הכיף בכל הסיפור הזה הוא ההתנהלות מול התכנון בהתחלה חשבתי לנקז נוזלים למלא מחדש ואז להניע, העצה שקיבלתי מכמה מכונאים
דווקא להניע עם השמן הנוכחי לתת לו לעבוד קצת ולהסיע את כל מה שהצטבר ורק אז לעשות טיפול, בשביל להבין בכלל מה הבסיס שאני
עובד אותו כי בעצם קניתי אופנוע דומם, ללא מושג ירוק מה מצבו, המזל שיש לי היסטורית טיפולים שלו אצל האלכסים, המצב שהתגלה,
אחרי שלושת השעות הראשונות דווקא מעודד, הספקתי פחות ממה שתכננתי ואני רוצה לנסות כרגע להגיע למקסימום שיפוץ לפני טסט, לבד.
בכדי להעביר אותו טסט אני צריך אישור בלמים/תקינות וצמיגים חדשים לכן אשאיר את הטיפול הזה למוסך בו אחליף צמיגים, ואז גם יוחלף
נוזל בלם.
ריפוד המושב הקרוע יעשה במהלך השבוע, טרם החלטתי עם בירושלים או בת"א, בירושלים אני סומך על הרפד ובת"א אני יודע שהוא עובד
מצוין.
נישאר הסיפור של הבולם האחורי:
קיימות כמה אופציות:
1. לשפץ את זה שאצלי-עלות משוערת כ-1500 ש"ח
2. לקנות משומש-עלות כ-1000 ש"ח -סוג של הימור.
3. להביא אחת מחו"ל עם כל מה שמשתמע מכך-דואר מכס משרד התחבורה-יקר
4. להתקין בולם האגון של הדגם G.S הרגיל ללא אפשרות כיוונון-אופציה רעה. אבל בחינם.
והחלום שלא יתגשם:
הקטע שטרם מצאתי מהיכן הנזילה ולכן העבודה הבאה תהיה לפרק פירוק ראשוני ולהבין מהיכן הבעיה ואיך מסדרים.
דעתכם חשובה.