אני חווה פחות נשירה שלהם.

    אני כן צופה בעיות כשהגומי של התושבת יתייבש ומאמין שיהיה צריך לרכוש תושבות חדשות ביום מן הימים.

    צריכת הדלק עלתה קצת - מ18 וקצת קילומטר לליטר לכ16 קילומטר לליטר ברכיבה חצי מאומצת.

    אני ממשיך לתדלק אוקטן 98 למרות שזה לא באמת נדרש.

    אגב המצבר עדיין מקורי (האופנוע אצלי מ12.05.2021 ) אני תוהה האם זה קשור לשימוש במטען או שסתם מזל???

    לשמחתי אין ממש תקלות או בעיות וכאחד שאוהב לילל אני לא מוצא סיבה.
    טיפולים נו מטרו אין מה להרחיב לא זול.

    סיכום
    נכון להיום קנייה מצויינת

    1661330704633.jpg

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #568
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,047
    מי מהשניים היה שלי?
    שבוע הבא אצא עם רן לרכיבת מבחן כפולה על ה-9GT והמשאית 1100. מעניין איך הטרייסר ירגיש אחרי ה-10.

  14. #569
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,178
    נראה לי שהימני שלך

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #570
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,178
    45,000
    אני כמעט ולא מטייל (למורת רוחם של חבריי הטובים ).
    הטרייסר משמש אותי ככלי תחבורה.
    כן עשיתי איתו גיחה לצפון והסעת חיילות והביקור בים המלח עם זוגתי שתחייה.
    אני עדיין עם המצבר המקורי שמקבל טעינה בסופ"ש כי הוא כבר מתחיל להתעייף ומעבר לזה הכל רגוע מטיפול לטיפול.
    השרשרת עדיין מקורית וביקורת שעשיתי במוסך נאמר שאין סיבה כרגע להחליף.
    צמיגים אני מעריך שאחליף לקראת החורף.
    את האחורי החלפתי ב29/08/2023 ומאז עשה 14,000 אבל נראה מצב מצויין ( בדרך כלל הם לא שורדים אצלי יותר מ16,000 קילומטר.) אני מניח שיש לו עוד כ4000 קילומטר אבל לקראת החורף נראה לי ראוי להדביק מגפיים חדשות לג'אנט הקדמי הוחלף ב28/08/2022 ב16,684 קילומטר.
    הצמיגים ROAD6 שורדים נהדר ועדיין אין סימני יובש.
    חשוב להדגיש שהטרייסר עומד במשרד ובבית בחנייה מקורה וסגורה ולא חשוף לפגעי מזג האוויר.
    למעט שגרת טיפולים אין דרמות ואפילו הווינקרים כמעט ולא נושרים ( אחת הבעיות הן כיסוי האופנוע שמהווה טריגר למגע במאותתים - כיום יש לי חנייה פרטית שלי סגורה נעולה ונצורה ולא צריך לכסות בכלל )
    אני על קו צה"ל מבשרת והפוך ומדי פעם מבצע הסעות לעוללה שמתחלקות בין הטרייסר לקטנוע והרכב.
    לרדת לשפלה בקיץ עם הטרייסר זה תענוג מפוקפק ועדיין דרך של 20 דקות לכיוון בקצב זריז יכולה להיות לא נעימה בגלל החום ואפילו המנדעווצ'קס מתות מהחום.
    בבקרים אני בהחלט שמח לקחת את העוללה ושאלתי אותה מה יותר נוח הקטנוע או הטרייסר.
    לדבריה הטרייסר נוח אבל פחות מרווח כשהתיק קשור מאחור.
    אני מניח שאני אדביק לאופנוע הבא ארגזים נוסח כוח שושנה.

    מבחינה דינמית הטרייסר נהדר
    בבוקר הדרך לירושלים מעוררת חיוך נהדר יש משהו נחמד בסיבובים של הכניסה לירושלים.

    סיכום
    כלי נמרץ מהנה דינמי ואמין.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. קיפול מראות- זקוק להסבר בבקשה
    על ידי 600 ירושלמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-08-2020, 11:45
  2. התחדשתי בעצם התחדשנו דיאלים roadwin 125
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 08-12-2019, 10:21
  3. התחדשנו xv950 ונפרדנו בעצב מהבאנדיט
    על ידי lokimonster בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 17:35
  4. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 30-03-2016, 21:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO