ציטוט נכתב במקור על ידי Eli R צפיה בהודעה
לגבי גובה המשקף בטרייסר החדש - ה-'תלונה' העיקרית שקראתי לגבי גובהו היא בעיקר בהטיות, אך ייתכן שהדבר נובע מגובה הרוכב או בכלל מהרגל לאופנוע אחר...

לדעתי, מצריכת הדלק בשלב הזה תתעלם לגמרי.
היא אמורה להשתפר ולהתייצב עם סיבובי המנוע ועם הסתגלותך לכלי.
אצלי, בנסיעות מנהלתיות בכבישי 6 ו-5, גם בנסיעה בפקקים (מפה STD) אני רואה 1:19 ואפילו 1:20.

לגבי המנוע... איזה מנוע , תענוג.

המנוע הזה (ה-CP3 שאצלכם אפילו מספק עוד כמה כ"ס ביחס לזה שאצלי) הוא ממש המקרה המוזר של ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד...

מצד אחד הגמישות האינסופית שלו - כמו היכולת להתנהל בעיר בהילוך שלישי מכמעט עצירה ועד מהירויות בינעירוניות לא כל מצמוץ מצד המנוע.
מצד שני, בכבישים פתוחים ו/או מפותלים הוא מזכיר אופנועים ספורטיביים יותר ומפהק לנוכח המגבלות שאני מציב לו.

אותי הוא קנה, לגמרי.

תמשיך ללמוד אותו ולהנות.

סופ"ש נעים,
אלי
המשקף גבוה מידי לטעמי גם במצב הנמוך ביותר. לא נכנס אויר מהפתח של הסנטר ומצד שני יש רעשים של רוח שמתגברים ככל שגובה המשקף עולה. במצב הנמוך אני יכול להסתדר איתו. וביחס לאדוונצרים אחרים המצב דווקא בסדר. אני פשוט רגיל למשהו אחר לגמרי.

מבחינת המנוע התחושה כרגע היא שחסר לו מומנט בפתיחות. בדגם הזה האריכו את שני ההילוכים הראשונים (ביחס לטרייסר הקודם) ולמי שרגיל לעבור כיכרות בשלישי (כי ההילוכים בזד קצרים) התחושה היא שאין לאופנוע כח וצריך להוריד לראשון. בזד הילוך ראשון לא היה שימושי אבל הוא סיפק תאוצה מדהימה בפתיחה. כאן התחושה מנומנמת. כאילו אין שם כלום. חלש. מעצבן. ואני לא אוהב את זה בכלל.