גרסת האדוונצ'ר אכן היא 1250 על סטרואידים, מיכל גדול יותר מתלים איכותיים אלקטרונים שאידאלים לטיול בשתיים עם ציוד להתאמה מלאה
לרכיבה. הרוכבים באירופה מסתדרים איתו לא רע למרות הכבישים הצרים שם בגלל תרבות נהיגה נהדרת ולימוד רכיבה מקצועי. אגב קוני הבימר
זוכים לקורס רכיבה מתקדם ע"י מורים מהחברה עצמה הכוללים מגוון שטחים לרכיבה.
לגבי בישול הרגלים רוב הרוכבים המנוסים בחו"ל רוכבים עם ציוד רכיבה ייעודי כולל מגפי רכיבה מבודדות וחליפות גרוטקס שמתאימות לתנאי מזג
האוויר בעוד אנחנו שמבקרים שם לרגע מחזיקים בפתרונות רכיבה אחרים לא תמיד מתאימים.
דבר נוסף ששווה אזכור כאשר רוכשים בימר מהחברה בחו"ל מקבלים דגם ערום ועליו מלבישים את כל מה שמתאים לרוכב, כולל כיסאות נוחות,
מגנים מכל הכיוונים אלקטרוניקה ורשימת התוספות לא נגמרת ויקרה להחריד.
אופנועים מושכרים יכולים להיות בעייתיים לחלוטין במיוחד ככל הקילומטרים על האופנוע גבוהים יותר. אני נכוויתי מטרייסר 900 מושכר שעשה
לי טעם רע מאוד לכל המותג במשך שנים.
כאן תוכלו לקרוא התמונות לא שרדו משום מה...
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...E0%EC%F4%E9%ED
בכל מקרה התאמת האופנוע לרוכב חשובה משם המותג.